Από το 1981, το όνομα GEMBALLA είναι συνώνυμο με τα ειδικά τροποποιημένα αυτοκίνητα της Porsche με έγκριση TUV. Στα χρόνια που ακολούθησαν, οι καινοτόμες εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από την GEMBALLA, έδωσαν τον παλμό στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία εξατομίκευσης πολυτελών αυτοκινήτων στην Γερμανία.
Κανένα άλλο όνομα, δεν είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με τις πρώτες μέρες του aftermarket tuning, όσον αφορά τα αυτοκίνητα της Porsche. Κατά τη διάρκεια της 40χρονης ιστορίας της, το πρότυπο για μια ολόκληρη βιομηχανία τέθηκε με πολλούς τρόπους, ιδιαίτερα στους τομείς του σχεδιασμού, της αεροδυναμικής και των επιδόσεων, στην πόλη Leonberg κοντά στη Στουτγάρδη. Η GEMBALLA κέρδισε λοιπόν με τα χρόνια εξαιρετική φήμη στον τομέα της τελειοποίησης των Porsche, μέσα – έξω και μηχανικά, έχοντας γίνει διάσημη για τις πιο καινοτόμες, ασυνήθιστες, ακραίες, ακριβές και αποκλειστικές μετατροπές.
Είτε πρόκειται για σημερινά μοντέλα, είτε για πλαιότερα, η εταιρεία τα βελτιώνει ή τα συντηρεί με εμπειρία και πάθος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη διαγνωστική τεχνολογία, ενώ τα βελτιωμένα ανταλλακτικά μετατροπών, κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της. Στον ίδιο χώρο γίνονται και όλες οι εργασίες για το tuning των κινητήρων.
PORSCHE 911 AVALANCHE
Η αρχή έγινε με το τροποποιημένο απο την βασική έκδοση 911 AVALANCHE το 1985 που είχε 385 ίππους. Αυτή ήταν αρκετή ισχύς για να του επιτρέψει να πιάνει τελική ταχύτητα 300 χιλ/ώρα, καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της εποχής του. Το σημερινό μοντέλο με βάση την Porsche 991 Turbo, διαθέτει τώρα 825 ίππους (580 πριν) και 110 κιλά ροπής (75 πρίν), ενώ καλύπτει τα 0 -100 απο στάση σε 2,4 δευτερόλεπτα (εργοστασιακό 2,9) και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 337 χλμ/’ωρα!
Με 1,93 κιλά ανά ίππο, το αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο! Ο υπερτετράγωνος (102 x 77,5 mm) 6 κύλινδρος μπόξερ των 3.800 κ.εκ με τα δύο τούρμπο σε συνεργασία με το 7άρι διπλού δίσκου αυτόματο PDK κιβώτιο, απογειώνει στην κυριολεξία το 1.600 κιλών αμάξωμα της 991 (δεύτερη γενιά της 911).
Εξωτερικά
Οπτικά διαφοροποιείται απο μια μπροστινή αεροτομή τριών στοιχείων και διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα απλωμένες στην περιοχή κάτω από τον προφυλακτήρα. Οι τροποποιημένες πλαϊνές εισαγωγές και μια μεγαλύτερη, σταθερή πίσω αεροτομή, ολοκληρώνουν τις τροποποιήσεις του αμαξώματος. Η GEMBALLA ανέπτυξε την αεροδυναμική σχεδίαση για το AVALANCHE, σε ένα συνδυασμό αισθητικού στυλ, με την βοήθεια υπολογιστών και αεροδυναμικής σήραγγας.
Ενώ το καπό, οι μπροστινές και πίσω ποδιές, οι πλαϊνές ποδιές και τα πλαϊνά πάνελ με τις εσοχές τους διαφοροποιούν σημαντικά το AVALANCHE από την βασική έκδοση, το επίκεντρο της δραστικής αναβάθμισης, είναι η ρυθμιζόμενη δύο θέσεων πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα, που δίνει στο πίσω μέρος αγωνιστικό χαρακτήρα. Αναπόσπαστο μέρος αυτής της πριβέ βελτίωσης, είναι οι αεριζόμενες «πρησμένες» θυρίδες των πίσω φτερών, που δημιουργούν αρκετό χώρο για τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 των ιντσών, οι οποίες συμβάλλουν στη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους σε κάθε τροχό, κάτι που βοηθάει την επιτάχυνση, την κατευθυντικότητα και το φρενάρισμα.
Οι δαγκάνες των φρένων τώρα, κατασκευάζονται από ένα συμπαγές κράμα υψηλής θερμοκρασίας τύπου Formula 1, και έχουν περίπου το ήμισυ του βάρους των εργοστασιακών.
Εσωτερικά
Μια «χιονοστιβάδα» δεν θα ήταν ξεχωριστή δίχως ένα πολυτελώς εκλεπτυσμένο αισθητικά εσωτερικό.
Για το σκοπό αυτό, οι ταπετσαρίες της GEMBALLA έχουν μεταμορφώσει το εσωτερικό του cockpit, με πλούσιο ασπρόμαυρο δέρμα alcantara και φανταιζί ανθρακονήματα σε μια εξατομικευμένη δημιουργία, με άριστη ποιότητα συναρμολόγησης και κατασκευής μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Συμπέρασμα
Ανεξάρτητα από το αν οφείλεται η επιτυχία του στο πλούσιο εσωτερικό του, την εξωστρεφή σχεδίαση του, ή την ισχύ του κινητήρα του, το «εξωφρενικό» 911 AVALANCHE, καταφέρνει να συνεχίσει τον μύθο στην τρίτη του γενιά και να οδηγεί την Gemballa, σε μια επιτυχημένη πορεία όπως αποδεικνύεται από το έντονο ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών της παγκόσμια!