Η διαδικτυακή πλατφόρμα Car & Classic, θα δημοπρατήσει μια σπάνια Lancia Fulvia Sport Competizione Zagato του 1968. Το αυτοκίνητο, με αριθμό πλαισίου 1905, είναι ένα από τα 25 αντίτυπα που παράχθηκαν (από τα οποία μόνο τα 19 κυκλοφορούν ακόμη), μόνο για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, είναι· πλήρως ανακαινισμένο και με μόλις 33.330 χλμ στο κοντέρ του.
Προσφέρεται με εκτιμώμενη τιμή 140 -170 χιλιάδες ευρώ και είναι ήδη διαθέσιμο για pre-live θέαση. Το γεγονός και μόνο ότι έφυγε από τα εργαστήρια της αγωνιστικής ομάδας της Lancia, αντιπροσωπεύει από μόνο του μια γενεαλογία. Αν προσθέσετε στη συνέχεια ένα ένδοξο αθλητικό παρελθόν με εξαιρετικές θέσεις και έχοντας ιδιοκτήτες του διαμετρήματος του Σικελού οδηγού Angelo Rizzo και του τζέντλεμαν οδηγού, Emanuele Parrinello, τότε το αυτοκίνητο αποκτάει μυθική σημασία
Αγωνιστική έκδοση
Στα τέλη της δεκαετίας του ’60, ο Cesare Fiorio, διευθυντής του τμήματος Lancia Racing, παρήγγειλε μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από την Zagato, το φανοποιείο του Μιλάνου που ιδρύθηκε το 1919, βασισμένο στην έκδοση 1300 της Lancia Fulvia Sport. Έτσι ήρθε στο φως το Fulvia Sport Competizione, με τον κινητήρα των 1.300 cc και το αμάξωμα από κράμα αλουμινίου να ειναι καρφωμένο στο ατσάλινο πλαίσιο. Ήταν ελαφρύ και εξαιρετικά «άγριο», αλλά ταυτόχρονα εύκολο να οδηγηθεί, χάρη στην κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Ιστορία
Ο Angelo Rizzo έλαβε αυτό το αυτοκίνητο από τον Cesare Fiorio το 1968, όταν ήταν ήδη πρωταθλητής Ιταλίας στην κατηγορία τουρισμού των 1300 cc. Το χρησιμοποίησε την ίδια χρονιά, για να συμμετάσχει στους αγώνες Targa Fiorio και Catania -Etna, που ήταν τότε ο μεγαλύτερος αγώνας ανάβασης στην Ιταλία, όπου τερμάτισε έκτος γενικής.
Στο τέλος της σεζόν, μετά από άλλες εξαιρετικές θέσεις, πούλησε το αυτοκίνητο στον οδηγό Emanuele Parrinello, ο οποίος αγωνιζόταν με αυτό, όλο το 1969. Εκείνη την περίοδο το Fulvia Sport Competizione, ξαναβάφτηκε στο κομψό Blu Lancia, ένα χρώμα που το ξεχώριζε μέχρι αρχές της δεκαετίας του ’90, όπου ο ιδιοκτήτης του το επανέφερε στην αρχική του εμφάνιση.
Το αυτοκίνητο, σήμερα παρουσιάζεται με το χαρακτηριστικό χρώμα Rosso San Siro που επέλεξε η Zagato για τις εκδόσεις Competition. Στα πλαϊνά έχει το λευκό νούμερο 4 σε μαύρο φόντο, όπως στην πρώτη του εμφάνιση στο Targa Florio το 1968. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 4 ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, 5 γνήσιες ζάντες 13” Campagnolo, 5 νέες ζάντες Cromodora 14×6 με νέα ελαστικά Vredestein 185/14 all sezon.
Το κιβώτιο ταχυτήτων με «βήμα» 10/37, κατασκευάστηκε από την Officina Ratto και είναι κατάλληλο για χρήση στο δρόμο και μαζί του περιλαμβάνεται και το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, σε άψογη κατάσταση, που χρησιμοποιείται για αγώνες αναβάσεων.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 35άρια καρμπυρατέρ της Dell’Orto με χοάνες αέρα, ψυγείο λαδιού, διακόπτη μπαταρίας, ανιχνευτή στροφών Brantz και μπροστινό φύλλο ελατηρίου με κυλίνδρους ρουλεμάν, όπως είχε αρχικά.
Εκτός από το τιμόνι Ferrero Sandro Munari, πωλείται και το τιμόνι Momo που χρησιμοποιήθηκε στους αγώνες.
Στο εσωτερικό, τα πάνελ και τα καθίσματα είναι τα πρωτότυπα , στο χαρακτηριστικό γαλάζιο με απομίμηση δέρματος. Η εξάτμιση είναι Inox Aros καινούργια με πολλαπλή Gr4. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο πλαϊνές εξατμίσεις που χρησιμοποιούνται στον αγώνα. Γενικά, το αγωνιστικό παρελθόν αυτού του μοντέλου, καταδεικνύεται από 24 ιστορικές φωτογραφίες αγώνων που συμπληρώνουν το κιτ, μαζί με τις λίστες συμμετοχών και τα αποτελέσματα των αγώνων, καθώς και από διάφορα χρονικά της περιόδου.