Mercedes-AMG GT 63 S BRABUS 930 PS:  Vitamin Β

Mercedes-AMG GT 63 S BRABUS 930 PS: Vitamin Β

Το τεχνικό επιτελείο του φημισμένου Γερμανικού οίκου βελτιώσεων της Brabus, έδωσε τα ρέστα του και στην  Mercedes-AMG GT 63S, αναβαθμίζοντας στο έπακρο το αυτοκίνητο, δημιουργώντας έτσι το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής όλων των εποχών!

Οι δαιμόνιοι άνθρωποι στα ατελιέ της Brabus, έχοντας σαν αντικείμενο επέμβασης την νέα Mercedes -AMG GT 63 S, επανασχεδίασαν επιθετικά τόσο την εξωτερική εμφάνιση του 4θυρου κουπέ, όσο και την απόδοση του κινητήρα, παρουσιάζοντας μία “ρουκέτα” που σπάει κυριολεκτικά τα χρονόμετρα, χρειαζόμενη για την επιτάχυνση 0-100 μόλις 2,8 δευτ.,ενώ η τελική ταχύτητα καθηλώνει το καντράν στα 316 χλμ./ώρα!

Η πιο γρήγορη ;

Ξεκινώντας οι τεχνικοί της Brabus, έριξαν στο χειρουργικό τραπέζι τον θηριώδη V8 κινητήρα του τετράθυρου κουπέ με τα δύο turbo, για την περαιτέρω τόνωση της εργοστασιακής ισχύος του.

Oι εξαιρετικοί μηχανικοί της εταιρείας, έκαναν φύλλο και φτερό το σύστημα υπερσυμπίεσης, όπου μετά τις κατάλληλες τροποποιήσεις, η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης «δουλεύει» τώρα στα 1,8 bar.

Στη συνέχεια έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στις ηλεκτρονικές μονάδες του μοτέρ, καθώς κάθε πλευρά των κυλίνδρων της διάταξης V, φέρει τη δική της μονάδα ελέγχου. Αναπροσαρμόζοντας λοιπόν την εργοστασιακή χαρτογράφηση με νέα με τον κωδικό Βrabus PowerXtra, κατάφεραν την χρυσή τομή που αποτελεί την βίβλο κάθε σοβαρού βελτιωτή. Δηλαδή να ελένγχουν την πλήρη λειτουργία του κινητήρα, έτσι ώστε να παράγει όσον το δυνατόν περισσότερη ισχύ, χωρίς όμως στον αντίποδα, να μειώνεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του. Αυτή η ξεχωριστή χαρτογράφηση απο λευκή κόλλα χαρτί, διαχειρίζεται επιτυχημένα τον ψεκασμό και ταυτόχρονα την ανάφλεξη στο αναβαθμισμένο σύστημα.

Στο δυναμόμετρο

Για την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων της επέμβασης, ο κινητήρας τοποθετήθηκε και μετρήθηκε σε στατικό δυναμόμετρο πάγκου τελευταίας γενιάς, έτσι ώστε να γίνουν επι μέρους αλλά και αθροιστικά οι τελικές ρυθμίσεις απόδοσης όλου του μηχανικού συνόλου.

Στο δρόμο

Ακολούθησαν δοκιμές οδήγησης τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Το αποτέλεσμα της επέμβασης, έδειξε την αύξηση της μέγιστης ιπποδύναμης του V8 κινητήρα κατά 87 ίππους, και επιπλέον 100 Nm ροπής.

Επίσης τώρα ο κινητήρας συνεργάζεται δίχως πρόβλημα με τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων ο οποίος συνεχίζει να παραμένει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμισμένου οκτακύλινδρου με δύο turbo και με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, παράγει 726 ίππους με 900 Nm ροπής, ενώ δημιουργεί 930 συνδυαστικούς  ίππους, με 1.550 Nm ροπής. Εννοείται ότι οι μηχανικοί της Brabus βελτίωσαν αντίστοιχα και το σύστημα μετάδοσης, ώστε να μπορεί να ανταπαξέλθει χωρίς προβλήματα στην επική αναβάθμιση της Mercedes GT 63S. Έτσι ο αριθμός των συνολικών ίππων, είναι αυτός που “βαπτίζει” το αυτοκίνητο ως Brabus 930. Παρά τους 2,5 τόνους, το τετρακίνητο Brabus 930
αποτυπώνει στους δρόμους ασύλληπτα νούμερα στα όργανα μέτρησης επιδόσεων, όπως τα 2,8 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ./ώρα, κάτι που σημαίνει ότι χωρίς περιοριστή, δεν υπάρχει ευθεία στο κόσμο που να μπορεί να “φιλοξενήσει” τα αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και η ε
πίσκεψη στην αεροδυναμική σήραγγα, όπου το αυτοκίνητο πέρασε πολλές ώρες, καθώς φέρει νέα σπόιλερ, εισαγωγές αέρα για φρένα και κινητήρα, πίσω διαχύτη και αεροτομή.

Με αγωνιστικά “καλούδια”

Το αυτοκίνητο τώρα φέρει ανοξείδωτη σπορ εξάτμιση της Brabus με ενσωματωμένες ενεργά ελεγχόμενες βαλβίδες που παράγουν έναν συναρπαστικό θόρυβο με το πάτημα ενός κουμπιού. Ειδικότερα

δίνει την δυνατότητα στον τυχερό κάτοχο, να επιλέξει κατά την οδήγησή της την εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία «Coming Home» ενώ στη θέση «Sport», κάθε πάτημα του γκαζιού σε γεμίζει με αδρεναλίνη από τον απαράμιλλο αγωνιστικό ήχο. Οι τέσσερις εξατμίσεις από τιτάνιο και άνθρακα έχουν διάμετρο 90 χλστ. και αποτελούν επίσης μια οπτική πανδαισία.

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί ενώ τοποθετήθηκαν τροχοί 21 ιντσών για μπροστά με ελαστικά 275/35 και 22 ιντσών για πίσω, με ελαστικά 335/25 σε μονομπούλονες ζάντες δανεισμένη τεχνολογία απο την F1.

Μέσα τι παίζει;

Η ονομασία «Brabus Masterpiece» αποτελεί το τμήμα της εταιρείας με εξειδίκευση στις εσωτερικές επενδύσεις. Οι άνθρωποι του δημιουργικού αυτού τμήματος της Brabus, φέρνουν εις πέρας και τις πιο δύσκολες επιθυμίες, με τις επιλογές των χρωμάτων και των σχεδιαστικών μοτίβων των επενδύσεων, να είναι θεωρητικά άπειρες .

Η Brabus 930 της παρουσίασης, φέρει επενδύσεις με μαύρο δέρμα και έντονες κόκκινες ραφές. Ολόκληρο το δάπεδο της καμπίνας, οι επενδύσεις των καθισμάτων και του πορτμπαγκάζ, διαθέτουν τριγωνικό καπιτονέ με άψογη συναρμογή. Λεπτομέρειες σε αλουμίνιο, από τα πεντάλ μέχρι τους αεραγωγούς, προσθέτουν υπεραξία και δυναμικά σπορ χαρακτηριστικά στο Γερμανικό υπεραυτοκίνητο.

Πόσο πάει;

Για το υβριδικό Brabus 930, οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 324.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Επιπλέον προσφέρεται εγγύηση τριών ετών ή 100.000 χιλιομέτρων. Καλορίζικη λοιπόν για όσους έχουν, αντέχουν και μπορούν να το αγοράσουν!

 


About the author


Δείτε επίσης

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα