Pogea Racing: μεταλλαγμένη Ferrari Purosangue! [Βίντεο]

Pogea Racing: μεταλλαγμένη Ferrari Purosangue! [Βίντεο]

Όλα δημιουργήθηκαν για την εταιρεία Pogea Racing απο ένα υπολογιστή, με σκοπό να τραβήξει τα βλέμματα και την προσοχή των «εραστών» των μετατροπών, από τις γνώριμες παγκόσμιες φίρμες του aftermarket, με το καινοτόμο στυλ της.

Ιστορία

Στις 21 Ιουλίου 1997, ο Eduard Pogea ξεκίνησε την επιχείρηση στο Ulm Donau. Εκείνη την εποχή, αυτό αφορούσε καθαρά τις επισκευές για πεντακύλινδρους κινητήρες της Audi, συγκεκριμένα το Audi-Porsche RS2 Avant.

Pogea Racing: μεταλλαγμένη Ferrari Purosangue! [Βίντεο]

Ο στόχος του ήταν να προσφέρει στους ιδιοκτήτες μια πλατφόρμα για το πώς να επισκευάζουν και να συντηρούν επαγγελματικά το όχημα τους. Ταυτόχρονα, το φόρουμ www.rs-zwei.com δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 1997. Όταν το διαδίκτυο λειτουργούσε ακόμα με μόντεμ και χωρίς πολλές απαιτήσεις, ήταν ο Christian Pogea που προγραμμάτισε το φόρουμ ο ίδιος, σύμφωνα με τις επιθυμίες του Eduard. Γρήγορα εγγράφηκαν εκατοντάδες χρήστες από όλο τον κόσμο. Αυτό επέτρεψε στον Eduard να αποκτήσει τους πρώτους πελάτες του για βελτιώσεις.

Το εγχείρημα

Μια επιλογή από ελαφριά εξαρτήματα άνθρακα, έχουν προστεθεί ολόπλευρα στο supercar, για να συμπληρώσουν τις λαξευμένες ρωγμές και τις σχισμές στο αμάξωμα του τετραθέσιου. Αυτό έχει δημιουργήσει ένα πολύ πιο «βολβώδες» σχήμα και χάρη στους μεγαλύτερους θόλους των τροχών, το Pogea μπόρεσε να χωρέσει μεγαλύτερα κράματα ζαντών από σφυρήλατο αλουμίνιο 22 και 24 ιντσών με ελαστικά της Michelin.

Pogea Racing: μεταλλαγμένη Ferrari Purosangue! [Βίντεο]

Τοποθετήθηκε επίσης ένα ολοκαίνουργιο σύστημα αναβαθμισμένης εξάτμισης, με τη διαμόρφωση μιας διπλής κρυμμένης πλάγιας τοποθέτησης. Δεν μοιάζει πια τόσο με ένα SUV αλλά μάλλον με ένα «πρησμένο» hatchback.Το αναθεωρημένο μπροστινό μέρος, κρύβει επίσης τροποποιημένα φίλτρα αέρα που βελτιώνουν την ψύξη και προσθέτουν περισσότερη ισχύ. Το Pogea Purosangue, έχει διατηρήσει τον αρχικό V12 των 6,5 λίτρων, αλλά χάρη σε κάποια βελτιωμένη υπερσυμπίεση όπως και cheap tuning μεταξύ των άλλων τροποποιήσεων από το αγωνιστικό τμήμα της Pogea, η απόδοσή του εκτινάχθηκε από τους 715 στους 820 ίππους.

Η Pogea παραμένει αυστηρή όσον αφορά το εσωτερικό, αλλά έχει δηλώσει ότι σκέπτεται να χρησιμοποιήσει ακόμη περισσότερο άνθρακόνημα και δέρμα στην καμπίνα, καθώς συνεχίζει τη διαδικασία overall βελτίωσης, πριν από την επίσημη παραγωγή.


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε