Site icon TheCars.gr

BMW M8 Competition 900 PS: Βαυαρικό Hurricane!

Καινοτομία, αξιοπιστία, πάθος! Σε τρεις λέξεις συμπυκνωμένη όλη η φιλοσοφία της G-Power! Όχι δεν είναι ιεροσυλία να «πουσάρεις» μια Μ8, αρκεί να διαθέτεις το κατάλληλο know-how με την ανάλογη πείρα των 35 ετών και φυσικά τις ευλογίες του «μητρικού» εργοστασίου.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια, τα υψηλά στάνταρ ποιότητας και ασφάλειας και οι εκτεταμένες επενδύσεις στο χώρο του after market tuning, έφεραν την G-Power Engineering με έδρα το Aichach της Γερμανιας, στο υψηλότερο βάθρο των βελτιωτών της BMW. Έτσι λοιπόν η εταιρεία, δεν άργησε να βάλει χέρι και στο κορυφαίο τετρακίνητο κουπέ της BMW, την Μ8 competition, την ναυαρχίδα των Βαυαρών, κάνοντας και εδώ τα «μαγικά» της, ανεβάζοντας στα ύψη την ιπποδύναμη και αντίστοιχα τις επιδόσεις.

Για την ιστορία, η εργοστασιακή Μ8 διαθέτει ονομαστική ισχύ 625 ίππων που αποδίδονται απο τις 6.000 έως τις 7.000 σ.α.λ και ροπή στρέψης 75 κιλών απο τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ! Όλα αυτά απο τον τοποθετημένο μπροστά  8 κύλινδρο τετράγωνο (89×88,3 mm) σε διάταξη V, 32 βάλβιδο κινητήρα των 4.395 κ.εκ. με τα δύο τούρμπο και συμπίεση 10:1, που επιταχύνει το 1.900 κιλών αμάξωμα απο στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2΄΄, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ωρα.

Ο κινητήρας αυτός .με τον κωδικό S63, είναι επίσης κοινός για τα μοντέλα M5, X5M και X6M. Το μοναδικό κιβώτιο ταχυτήτων που διατίθεται για το M8, είναι ένα αυτόματο 8 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής, διαδοχικής λειτουργίας, που ονομάζεται “M-Steptronic” (το ίδιο που «φοράει» και το M5), το οποίο συνεργάζεται ιδανικά με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Μέσα – έξω αναβάθμιση

Κατ’ αρχάς να αναφέρουμε ότι η «καυτή» έκδοση Hurricane RR, διατίθεται απο την G-power μόνο σε ένα τολμηρό  πορτοκαλί χρώμα, όπως και όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της σειράς Hurricane, για να διαφοροποιείται αισθητικά απο τις απλές M8C! Την σπορτίβικη «πολεμική» εμφάνιση εξωτερικά, συμπληρώνουν το ξεχωριστό καπό με το μειωμένο βάρος απο ανθρακόνημα, που βοηθάει την καλύτερη διαχείριση της θερμότητας, η πίσω αεροτομή «φτερούγα» και αυτή απο ανθρακόνημα η οποία επιτρέπει αυξημένη κάθετη δύναμη για καλύτερη σταθερότητα της ουράς, καθώς και οι σφυρήλατες νέες ζάντες των 21 ιντσών σε δύο τύπους, ανάλογα με τα γούστα του πελάτη που πατάνε σε ελαστικά διαστάσεων 285 μπροστά και 295 πίσω.

Στο εσωτερικό τώρα, δεσπόζουν παντού τα ανθρακονήματα και το δέρμα απο αλκαντάρα, καθώς και μια μικρή πλάκα «ταυτότητα», για να σας υπενθυμίζει ότι έχετε στα χέρια σας ένα «θηρίο».

 

«Πουσσάροντας» τον κινητήρα S63!

Μετά απο ένα χρόνο μελέτης των τεχνικών της G-Power, αρχικά ο κινητήρας λύθηκε στα εξ ων συνετέθη, αλλάζοντας τα εργοστασιακά έμβολα και τις μπιέλες με νέα σφυρήλατα. Στη συνέχεια αλλάχτηκαν τα ψυγεία με άλλα διαφορετικά για αυξημένη και καλύτερη ψύξη, τοποθετήθηκε νέα μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, νέα αναβαθμισμένα τούρμπο, διαφορετικά μπέκ, νέα μεγαλύτερης διατομής εξάτμιση απο ανοξείδωτο χάλυβα και έγινε remap ECU, δηλαδή επαναχαρτογράφηση του εργοστασιακού εγκεφάλου του κινητήρα, για περισσότερο αβανς και καύσιμο.

Μετά την επέμβαση, στο ιδιόκτητο δυναμόμετρο Maha της εταιρείας (διαθέτει δύο), το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό αφού 275 επιπλέον άλογα μπήκαν στον στάβλο της Μ8 HURRICANE RR, φτάνοντας το εξωπραγματικό νούμερο των 900 ίππων και τα 105 κιλά ροπής! Επιδόσεις για τα 0-100 δεν ανακοινώθηκαν επίσημα ποτέ, αλλά είναι σίγουρο ότι θα είναι αρκετά πιο κάτω απο τα εργοστασιακά 3,2”. Η τελική ταχύτητα αγγίζει πλέον τα 340 χλμ/ώρα, αλλά περιορίζεται ηλεκτρονικά λόγω της οριακής αντοχής των ελαστικών.

Ενισχύθηκε επίσης όπου χρειάζόταν το σύστημα μετάδοσης για να αντέξει τα αυξημένα φορτία ροπής και δύναμης. Σοφά επιλέχθηκε να είναι η ροπή περιορισμένη, σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν λειτουργικά και μακροπρόθεσμα, τα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης της κίνησης. Όσον αφορά την ανάρτηση, υπάρχει μια εξελιγμένη Coilover απο την G-Power, η οποία χαμηλώνει το  βαρύ σπορτ κουπέ μερικά χιλιοστά, ενω ταυτόχρονα διαθέτει ηλεκτρονική ρύθμιση ως προς το ύψος αλλά και ως προς την σκληρότητα, ανάλογα την χρήση που θέλει ο οδηγός την δεδομένη στιγμή.

 

Εν ολίγοις για την BMW M8 HURRICANE RR

Με το κόστος της ολικής μετατροπής σε RR στα 119.000 εύρώ με φπα, αν είσαι κάτοχος μιας BMW M8, σου αρέσουν οι εκρηκτικές επιταχύνσεις στην και ίσως οι γρήγοροι γύροι σε μια πίστα, τότε αυτό το κάτι αρκετά παραπάνω σε ιπποδύναμη, ροπή και ρεμπρίζ, αξίζει τα λεφτά του. Όσο για το σπορτίβ μποέμ πορτοκαλί χρώμα, είναι ότι πρέπει για να γνωρίζουν οι υπόλοιποι «γρήγοροι» στο γρόμο με τι έχουν να κάνουν.

 

Exit mobile version