Site icon TheCars.gr

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Η καλπάζουσα τεχνολογία, οι αυστηρότερες δια ροπάλου απαγορεύσεις ανθυγιεινών ρύπων, όπως και οι νέες περισσότερο αποτελεσματικές προδιαγραφές ασφαλείας μαζί με το εμπορικό κίνητρο και την δίψα για πωλήσεις, έκαναν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάζουν σήμερα τα μοντέλα τους σαν τα «πουκάμισα».

Ας δούμε μέσα απο το πλήθος των αυτοκινήτων που πέρασαν τις προηγούμενες δεκαετίες, 8 από εκείνα που «έγραψαν τα περισσότερα χιλιόμετρα» στους δρόμους της οικουμένης, πιστοποιώντας την μακροζωία τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Morgan 4/4

To βρετανικό vintage ρόουντστερ, συνεχίζει να κατασκευάζεται απο το 1955 μέχρι και σήμερα, με το εξωτερικό «σουλούπι» του αμετάβλητο, αφού συνεχίζει να ξεχωρίζει απο τα σημερινά συνηθισμένα ως επι το πλείστον αυτοκίνητα δύο θέσεων με θέα τον ουρανό.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Με τον αρχικό σχεδιασμό προσκολλημενο στην δεκαετία του ’50, η εταιρεία δεν παρέλειψε και φρόντισε να κάνει κάποιες αλλαγές, ώστε το αυτοκίνητο να είναι περισσότερο εύκολο στην οδήγηση και πιο φιλικό, πλησιάζοντας το σήμερα. Μηχανικά στο ξεκίνημά του διέθετε κινητήρα Ford, την δεκετία του ’80 βαπτίσθηκε «Βρετανο-Ιταλός» με ένα 4κύλινδρο κινητήρα απο την Fiat, ενώ στις τελευταίες του εκδόσεις ξαναγύρισε στο «μαντρί» της Ford και «φόρεσε» τον γνωστό κινητήρα πασπαρτού Duratec Ti-VCT. Είναι ήδη 68 χρονών!

VW «σκαθάρι»

Αποτελεί το πλέον αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο overall, με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και την μακροβιότερη παραγωγή! (πάνω από 21 εκατομμύρια αντίτυπα από το θρυλικό σκαραβαίο κατασκευάστηκαν σε 15 χώρες).

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Ένα παγκόσμιο σύμβολο της αυτοκίνησης, που δημιούργησε τον δικό του μύθο. Το αρχέτυπο μοντέλο, προήλθε με την εντολή του Χίτλερ, να κατασκευαστεί το «αμάξι του λαού» το 1938! Το VW Kafer όπως ονομάστηκε αρχικά, έμμελε να σαγηνεύσει στα χρόνια που ακολούθησαν το αγοραστικό κοινό και να γίνει το συνώνυμο της κουλτούρας και της «μποέμ» μετακίνησης. Το κύκνειο άσμα του ήρθε στο εργοστάσιο παραγωγής του Μεξικού το 2003! Έμεινε στην παραγωγή 65 ολόκληρα χρόνια, όντας ο πρωταθλητής στην μακροζωία!

Lada Niva

Με την παραγωγή του να συνεχίζεται απο το 1977 έως και σήμερα, το ρωσσικό «τανκ» παντός καιρού και εδάφους με τις άπειρες εκτός δρόμου δυνατότητες, είναι με διαφορά το μπέστ σέλερ της Lada.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Κόμπακτ σε διαστάσεις, με μέτρια ποιότητα κατασκευής, ανεκτές επιδόσεις, αλλά και παροιμιώδη αντοχή στη σκληρή χρήση, το Niva αποδείχτηκε με τα χρόνια, ένα οικονομικό «πολυεργαλείο». Είναι ήδη ένας «μεσήλικας» 46 ετών και συνεχίζει ακάθεκτα να γράφει την δική του ιστορία, όπως μπορείτε να την διαβάσετε στο αντίστοιχο άρθρο μας στο thecars.gr

