Πότε περνάει ΚΤΕΟ καινούριο αυτοκίνητο;

Πότε περνάει ΚΤΕΟ καινούριο αυτοκίνητο;

Πότε περνάει ΚΤΕΟ καινούριο αυτοκίνητο – Στα πόσα χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου καλούνται οι κάτοχοι να το πέρασουν από τον αναγκαστικό τεχνικό έλεγχο

Ο τέχνικος έλεγχος ΚΤΕΟ είναι ένας υποχρεωτικός έλεγχος που πρέπει να περάσουν όλα τα οχήματα ποτέ που ταξινομούνται, κυκλοφορούν και οδηγούνται στους δρόμους της Ελλάδας. Ουσιαστικά, σκόπος του ελέγχου ΚΤΕΟ είναι να αποδειχθεί αν το όχημα είναι ασφάλες και καταλλήλο για οδήγηση και κυκλοφορία.

Τα μεταχειρισμένα οχήματα πρέπει να περνάνε τον έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε 2 έτη. Συνήθως, ο έλεγχος ΚΤΕΟ ενός αυτοκίνητο δεν θα πάρει πάνω από 1 ώρα και η διαδικασία γίνεται σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ.

Το κόστος των περισσόρων ελέχων (κατά μ.ο.) δεν ξεπερνάει τα 50 ευρώ.

Τι ισχύει όμως για τα καινούρια αυτοκίνητα; Από πότε πρέπει να περάσουν και αυτά έλεγχο έλεγχο ΚΤΕΟ;

Πότε περνάει ΚΤΕΟ καινούριο αυτοκίνητο – Πρώτη φορά στα 4 χρόνια

Όπως είπαμε, ο έλεγχος ΚΤΕΟ είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί στην χώρα μας. Για τα καινούρια αυτοκίνητα, ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ γίνεται 4 χρόνια μετά την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

Αν δηλαδή αγοράσατε το αυτοκίνητα στην 1η Ιανουάριου του 2024, το αυτοκίνητο πρέπει να περάσει το πρώτο του τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ στις 4 Ιανιουαρίου του 2028. 

Έπειτα, ίσχυει και αυτό που ισχύει για τα μεταχειρισμένα οχήματα, το αυτοκίνητο, δηλαδή, πρέπει να περνάει από τον τεχνικό έλεγχο κάθε 2 έτη. 

Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας, προφανώς αυτό πάει ανάλογα με το αυτοκίνητο, το καύσιμο και τους ρύπους. Πόλλα απο τα νεότερα μοντέλα διαθέτουν κινητήρες που καταφέρνουν να περιορίζουν την μόλυνση του περιβάλλοντος από τις απελευθερώσεις του άνθρακα και δεν επιβαρύνονται από το τέλος.

Συγκεκριμένα, όλα τα νέα αυτοκίνητα που απελευθερώνουν λιγότερους ρύπους από 122 γρ./100 χλμ., δεν πληρώνουν τέλος.

Πρόφανως, ηλεκτρικά (που έτσι και αλλιώς έχουν μηδενικό απότυπωμα άνθρακα) άλλα και plug in υβριδικά, δεν πληρώνουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας.

Δείτε επίσης

F1 – GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία McLaren στο FP2 – Συναγερμός με το τιμόνι του Alonso

F1 – GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία McLaren στο FP2 – Συναγερμός με το τιμόνι του Alonso

F1- Ferrari SF-25: Οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπαχρέιν – Σημαντικές αλλαγές στο πάτωμα

F1- Ferrari SF-25: Οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπαχρέιν – Σημαντικές αλλαγές στο πάτωμα

Πυροσβεστήρας στο αυτοκίνητο: Τον χρειάζεσαι; Τι λέει ο νόμος

Πυροσβεστήρας στο αυτοκίνητο: Τον χρειάζεσαι; Τι λέει ο νόμος

Βάζεις τα πόδια στο ταμπλό του αυτοκινήτου; Δες τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση τροχαίου

Βάζεις τα πόδια στο ταμπλό του αυτοκινήτου; Δες τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση τροχαίου

Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες

Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες

F1:Ο Verstappen πρέπει να αγνοήσει τις «υποσχέσεις» του simulator της Red Bull λέει ο Mark

F1:Ο Verstappen πρέπει να αγνοήσει τις «υποσχέσεις» του simulator της Red Bull λέει ο Mark