Site icon TheCars.gr

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Ο γνώριμος Ιάπωνας κατασκευαστής λιπαντικών και υγρών μετάδοσης κίνησης ENEOS, παρουσίασε μια Jaguar E-Type του 1967, η οποία, έπαψε να είναι Jaguar E-Type εδώ και πολύ καιρό.

Η ανορθόδοξη Jaguar, κατασκευάστηκε από τον drifter Φαρούκ Κουγκέι. Το βρετανικό κλασσικό σπορ κουπέ, υποβλήθηκε σε μια μεταμόσχευση καρδιάς, αποχωριζόμενο το εργοστασιακό 6 κύλινδρο μοτέρ των 4,2 λίτρων, για χάρη του κορυφαίου κινητήρα 2JZ-GTE των 3,0 λίτρων με τούρμπο, που «φοράει» καιρό τώρα περήφανα η Toyota στο Supra.

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Δεν έφτανε όμως μόνο αυτό. Ο κινητήρας λύθηκε στα εξ ών συνετέθη, τοποθετήθηκε νέα βελτιωμένη και κατεργασμένη κυλινδροκεφαλή, «κουμπώθηκαν» μεγαλύτερης παροχής νέα μπέκ ψεκασμού, τοποθετήθηκαν καινούργια σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες, μπήκαν «αγριότεροι» εκκεντροφόροι, νέα μεγαλύτερης παροχής αντλία βενζίνης, τοποθετήθηκε διαφορετικό αναβαθμισμένο σε απόδοση τούρμπο της Borg Warner όπως και διαφορετικό ιντερκούλερ, ενώ έγινε επαναχαρτογράφηση των δεδομένων στην ECU.

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Με όλα τα παραπάνω «καλούδια» η ιπποδύναμη ανέβηκε στους 750 ίππους, 2 φορές περίπου παραπάνω, απο τους εργοστασιακούς 265 ίππους της Ε-Type! Στη συνέχεια, το παλιό τεσσάρι σασμάν της Jaguar πήγε στο ράφι και στη θέση του μπήκε ένα νεώτερο πεντάρι, δανεισμένο απο μια M3 BMW E36, για καλύτερη κλιμάκωση και το πιο βασικό για αντοχή στις αυξημένες καταπονήσεις απο την αστείρευτη δύναμη του κινητήρα.

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Απο διαφορετικό μοντέλο της βαυαρέζικης εταιρείας, ενός Ε60 της σειράς 5, ήρθε το πίσω υποπλαίσιο, το διαφορικό, μαζί με την ανάρτηση, που τροποποιήθηκε στα σημεία όπου έπρεπε, για να συνεργαστεί σωστά με το αμάξωμα. Σειρά είχαν τα φρένα, όπου μπροστά χρησιμοποιήθηκαν αυτά απο μια Corvette του 2003, ενώ πίσω τοποθετήθηκε το σετ φρένων μιας BMW 535i του 2010! Το κερασάκι στην «πικάντικη τούρτα», αποτέλεσαν οι νέοι διευρυμένοι θόλοι εμπρός – πίσω απο ανθρακονήματα, για να μπορέσουν να χωρέσουν οι νέες 17άρες ζάντες απο ειδικά κράματα που «φορούν» τα ελαστικά Bridgestone Potenza RE-71 RS.

Jaguar E-Type 750PS: FrankenJag!

Την νέα σπορ εμφάνιση στο εσωτερικό τονίζουν, ένα αγωνιστικό τιμόνι της OMP, μαζί με μπάκετ καθίσματα και ζώνες της ίδιας εταιρείας. Τελικά πρέπει να είναι πολύ «μερακλής» ο ιδιοκτήτης αυτής της ξεχωριστής Jaguar E-Type, ή… πολύ ιερόσυλος! Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει παχύ πορτοφόλι!

Exit mobile version