Dodge Daytona "Retromod":  Δύο χιλιάδες ώρες δουλειάς για τη μετατροπή

Dodge Daytona "Retromod": Δύο χιλιάδες ώρες δουλειάς για τη μετατροπή

Το Dodge Daytona του 1969, έμεινε γνωστό για το εξωφρενικό αεροδυναμικό του σχήμα, τον μπροστινό «κώνο» που έχει ρυθμιστεί σε αεροδυναμική σήραγγα και για το πίσω φτερό του.

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές ειδικών «μυϊκών» αυτοκινήτων από ανθρακονήματα, η ExoMod ξεκινά με ένα ολοκαίνουργιο Jailbreak των 807 ίππων Dodge Redeye Challenger Widebody. Σε μια ιδιόκτητη εγκατάσταση, η ExoMod κόβει τα εξωτερικά χαλύβδινα πάνελ του αμαξώματος μέχρι και τον “κλωβό ασφαλείας”, συνδέει χειροποίητα πάνελ από ανθρακονήματα στην εργοστασιακή υποδομή και μετά τα βάφει ή όχι, σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη.

Dodge Daytona "Retromod": American Beauty!

Η διαδικασία μετατροπής διάρκειας 2.000 ωρών, αφήνει το εργοστασιακό σύστημα μετάδοσης της κίνησης των 807 ίππων αλώβητο και με την αρχική του εγγύηση των 5 ετών ή 96.000 χλμ να παραμένει σε ισχύ. Με 360.000 ευρώ, θα φύγετε με ένα αυτοκίνητο, που δεν θα μοιάζει με κανένα άλλο, για να μην αναφέρουμε ότι θα είναι αρκετά εκατοντάδες κιλά ελαφρύτερο!

Dodge Daytona "Retromod": American Beauty!

Η ExoMod αποκαλεί τον κλωνοποιητή του Dodge Daytona του 1969 ως D69 Carbon. Στη γλώσσα της ExoMod, αυτό το μεταποιημένο στυλ αυτοκινήτου ονομάζεται retromod, δηλαδή μια συγχώνευση vintage ή ρετρό αυτοκινήτων μαζί με σύγχρονα μηχανημάτα  απόδοσης. Η μεγάλη διαφορά εδώ είναι ότι η ExoMod ξεκινά με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και όχι με ένα vintage, όπως σε μια κλασσική αποκατάσταση restomod.

Dodge Daytona "Retromod": American Beauty!

Το Dodge Daytona του 1969, στο οποίο βασίζεται η D69 Carbon, κατασκευάστηκε σε εξαιρετικά μικρή ποσότητα 503 αντιτύπων για την ακρίβεια, σχεδιασμένα για να πολεμούν με την Ford στις υψηλές ταχύτητες των αγώνων NASCAR.  Σήμερα, το Dodge Daytona του 1969, είναι ένα πολύτιμο αυτοκίνητο και το μοντέλο ExoMod D69 Carbon, βελτιώνει αυτό το απίστευτο μηχάνημα αδρεναλίνης, σχεδόν με κάθε τρόπο και σε κάθε τομέα, όπως επιτάχυνση, φρενάρισμα, χειρισμό, αξιοπιστία, ακόμη και τελική ταχύτητα.

Dodge Daytona "Retromod": American Beauty!

Σήμερα, κορυφαία δείγματα του Dodge Daytona του 1969 που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα Hemi, πωλούνται τακτικά για πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια, καθιστώντας το D69 Carbon, μια σχετική ευκαιρία, ακόμη πιο σπάνια από το πρωτότυπο αυτοκίνητο!


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε