Site icon TheCars.gr

Harley-Davidson: Τί σημαίνει η λυχνία με το κόκκινο κλειδί στο καντράν;

Harley-Davidson: Τί σημαίνει η λυχνία με το κόκκινο κλειδί στο καντράν;

Το 1901, οι William Harley και Arthur Davidson, είδαν την Anna Held να διασχίζει τη σκηνή με ένα τρίκυκλο με μονοκύλινδρο κινητήρα. Εμπνευσμένοι από την παράσταση, ζήτησαν τη βοήθεια ενός φίλου, του Ole Evinrude, για να προσαρμόσουν ένα παρόμοιο μοτέρ σε μια μηχανή.

Ενώ ο Evinrude θα συνέχιζε να αναπτύσσει εξωλέμβιες μηχανές σκαφών που έφεραν το όνομά του, οι Harley και Davidson ίδρυσαν την εταιρεία Milwaukee που θα γινόταν η κυρίαρχη μάρκα μοτοσυκλετών της χώρας.

Παρά τις ανόδους και τις πτώσεις, η Harley έχει κάνει μεγάλα βήματα από την πρώτη της μοτοσυκλέτα, το 1905 Model 1. Μεταξύ των προόδων της Harley στην τεχνολογία τα τελευταία 120 και πλέον χρόνια είναι τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που μπορούν να επικοινωνήσουν όταν δεν λειτουργεί σωστά.

Στα μοντέλα Harley-Davidson 2013 και παλαιότερα, ένα τέτοιο προειδοποιητικό φως είναι υπό τη μορφή ενός κόκκινου κλειδιού στο καντράν.

Εάν η μοτοσυκλέτα σας είναι μοντέλο 2014 ή νεότερο, οι ίδιες προειδοποιήσεις υποδεικνύονται από ένα κόκκινο σημείο. Αυτά τα φώτα σηματοδοτούν μια ειδοποίηση συστήματος ασφαλείας, η οποία μπορεί να προκληθεί από διάφορα διαφορετικά προβλήματα.

Στα προ-2013 μοντέλα, το σταθερά αναμμένο κόκκινο φως κλειδιού μπορεί να υποδεικνύει ένα πρόβλημα με το σύστημα φωτισμού LED που μπορεί να απαιτεί την αντικατάσταση μιας λάμπας ή την εγκατάσταση ενός ισοσταθμιστή φορτίου.

Ένας σαρωτής OBD-II μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό του προβλήματος

Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες Harley-Davidson διαθέτουν θύρα On-Board Diagnostics (OBD-II) στην οποία μπορείτε να συνδέσετε έναν σαρωτή που θα εντοπίσει το πρόβλημα. Ένα φως κλειδιού που αναβοσβήνει ή κόκκινο σημείο υποδεικνύει ένα επείγον ζήτημα και σημαίνει ότι πρέπει να σαρώσετε τη μοτοσυκλέτα σας το συντομότερο δυνατό.

Ένα συνεχές κόκκινο κλειδί, μπορεί επίσης να σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με τη μονάδα αισθητήρα συναγερμού ή την καλωδίωση που οδηγεί σε αυτό, και μια σάρωση OBD-II σε συνδυασμό με μια οπτική επιθεώρηση μπορούν να σας βοηθήσουν να απομονώσετε το πρόβλημα.

Ένα φως κλειδιού που αναβοσβήνει μπορεί να σημαίνει ότι η ECU σας παρουσιάζει βλάβη ή ότι η αιτία μπορεί να είναι τόσο απλή όσο ένας κακός διακόπτης φρένου ή μια κατεστραμμένη μπαταρία κλειδιού.

Μια κακή λυχνία LED θα πρέπει να κάνει το φως να ανάβει σταθερά, αλλά οι διακοπές στο ρεύμα μπορούν επίσης να κάνουν το φως κλειδιού να αναβοσβήσει. Το πρώτο σας βήμα στην αντιμετώπιση προβλημάτων θα πρέπει να είναι να απενεργοποιήσετε το σύστημα ασφαλείας και να ελέγξετε αν λειτουργεί σωστά. Η επόμενη κίνησή σας θα πρέπει να είναι να ελέγξετε τον διακόπτη φρένου για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί όπως πρέπει.

Ελέγξτε τον διακόπτη φρένου και το κλειδί της μηχανής fob

Η φωτογραφία παραπάνω δείχνει τη θέση του διακόπτη φρένου σε ένα μοντέλο Softail κατά μήκος της γραμμής φρένου που εκτείνεται από το κύριο κύλινδρο στον πίσω τροχό.

Εάν η εφαρμογή του φρένου δεν ανάβει τη λυχνία, ελέγξτε για ρεύμα στη βάση της λάμπας με ένα πολύμετρο. Η απουσία ρεύματος εδώ πιθανώς σημαίνει ότι ο διακόπτης φρένου σας παρουσιάζει βλάβη.

Εάν όλα φαίνονται καλά μετά την αντικατάσταση του διακόπτη φρένου και της μπαταρίας fob και την επαλήθευση ότι όλες οι λυχνίες LED σας είναι καλές, ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε να επαναφέρετε το κλειδί fob σας.

Εάν το κόκκινο φως κλειδιού ή το σημείο είναι ακόμα αναμμένο, πηγαίνετε τη μοτοσυκλέτα σας στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο Harley για μια λεπτομερή σάρωση και ίσως ένα ανταλλακτικό κλειδί fob ή μονάδα ασφαλείας.

Exit mobile version