Audi RS6-S Avant ABT 740 PS: το θηρίο!

Audi RS6-S Avant ABT 740 PS: το θηρίο!

Είναι μερικοί «αδιόρθωτοι» εραστές της αδρεναλίνης, που δεν βολεύονται με τα «άλογα» που διαθέτει το έτσι και αλλιώς σπορτιφ αμάξι τους και ζητούν πάντα το κάτι παραπάνω!

Για αυτούς τους απαιτητικούς, φροντίζει χρόνια τώρα ο φημισμένος Γερμανικός βελτιωτικός οίκος της ABT Sportsline. Είναι επίσης οι ίδιοι, που χωρίς δεύτερη σκέψη θα ξοδέψουν ένα αρκετά σεβαστό ποσό σε ευρώ επιπλέον της βασικής τιμής, για να έχουν το απόλυτο «όπλο» στην κατοχή τους, όπως συμβαίνει με το συγκεκριμένο βελτιωμένο RS6 Avant. Η ειδική συλλεκτική αυτή έκδοση του ABT RS6 με κωδικό R και στην τελευταία πρόταση με τον κωδικό S, απευθύνεται μόνο σε συγκεκριμένους πελάτες, που θα ξεχωρίζουν τόσο για την επιθετική αισθητική τους όσο και για τις επιδόσεις τους.

Στο ψητό!

Η εργοστασιακή έκδοση του RS6, διαθέτει κινητήρα 4.000 κ.εκ 8κύλινδρο σε διάταξη V8 twinturbo, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις 6.100 σ.α.λ, με τα 80κιλά ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 2.000 – 4.500 σ.α.λ. Έτσι οι δύο τόνοι του αμαξώματος (2.075 κιλά για την ακρίβεια), εκτοξεύονται κυριολεκτικά, κάνοντας τα 0-100 σε 3,5” σύμφωνα με την Audi, με τον περιορισμό ηλεκτρονικά της ταχύτητάς του να γίνεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ως γνωστόν μια παλιά ρήση ανάμεσα στους βελτιωτές με πολλούς αποδέκτες, λέει «ουδέν υποκατάστατο των κυβικών». Και εκεί κάπου έρχεται η δικαίωση στο παραπάνω αφού οι μηχανικοί-βελτιωτές της ABT, βρήκαν πρόσφορο έδαφος στον κινητήρα του RS6. Οι αλλαγές που έγιναν για να αποδώσει ο θηριώδης V της Audi 25% περισσότερη ιπποδύναμη και 18% περισσότερη ροπή, δεν απαιτούσαν επεμβάσεις στα εσωτερικά του κινητήρα, αλλά μόνο εξωτερικές στα περιφερειακά του.

Αναβολικά!

Έτσι λοιπόν με την τοποθέτηση μεγαλύτερης διατομής turbo, μεγαλύτερου σε ευρυχωρία intercooler (εναλλάκτη θερμότητας), ξανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης και νέα ηλεκτρονική χαρτογράφηση στον εγκέφαλο, το αποτέλεσμα ήταν στη max έκδοση 740 ίπποι και 920 Nm ροπής που «μπαίνουν» στο δρόμο απο 8άρι αυτόματο κιβώτιο.

Νούμερα που ίσως τρομάζουν τους απλούς οδηγούς, αλλά είναι συμβατά με την φιλοσοφία των βελτιωτών της ABT, οι οποίοι αν ήθελαν θα μπορούσαν να ανεβάσουν και άλλο την ιπποδύναμη, αλλά επιμένουν στην χρυσή τομή της απόδοσης με την αυστηρή αξιοπιστία, κάτι που τους χαρακτήριζε ανέκαθεν σε όλα τους τα project.

Στα χρώματα του πολέμου!

Εξωτερικά τώρα το RS6-S, “φοράει” το αεροδυναμικό σπορτίβ “κουστούμι” της ΑΒΤ, φτιαγμένο ολοκληρωτικά από ανθρακονήματα. Το bodykit περιλαμβάνει προσθήκες στον μπροστινό προφυλακτήρα και μεγαλύτερη διπλή αεροτομή πίσω. Τοποθετήθηκαν επίσης μαύρες ματ οβάλ διπλές εξατμίσεις διαμέτρου 102 χλστ.

Επίσης νέες αναρτήσεις που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος 25 χλστ μπροστά, 30 χλστ./πίσω. καθώς και νέες 22άρες μαύρες ζάντες της ABT, που “πατάνε” σε χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διαστάσεων 295/30! Στο εσωτερικό του ABT RS6, οι καλυμμένες με ανθρακόνημα επιφάνειες, κλέβουν τις εντυπώσεις στο ταμπλό, στο τιμόνι, και στον λεβιέ ταχυτήτων. Τα καθίσματα (όπως και τα περισσότερα μέρη μέσα-έξω) φέρουν το λογότυπο του βελτιωτικού οίκου. Η τιμή του Limited Edition ABT RS6-S, θα αγγίζει στην Γερμανία γύρω στις 245.000 ευρώ.


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε