Η ιδιαίτερη Alfa Romeo GT 1300 Junior του 1969, μεταφέρθηκε στην Ολλανδία το 1991, όπου λέγεται ότι αποκτήθηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη της το 1998 και στη συνέχεια τροποποιήθηκε στο στυλ αγωνιστικού αυτοκινήτου τύπου GTA.
Οι εργασίες περιλάμβαναν τοποθέτηση φαρδύτερων φτερών, συγκόλληση με ραφή του αμαξώματος και βαφή σε ανοιχτό μπλε. Εγκαταστάθηκε επίσης ένας τροποποιημένος 4 κύλινδρος δίλιτρος κινητήρας με δύο μπουζί ανα κύλινδρο, ενώ η ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα καυσίμου, επισκευάστηκαν και τροποποιήθηκαν επίσης.
Είναι εξοπλισμένο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και επιπλέον το αυτοκίνητο διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ζάντες αλουμινίου 15″ GTAm, κιτ φρένων της Alfaholics, roll cage, πλαϊνά και πίσω παράθυρα Lexan, αγωνιστικά καθίσματα Tillett, και μια αντλία καυσίμου ATL.
Ιστορικό
Αυτό το τροποποιημένο εμβληματικό Ιταλικό κουπέ, προσφέρεται στην Ολλανδία από τον πωλητή, για λογαριασμό του τρέχοντος ιδιοκτήτη στην ηλεκτρονική δημοπρασία του Bring & Trailer, με αποτελέσματα μετρήσεων απο δυναμόμετρο και Ολλανδικές πινακίδες.
Ο πωλητής δηλώνει ότι το αμάξωμα επισκευάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 2000 και τροποποιήθηκε με συνθετικά φτερά τύπου GTA, στις αρχές της δεκαετίας του 2010. Τοποθετήθηκε επίσης νέο καπό απο ελαφριά συνθετικά υλικά όπως και πόρτες, ενώ τοποθετήθηκαν ενισχύσεις στο πλαίσιο.
Το αμάξωμα έχει συγκολληθεί με ηλεκτρική ραφή, οι προφυλακτήρες έχουν αφαιρεθεί και τα πλαϊνά και πίσω παράθυρα, έχουν αντικατασταθεί με ελαφριές μονάδες της Alfaholics Lexan. Ενώ παλαιότερα ήταν βαμμένο ασημί και αργότερα κίτρινο, το αυτοκίνητο λέγεται ότι ξαναβάφτηκε στο χρώμα Azzurro Spazio, το 2023.
Περισσότερα «καλούδια»
Περαιτέρω εξωτερικές λεπτομέρειες, περιλαμβάνουν μάσκα τύπου GTA, πίσω πλαίσιο πινακίδας κυκλοφορίας, λαβές θυρών, αγωνιστικές «καρφίτσες» συγκράτησης του καπό, διπλούς πλαϊνούς καθρέφτες Vitaloni, γάντζοι ρυμούλκησης και μία μόνο έξοδο στην εξάτμιση. Οι ζάντες αλουμινίου των 15″ της Alfaholics σε στυλ GTAm, τοποθετήθηκαν σε ελαστικά Nankang 205/50.
Ο πωλητής δηλώνει ότι η ανάρτηση επισκευάστηκε και το μπροστινό μέρος ήταν εξοπλισμένο με κιτ γεωμετρίας της Alfaholics, που περιλαμβάνει ελατήρια, ράβδους με ροζ αρμούς, ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδο, βραχίονες κύλισης και αμορτισέρ της Intrax, ενώ μια διάταξη σύνδεσης Watts και ελατήρια της Intrax, εγκαταστάθηκαν στο πίσω μέρος.
Έχει εγκατασταθεί ένα κιβώτιο τιμονιού της Alfaholics και το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με δαγκάνες αλουμινίου επίσης της Alfaholics έξι και τεσσάρων εμβόλων, με μπροστινούς αεριζόμενους δίσκους, κύριους κυλίνδρους Tilton, τακάκια της Pagid και γραμμές φρένων απο την Goodridge.
Στο κόκπιτ
Το πιλοτήριο φιλοξενεί ένα ζευγάρι αγωνιστικά καθίσματα της Tillett, εξοπλισμένα με ζώνες πολλαπλών σημείων της LTEC, καλυμμένα με μαύρη ταπετσαρία βινυλίου με διαμαντένιες ραφές, που εκτείνονται προς τα πίσω. Έχει εγκατασταθεί ένα βασικό roll cage και η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει τους διακόπτες ελέγχου και γενικό ηλεκτρικό διακόπτη. Ένας ρυθμιστής των φρένων βρίσκεται στο ταμπλό, ενώ τα πρόσθετα εσωτερικά αγωνιστικά «καλούδια», περιλαμβάνουν ένα πεντάλ pox Tilton, ένα κουμπί αλλαγής ταχυτήτων της MOMO, μια μπαταρία στο δάπεδο και έναν πυροσβεστήρα. Το κάθισμα του συνοδηγού έληξε σαν ομολογκασιόν το 2019.
Το τιμόνι της Fittipaldi ντυμένο με Alcantara, είναι εξοπλισμένο με όργανα Auto Meter, που περιλαμβάνουν στροφόμετρο των 10.000 σ.α.λ, μαζί με μετρητές που παρακολουθούν τ,η θερμοκρασία του νερού, τη θερμοκρασία του λαδιού και την πίεση του λαδιού. Ένα ταχύμετρο των 200 χλμ/ώρα και ένας δείκτης στάθμης του καυσίμου της VDO, βρίσκονται στο κέντρο του προσαρμοσμένου ταμπλό. Ο ψηφιακός χιλιομετρητής δείχνει 43 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική χιλιομετρική απόσταση είναι άγνωστη.
Μηχανικά
Ο κινητήρας twin spark των 2,0 λίτρων, λέγεται ότι τροποποιήθηκε, ζυγοσταθμίστηκε και ελαφρώθηκε σε στρόφαλο και βολάν το 2018. Ο κινητήρας διαθέτει μπλοκ απο Alfa Romeo 164, κυλινδροκεφαλή απο την σειρά 75 και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Ο πρόσθετος εξοπλισμός του κινητήρα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
- Σφυρήλατες μπιέλες K1 Technologies
- Έμβολα JE 85 χλστ
- Επενδύσεις Spruell Motorsport
- Ελατήρια βαλβίδας υψηλής ανύψωσης
- Εκκεντροφόροι CAT Cams
- Σώματα γκαζιού Jenvey 48 χλστ
- DTA S80 Pro ECU
- Προσαρμοσμένη πολλαπλή εισαγωγής & airbox
- Ψυγείο αλουμινίου και ηλεκτρικός ανεμιστήρας από Porsche 944
- Τροποποιημένο κάρτερ λαδιού & ατσάλινο προστατευτικό
- Αντλία λαδιού υψηλής πίεσης Spruell Motorsport
- Δεξαμενή συλλογής λαδιού Alfaholics
Τα αποτελέσματα από μια δοκιμή δυναμομέτρου του Σεπτεμβρίου 2021, εμφανίζουν μέγιστη ισχύ περίπου 228 ίππων στις 7.400 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων, που σύμφωνα με πληροφορίες, τροποποιήθηκε με μια κοντύτερη πέμπτη ταχύτητα. Λέγεται ότι έχει εγκατασταθεί ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Alfaholics, μαζί με έναν ενισχυμένο συμπλέκτη της AP Racing, έναν ατσάλινο σφόνδυλο, έναν συμπλέκτη της Tilton, έναν άξονα μετάδοσης της κίνησης μικρότερης διαμέτρου και έναν εύκαμπτο δίσκο μετάδοσης της κίνησης από αλουμίνιο.
Το ειδικά κατασκευασμένο σύστημα εξάτμισης, διαθέτει σιγαστήρα της Simons, ενώ ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 45 λίτρων της ATL, είναι τοποθετημένο στο πορτμπαγκάζ.
Το αυτοκίνητο δεν έχει τίτλο, καθώς είναι ταξινομημένο σε χώρα που δεν εκδίδει τίτλους για οχήματα. Πωλείται με την εγγραφή του.
ΒΙΝΤΕΟ