Η Isuzu της οποίας το όνομα σημαίνει «πενήντα καμπάνες», έχει ιστορία μεγαλύτερη από έναν αιώνα και μερικά από τα επιβατικά αυτοκίνητα που κατασκεύασε, είναι κυριολεκτικά κρυμμένα διαμάντια.\
Σήμερα, ο μέσος άνθρωπος, μπορεί να γνωρίζει την Isuzu, μόνο ως κατασκευαστή φορτηγών και λεωφορείων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που βρίσκεται σε δημοπρασία στο Bring A Trailer, είναι ένα Isuzu Bellett του 1973, γεμάτο με μερικές πολύ «νόστιμες» τροποποιήσεις της εποχής. Μοιάζει σαν να είναι το «νόθο» παιδί ενός Datsun 510 και ενός Mazda Cosmo, ενώ εκείνος που θα κάνει τη νικητήρια προσφορά, θα έχει στην ιδιοκτησία του, ένα μοναδικό σε σπανιότητα αυτοκίνητο.
Ιστορικό
Πριν από το Bellett, η Isuzu κατασκεύασε το Hillman Imp, με άδεια από τον όμιλο Rootes στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Imp, ήταν ένα συμπαγές αυτοκίνητο με πίσω κινητήρα, όχι εντελώς διαφορετικό από ένα Volkswagen, αλλά το Bellett ήταν εκπληκτικά προηγμένο όταν έκανε το ντεμπούτο του το 1963. Είχε πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, κίνηση στους πίσω τροχούς και η πιο «ζωηρή» έκδοση GT, είχε δισκόφρενα μπροστά.
Μηχανικά
Αυτό το μεταγενέστερο μοντέλο GT, έχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1800 κυβικών με μονό εκκεντροφόρο, που είχε εργοστασιακή ισχύ 113 ίππων. Αυτό το νούμερο ήταν συγκριτικά λιγότερο από μια BMW 2002tii της εποχής, όμως το Bellett ήταν 90 κιλά ελαφρύτερο. Εκτός από αυτό, τα διπλά καρμπυρατέρ της Mikuni sidedraft και η βελτιωμένη ελεύθερης ροής εξάτμιση, έδιναν σε αυτό το αυτοκίνητο, αρκετή ζωντάνια, άμεση απόκριση και νεύρο. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη, ενώ η επιλογή των τροχών είναι ένα σετ από κράματα της RS Watanabe. Οι ζάντες RS Watanabes, είναι η Ιαπωνική έκδοση των κλασικών ζαντών της Minilite, ενώ και οι δύο ήταν η καλύτερη επιλογή στους αγώνες εκείνης της εποχής. Οι πρόσφατες εργασίες που αναφέρονται, περιλαμβάνουν την ανακατασκευή των κυλίνδρων των πίσω φρένων, καθώς και την αντικατάσταση της αντλίας νερού, της μπαταρίας και των μπουζί.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό αυτού του μικρού αυτοκινήτου, είναι φανταστικά απλό και σπορτίβικο, με ένα τιμόνι τριών ακτινών και ένα ξύλινο λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων, για το τεσσάρι σασμάν. Τα καρό πατάκια, ολοκληρώνουν την εμφάνιση. Η δημοπρασία λήγει στις 31 Ιανουαρίου.