Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι τα ικανά στελέχη με όραμα μπορούν να αναδείξουν την πραγματική αξία των νέων μοντέλων και να κάνουν τη διαφορά, ακόμη και στην άκρως ανταγωνιστική ελληνική αγορά.
Ο Γιάννης Εμιρζάς, διευθύνων σύμβουλος της Kosmocar, και ο Ισαάκ Ζαν Χαζάν, εμπορικός διευθυντής της VW, μελέτησαν το ολοκαίνουργιο VW Tiguan σαν να πρόκριται να δώσουν… πανελλήνιες εξετάσεις, εκμεταλλεύτηκαν τη γερμανική τεχνολογία και το τοποθέτησαν στη σωστή θέση στη κατηγορία των C SUV. Και το σημαντικότερο, καθόρισαν πολύ καλές τιμές – μια ακόμη ανατροπή στην εμπορική πολιτική της VW. Δίπλα τους, σε πρωταγωνιστικό ρόλο, ο άνθρωπος που έχτισε το «κάστρο» της Toyota στην ελληνική αγορά, ο χαμηλών τόνων Αρης Αραβάνης. Οι συμβουλές και οι δράσεις του καθοδηγούν την Kosmocar προς την επιτυχία.
Οδηγώντας το ολοκαίνουργιο VW Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 150 DSG R-Line, επιβεβαίωσα την ξεκάθαρη άποψη του Γιάννη Εμιρζά, ο οποίος πιστεύει ότι «το νέο SUV συγκρίνεται χωρίς αστερίσκους ακόμη και με τη δημοφιλή BMW X1».
Η εξαιρετική συνεργάτης Βίκυ Καραδήμου, Senior PR Expert της Kosmocar -που γράφει στον υπολογιστή με ταχύτητα φωτός- πριν ολοκληρώσω την πρότασή μου για τη δοκιμή του αυτοκινήτου με τη χαρισματική σχεδίαση, μου έστειλε το σχετικό email.
Διάλεξε την πιο πλούσια έκδοση σε εξοπλισμό ασφάλειας, άνεσης και τεχνολογίας. Το γερμανικό SUV έχει το χάρισμα να είναι φιλικό προς τον οδηγό και τους επιβάτες. Οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα, τα μεγάλα καθίσματα εξασφαλίζουν άνεση και πλευρική στήριξη, οι χώροι είναι σαφώς αυξημένοι από το απερχόμενο μοντέλο και με καλύτερη διάταξη. Αποπνέει πολυτέλεια, φινέτσα και έντονη premium προσέγγιση. Δεν του λείπει τίποτα, ούτε στον τομέα των ηλεκτρονικών εφαρμογών.
Η καινούργια σχεδίαση του ταμπλό με τα στοιχεία της τέταρτης γενιάς του modular infotainment matrix (MIB4) είναι ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό. Είναι διαισθητικό στη λειτουργία, προσφέρει βέλτιστη συνδεσιμότητα και έχει καθαρό και έξυπνο σχεδιασμό. Οι επιμέρους τομείς περιλαμβάνουν το νέο Digital Cockpit Pro (ψηφιακός πίνακας οργάνων με αντι-ανακλαστική επίστρωση σε μορφή tabletlandscape), μια μεγάλη οθόνη infotainment με διαγώνιο 38,1 εκατ. (15 ίντσες) με εντελώς νέα δομή μενού και γραφικών, ένα καινούργιο head-up display (προβολή στο παρμπρίζ) και τον νέο κεντρικό διακόπτη Driving Experience Control με ενσωματωμένη οθόνη TFT LCD.
O ψηφιακός φωνητικός βοηθός IDA είναι επίσης νέος. Επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολυάριθμων λειτουργιών του αυτοκινήτου και του infotainment με τη χρήση φυσικής γλώσσας. Επιπλέον, ο IDA απαντά σε ερωτήσεις για όλα τα πιθανά θέματα. Για να το κάνει αυτό, το σύστημα έχει πρόσβαση σε online βάσεις δεδομένων και -ως νέο χαρακτηριστικό- στο ChatGPT (τεχνητή νοημοσύνη, AI). Το ChatGPT είναι διαθέσιμο.
Η 3η γενιά εξοπλίζεται με δύο νέες μονάδες mild hybrid 48 V. Αυτοί οι κινητήρες eTSI αποδίδουν 130 ίππους είτε 150 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις eTSI διαθέτουν ενεργή διαχείριση κυλίνδρων (Active Cylinder Management – ACT) και συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων. Οδήγησα την ισχυρότερη εκδοχή των 150 ίππων, που εκτιμώ ότι είναι η καλύτερη βενζινοκίνητη επιλογή για όσους κάνουν ταξίδια.
Διαπίστωσα ότι πρόκειται για ένα ισορροπημένο και στιβαρό αυτοκίνητο που, πάρα τις μεγάλες διαστάσεις του (μήκος 4.539 χιλ.), είναι ευέλικτο και δεν κουράζει τον οδηγό ούτε στην πόλη. Συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο τμήμα και δίνει έντονα το αίσθημα της ασφάλειας. Ήσυχο σαν αμιγώς ηλεκτρικό. Το ταξίδι είναι το καλύτερο πεδίο του, ενώ στις στροφές εμφανίζει μικρές κλίσεις. Το σύστημα διεύθυνσης έχει την κατάλληλη ποσότητα υποβοήθησης. Μου έκαναν εντύπωση η απόδοση του μοτέρ και η σχετικά χαμηλή κατανάλωση (8 λίτρα/100 χλμ.).
Οι μηχανικοί έχουν προσέξει κάθε λεπτομέρεια και δημιούργησαν ένα άρτιο σύνολο που εκτιμώ ότι αξίζει τα λεφτά του. Θα ήθελα να είναι πιο εύκολη η λειτουργία του συστήματος infotainment. Το VW Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 150 DSG R-Line κοστίζει 42.500 ευρώ. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 34.300 ευρώ (1.5 eTSI MHEV ACT 130 ίππων DSG).
Πηγή: Real.gr