Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Η δημοφιλής Γερμανική και έμπειρη εταιρεία βελτιώσεων Novitec με έδρα την Βαυαρία, δεν κουράστηκε πολύ, για να δημιουργήσει μια ακόμη πιο ισχυρή παραλλαγή του «πιπεράτου» SUV της Lambo!

Οι εξωτερικές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν ολοκαίνουργιες ζάντες της Vossen 23 ιντσών με ακτίνες σε σχήμα Y, οι οποίες κάνουν αυτόματα το Urus πιο king-size και ένα σετ τμημάτων από άνθρακα που εφαρμόζονται στα δύο άκρα, στις καμάρες και στους πλαϊνούς καθρέφτες.

Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Ο σχεδιασμός του καπό από άνθρακα και η πίσω πτέρυγα επίσης από άνθρακα, παρέχουν περαιτέρω αεροδυναμική στο νέο κιτ αμαξώματος «Esteso», ενώ οι πιο χοντροί «γοφοί» κατασκευασμένοι απο την Novitec, προσθέτουν πλάτος 10 εκατοστά στον μπροστινό άξονα και 12 στον πίσω. Με βάση τις διαστάσεις, τα νέα σπορ σκληρότερα ελατήρια, χαμηλώνουν το συνολικό ύψος κατά 2,5 εκατοστά, ενώ τα πλαϊνά μαρσπιέ, συμβάλλουν στο χαμηλότερο και φαρδύτερο οπτικό στήσιμο του αυτοκινήτου.

Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Η εταιρεία λέει ότι ορισμένες από αυτές τις αλλαγές, έχουν γίνει για να μειωθεί η άντωση σε υψηλές ταχύτητες, αλλά ο πραγματικός πρωταρχικός στόχος, είναι να κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται όσο πιο «τολμηρό» γίνεται.

Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Αντίθετα, το εσωτερικό, έχει μια λιγότερο ριζική διαμόρφωση. Η τυπική καμπίνα της Lamborghini, έχει ήδη αρκετή προσωπικότητα, αν και η Novitec, αν το επιθυμεί ο πελάτης, μπορεί να προσθέσει, επιπλέον δέρμα και ανθρακόνημα παντού!

Lamborghini Urus Performante Novitec 782 PS: Φλός Ρουαγιάλ!

Προχωρώντας στα μηχανικά μέρη, η Novitec «γαργάλησε» όσο έπρεπε, τον κινητήρα των 4,0 λίτρων twin-turbo V8 της Urus, το αποτέλεσμα του οποίου είναι μια νέα μέγιστη ισχύς 782 ίππων, απο τους αρχικούς 657 ίππους της παραγωγής. Με την γλώσσα των αριθμών, το αποτέλεσμα είναι, η Urus Performante να μπορεί να εκτοξευτεί στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα με μια περιορισμένη ηλεκτρονικά τελική ταχύτητα, των 310 χλμ/ώρα, με την βοήθεια ενός κιβώτιου οκτώ ταχυτήτων.

Η τιμολόγηση δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά μια εικασία που βασίζεται σε προηγούμενα προϊόντα της Novitec, θα απέδιδε ένα ποσό κοντά στα 28.000 ευρώ για όλη την μετατροπή. Η Novitec επιβεβαίωσε επίσης ότι τμήματα του κιτ αμαξώματος Esteso, θα είναι διαθέσιμα και για το πιο ήπιο  Urus S!


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε