Site icon TheCars.gr

BMW Z4 GT3: Μπέμπα… «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

BMW Z4 GT3: Μπέμπα... «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

Στο φεστιβάλ κουλτούρας και δράσης αυτοκινήτου που έγινε στο Λάς Βέγκας στις 3 και 4 Νοεμβρίου γνωστή ως SEMA 2023 και στην οποία υπήρξε πλήθος εκθετών αλλά και επισκεπτών, παρουσιάστηκε ένα τρομακτικό πρωτότυπο αυτοκίνητο «Φρανκενστάιν».

Supercharged BMW Z4 GT3 Race Car, Converted to a Street Car

Το αρχικό αυτοκίνητο, «φορούσε» μια κινητήρια μονάδα της BMW V8 των 4,0 λίτρων, η οποία στη συνέχεια είχε αντικατασταθεί από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Mercedes-Benz M120.

BMW Z4 GT3: Μπέμπα... «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

Το σασί δεν χρειαζόταν στην πραγματικότητα πολύ κόπο για να χωρέσει τον κινητήρα και κατάφερε να μπει με σχετική ευκολία. Δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι το καπό του Z4 είναι μακρύτερο απο πολλά άλλα. Ο στόχος της ομάδας, είναι να φτάσει στο όριο των 1.500 ίππων. Είναι πάνω από τρεις φορές περισσότερο από την εργοστασιακή έκδοση και αποτελεί ένα στοίχημα για τους μηχανικούς.

BMW Z4 GT3: Μπέμπα... «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

Το καλό είναι ότι οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν το επίπεδο της διαθέσιμης δύναμης του κινητήρα. Τοποθετήθηκε επίσης ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο. Στο εσωτερικό, το Z4 διατηρεί τα μπάκετ καθίσματα της MOMO και το roll cage, αλλά έχει επίσης ένα πλήρως επενδυμένο ταμπλό για να το κάνει ακόμα πεισσότερο οικείο.

BMW Z4 GT3: Μπέμπα... «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

Το ρεζερβουάρ του αγώνα αντοχής, έχει αντικατασταθεί με ένα συμβατικό των 53 λίτρων που ανοίγει στο χώρο του πορτμπαγκάζ, ενώ το σημείο εισόδου της αγωνιστικής τάπας πλήρωσης που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει διατηρηθεί. Το δάπεδο πάνω από τις πλαϊνές εξατμίσεις χρειαζόταν επίσης αναβάθμιση, για να μπορέσει να μπει το κάθισμα του συνοδηγού.

BMW Z4 GT3: Μπέμπα... «Φρανκενστάιν» [Βίντεο]

Έχουν δαπανηθεί αμέτρητες ώρες για την ανοικοδόμηση του αμαξώματος: ο μπροστινός διαχωριστής άνθρακα έχει επανασχεδιαστεί για να του δώσει μια ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση και για να διασφαλιστεί ότι μπορεί πραγματικά να αντιμετωπίσει τις υψηλές ταχύτητες, ενω  συμπληρώνεται από την τεράστια εισαγωγή του αέρα.

Εκτός από την τεράστια προσαρμοσμένη πίσω πτέρυγα, τα περισσότερα από τα εξωτερικά πάνελ είναι κατασκευασμένα από άνθρακόνημα και υαλοβάμβακα, αλλά διατηρούνται παρόμοια με τα αρχικά εξαρτήματα. Ένα ιδιόμορφο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό είναι το σήμα, το οποίο είναι «υβριδικό», περιλαμβάνοντας το τριάκτινο αστέρι της Mercedes-Benz και μέρος απο το λογότυπο της BMW. Οι πράσινες πινελιές της Petronas συμπληρώνουν το ασημί χρώμα που παραπέμπει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Mercedes!

Exit mobile version