Το πώς μπορεί ένα ολοκαίνουργιο τελευταίας γενιάς σούπερκαρ να γίνει ακόμα πιο δυνατό και γρήγορο, μας το αποδεικνύει υποδειγματικά, η Αμερικάνικη εταιρεία αναβαθμίσεων Hennessey!
Με αποδεδειγμένα συστατικά αλλά νέα συνταγή, η Ford παρουσίασε το νέο πουλέν της στην κατηγορία των σούπερ GT, το ολοκαίνουργιο Mustang 2024 έβδομης γενιάς, στην πιο «καυτή» του έκδοση την Dark Horse, με 500 ατίθασα άλογα κάτω απο το καπό! Με σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις, το Dark Horse, είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο GT, δρομέας μεγάλων αποστάσεων, αλλά και ένα «όπλο» στην πίστα αν και όταν του ζητηθεί.
Το «μαμά» Mustang
Έτσι ο «στάβλος» της Mustang, απέκτησε ένα νέο μέλος με μπόλικη «προίκα» και αξιοπιστία που αντλείται απο τους αγώνες, αντικαθιστώντας το προηγούμενο 6ης γενιάς Mach 1. Μην ξεχνάμε ότι η Mustang, είναι ένα γνώριμο θέαμα στις πίστες στις Η.Π.Α και πιο ειδικά στους αγώνες αντοχής.
To Dark Horse, διαθέτει τον γνώριμο απο την Mustang του 2011, ατμοσφαιρικό 5 λιτρο σε διάταξη V, κινητήρα της σειράς Coyote, βελτιωμένο με διπλές «πεταλούδες» γκαζιού, νέο κάρτερ λαδιού, αναθεωρημένη εξάτμιση και μεγαλύτερη διάρκεια ανοίγματος για τις βαλβίδες εξαγωγής. Επιπλέον για να αποδώσει με αξιοπιστία ο σχεδόν τετράγωνος (93 x 9,7mm), εξ ολοκλήρου απο αλουμίνιο κινητήρας, με την συμπίεση στο 12:1, τα 500 άλογα στις 7.250 σ.α.λ και τα 42 κιλά ροπής στις 4.900 σ.α.λ, επιλέχθηκε πιο ανθεκτικός στροφαλοφόρος, σφυρήλατες μπιέλες απο το μοντέλο Shelby GT 500 και νέοι «αγριώτεροι» εκκεντροφόροι. 500 ίπποι λοιπόν απο 5 λίτρα δεν είναι κακή επίδοση, πόσο μάλλον τα 3,8΄΄ που χρειάζεται για τα 0-100 απο στάση με το εξάρι μάνουαλ κιβώτιο της Getrag (διατίθεται και με αυτόματο 10 σχέσεων)!
Το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης τύπου Τόρσεν με τελική σχέση μετάδοσης 3,73:1 στο χειροκίνητο Tremec κιβώτιο και 3,55:1 στο αυτόματο. Όσο για τα φρένα, το Dark Horse δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα κόπωσης, αφού διαθέτει εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και τετραπίστονες πίσω με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Το θηριώδες Mustang της Hennessey
Τα τρελά αγόρια απο το Sealy του Texas όπου βρίσκεται η έδρα της Hennessey, έκαναν πάλι τα μαγικά τους, αυτή την φορά στην πλατφόρμα της Ford S650, πάνω στην οποία «χτίστηκε» το νέο Mustang. Κατάφεραν να αυξήσουν την ιπποδύναμη του Dark Horse κατά 70% περισσότερο απο την εργοστασιακή, απο 500 σε 850 άλογα και 55% την ροπή με 65 κιλά τώρα, πιστοί στο μότο της εταιρείας εδώ και 32 χρόνια που λέει: «φτιάχνουμε τα γρήγορα αυτοκίνητα ακόμα πιο γρήγορα».
Για να το πετύχουν αυτό, πρόσθεσαν στο μηχανικό σύνολο έναν εξελιγμένο υπερσυμπιεστή, νέο σύστημα εισαγωγής αέρα μεγαλύτερης απόδοσης, νέα αντλία καυσίμου με μεγαλύτερη παροχή, νέα μπέκ ψεκασμού αυξημένης ροής, καθώς και ένα εντελώς διαφορέτικο αναβαθμισμένο λογισμικό, με καινούργια χαρτογράφηση για τις αδηφάγες ανάγκες σε καύσιμο αλλά και αβάνς του «πουσσαρισμένου» 5 λιτρου κινητήρα. Όπως λέει ο John Hennessey ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, «οι υπερτροφοδοτούμενες αναβαθμίσεις των αυτοκινήτων Mustang, ήταν απο τις αγαπημένες τόσο για εμάς, όσο και για τους πελάτες μας όλα αυτά τα χρόνια, με το Dark Horse των 850 ίππων να αποτελεί ένα κορυφαίο και συναρπαστικό αυτοκίνητο επιδόσεων».
Για να τονίσει τον διαφορετικό τούρμπο χαρακτήρα του Ford Mustang Hennessey Dark Horse, η εταιρεία το βελτίωσε οπτικά με ένα κομψό μπροστινό splitter απο ανθρακονήματα, πλαινές ποδιές και πίσω αεροτομή επίσης απο ανθρακονήματα και ένα σετ απο εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου. Το λογότυπο Hennessey της εταιρείας είναι κεντημένο στα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενώ το βρίσκουμε και εξωτερικά, σε επιλεγμένα σημεία του αυτοκινήτου. Τα έξτρα γραφικά «Heritage» είναι προαιρετικά. Τέλος οι εν λόγω βελτιώσεις «Η850» Ford Mustang Dark Horse, διαθέτουν εγγύηση 3 ετών ή 36.000 μιλλίων, με τα πρώτα αναβαθμισμένα Mustang να διατίθονται κατόπιν παραγγελιών, απο τον Οκτώβριο της χρονιάς που διανύουμε.