Site icon TheCars.gr

Ford Capri 364 PS: o παλιός είναι αλλιώς!

Οι περισσότεροι άνθρωποι είτε δεν έχουν δει ποτέ ένα Κάπρι είτε δεν το θυμούνται. Το εμβληματικό μοντέλο της Ford που κατασκευαζόταν τότε απο την Ford Ευρώπης, αποτελούσε το αδελφάκι της Αμερικάνικης Ford Mustang, πουλώντας στην διάρκεια της ζωής του 1,9 εκατομμύρια αντίτυπα.

Το αυτοκίνητο απέκτησε και στην χώρα μας πιστούς οπαδούς στις δεκατίες του ’70 και του ΄80, καθώς ερχόταν με μία γκάμα κινητήρων 1.3, 1.6, 1.7, 2.0, 2.3 V6 και 2.6 V6 και αποτελούσε την χαρά του βελτιωτή!

Η μετατροπή σε θηρίο!

Ο Βίκτωρ Μπένυ αφηγείται την διαδικασία μεταμόρφωσης του Capri του, μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν τρία χρόνια. «Είμαι ερωτευμένος με το Mk I Ford Capri από τότε που εμφανίστηκε στις ΗΠΑ πριν από 50 χρόνια. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν το Κάπρι του 1973 του πατέρα μου, δύο λίτρων με 4 ταχύτητες. Στην πορεία βρήκα ένα άλλο του 1974 και αποφάσισα να το μετατρέψω, σε ένα «τέρας» V-8.  Το αμάξωμα έχει χειροποίητες ζάντες τροχών για να μπορούν ναφιλοξενήσουν τα παχιά ελαστικά των 15 ιντσών.

Όλο το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε ένα προσαρμοσμένο χρώμα που αποκαλώ Vicious Orange. Ο κινητήρας είναι ένας 347 stroker short block, με συμπίεση 10:1 που λειτουργεί με ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης και αποδίδει 364 ίππους και 45 κιλά ροπής στους τροχούς. Διαθέτει ένα κιβώτιο ταχυτήτων T5 προδιαγραφών αγώνα και έναν άξονα μετάδοσης της κίνησης από ανθρακονήματα, σε ένα τροποποιημένο πίσω άκρο τύπου Explorer.

Το αναβαθμισμένο Capri, είναι χαμηλωμένο περίπου 10 εκατοστά, ενώ έχει τοποθετηθεί μια σπορ ρυθμιζόμενη  ανάρτηση. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα πλήρες ρολ-μπαρ και καθίσματα της Recaro εκείνης της εποχής.

Η εταιρεία κατασκευής αξεσουάρ drifting NRG Innovations ήθελε να με υποστηρίξει και να συμπεριλάβει το Capri μου ως ένα από τα επιλεγμένα εκθεσιακά οχήματα της στην έκθεση της SEMA στο Λας Βέγκας. Στην πραγματικότητα, όταν έκανα check in στην έκθεση στο Λας Βέγκας, έμαθα ότι το αυτοκίνητό μου θα τοποθετούνταν στο λόμπι του συνεδριακού κέντρου, και αυτό για μένα ήταν ύψιστη τιμή, αναγνωρίζοντας τόσο τους κόπους μου, όσο και την σπανιότητα του μοντέλου».

Exit mobile version