Citroën 2CV

Άλλος ένας θρύλος της αυτοκίνησης, η Γαλλική εκδοχή για το αυτοκίνητο του λαού, απέναντι στο Γερμανικό «σκαθάρι», ξεκίνησε την παραγωγή του μόλις μετά τον πόλεμο το 1948 και μέχρι το 1990 που σταμάτησε να λανσάρεται, είχε πουλήσει πάνω απο 5.000.000 αυτοκίνητα παγκόσμια.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Αποτέλεσε το πιο διάσημο Γαλλικό αυτοκίνητο μαζί το 5άρι της Renault. Το μυστικό που το κράτησε για δεκαετίες στις καρδιές των Ευρωπαίων «τηνέητζερ» και όχι μόνο, ήταν η Σπαρτιάτικη απλότητά του, η οικονομία στην κατανάλωση, το παροιμιώδες στρίψιμό του, η άνεση της ανάρτησης στη μεταφορά, το φτηνό σέρβις και η αντοχή του στη σκληρή χρήση. Έμεινε στην παραγωγή για 48 συνεχή χρόνια!

Mini

Ποιός δεν γνωρίζει το θρυλικό Μίνι, το μικρό σπορ αυτοκινητο που σχεδίασε ο Άλεξανδρος Ισιγόνης!

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Σπιρτόζο, ευέλικτο, πρακτικό και καινοτόμο μηχανολογικά, με τον εγκάρσιο για πρώτη φορά υγρόψυκτο 4κύλινδρο κινητήρα σε αυτοκίνητο, το μίνι αποτελούσε την τεχνολογία αιχμής και μετακίνησης, όταν βγήκε σε παραγωγή το 1959! Με τέσσερις ταχύτητες και χώρους για 4 άτομα, παρά τις μικρές του διαστάσεις, το Μίνι μέχρι να ρίξει τίτλους τέλους το 2000, πούλησε 5,3 εκατομμύρια αντίτυπα, χαρίζοντας δόξα και χρήμα στην British Motor Corporation για 41 συνεχόμενα έτη!

Peugeot 504

Στην μαύρη ήπειρο που ακόμα και σήμερα συνεχίζει να κυκλοφορεί, το αποκαλούν ο «πρίγκιπας του δρόμου» καθώς χιλιάδες απο αυτά, πρόσφεραν και προσφέρουν αξιόπιστη και ασφαλή μετακίνηση χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στους κακοτράχαλους δρόμους της Αφρικής.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Ένα αυτοκίνητο που πήρε επίσης μέρος και διακρίσεις σε αρκετούς αγώνες στην «αρρένα». Με «παράσημο» την ανακήρυξη του το 1969 σαν το αυτοκίνητο της χρονιάς, το οικογενειακό 504, τίμησε με το παραπάνω τον τίτλο του στα 38 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή, απο το 1968, μέχρι το 2006.

Renault 12

Ένα πολύ πετυχημένο εμπορικά και αρκετά αξιόλογο, τίμιο, οικογενειακό αυτοκίνητο με ροπάτο 1300άρη κινητήρα, κοφτερό τιμόνι, καλή ποιότητα κατασκευής για την εποχή του και απίστευτα φρένα.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Βγήκε απο τα εργοστάσια παραγωγής της Renault το 1969, κάνοντας αισθητή την παρουσία του σε όλη την Ευρώπη, την βόρεια και νότια Αμερική όπως και στην Αυστραλία. Το ίδιο αυτοκίνητο κατασκευαζόταν απο την ρουμανική Dacia με την άδεια της Renault μέχρι το 2006, όπου και σταμάτησε. Έμεινε στην παραγωγή για συνολικά 37 χρόνια, δίνοντας στην κρατική Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία πολλά bonus-malus για την μετέπειτα πορεία της.

Volkswagen Golf Mk1

Το 1974 παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του δημοφιλούς Golf MK1, που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά, στην ενότητα Vintage του thecars.gr.

Κυκλοφορούν ακόμη: οκτώ αυτοκίνητα «Μαθουσάλες»!

Η παραγωγή του αρχέτυπου hot hatch, μετά την λήξη της στην Γερμανία, συνεχίστηκε επιτυχημένα στην νότια Αφρική μέχρι το 2009, σε 5 θυρη έκδοση, με την ονομασία Citi Golf, για να το διαχωρίζει απο την επόμενη έκδοση της δεύτερης γενιάς που επίσης κατασκευαζόταν ταυτόχρονα εκεί. Το Golf mk1, έμεινε στην παραγωγή για 35 χρόνια!

Exit mobile version