Site icon TheCars.gr

Γιατί τρέμει το αυτοκίνητο στο ρελαντί

Γιατί τρέμει το αυτοκίνητο στο ρελαντί

Photo: rf123

Έχεις σταματήσει ποτέ το αυτοκίνητο, αφήνοντας το στο ρελαντί και αυτό άρχισε να τρέμει; Διάβασε εδώ τους λόγους που αυτό συμβαίνει στο αυτοκίνητο σου

Όταν το αυτοκίνητο σου είναι ακινητοποιημένο ή βρίσκεται σε κατάσταση αδράνειας, το φυσιολογικό είναι μένει ήρεμο, χωρίς να έχει απότομους κραδασμούς ή να τρέμει ολόκληρο.
Και αυτό γιατί σε ένα υγιές όχημα, που ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά και με τον τρόπο που πρέπει, η ανάμειξη αέρα και καυσίμου γίνεται στη σωστή αναλογία και το όχημα παραμένει ήρεμο, όπως θα ήταν σε κατάσταση οδήγησης.

Αν όμως κάθε φορά που σταματάς, παρατηρείς το αντίθετο, να έχεις δηλαδή το αυτοκίνητο σου ακινητοποιημένο, με τον κινητήρα ενεργό και αυτό να τρέμει, το όχημα σου σου λέει ως κάτι δεν πάει καλά και μάλλον θα πρέπει να το κοιτάξεις για να μην έχεις περιττά έξοδα αργότερα. Για να δούμε τι προβλήματα δείχνει το αυτοκίνητο σου όταν τρέμει στο ρελαντί.

Γιατί τρέμει το αυτοκίνητο στο ρελαντί

Οι 6 κύριες αιτίες που προκαλούν τρέμουλο όταν το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία είναι οι εξής:

  1. Βουλωμένα μπεκ ψεκασμού
  2. Πρόβλημα στα μπουζί
  3. Βουλωμένο φίλτρου αέρα
  4. Διαρροή κενού στον κινητήρα
  5. Αισθητήρας οξυγόνου
  6. Βάσεις κινητήρα

1. Βουλωμένα μπεκ ψεκασμού

Τα μπεκ καυσίμου, παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόδοση του κινητήρα, αφού παρέχουν στον κινητήρα τη σωστή ποσότητα καυσίμου για να λειτουργήσει σωστά. Με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να βουλώσουν, μειώνοντας την αποτελεσματικότητα και προκαλώντας κραδασμούς όταν ακινητοποιείτε το όχημα σας.

2. Πρόβλημα στα μπουζί

Τα μπουζί και τα πηνία ανάφλεξης είναι υπεύθυνα για την ανάφλεξη του καυσίμου. Όταν είναι φθαρμένα ή λερωμένα, δυσκολεύονται να δημιουργήσουν επαρκή σπινθήρα, οδηγώντας σε ασταθή λειτουργία του κινητήρα και τρέμουλο.

Η τακτική αντικατάστασή τους κάθε 30,000 έως 50,000 χλμ. και ένα συχνό τσεκ απ θα σας εξασφαλίζουν πως οι κραδασμοί στο σταματήματα δεν οφείλονται στα μπουζί.

3. Βουλωμένο φίλτρο αέρα

Όταν το φίλτρο αέρα είναι βουλωμένο, περιορίζει την εισαγωγή καθαρού αέρα στον κινητήρα, προκαλώντας ένα πιο παχύρρευστο μείγμα καυσίμου-αέρα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε τρέμουλο και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.

4. Διαρροή κενού στον κινητήρα

Οι διαρροές στα κενά σωληνάκια του κινητήρα μπορούν να επηρεάσουν τη ροή αέρα και να προκαλέσουν ασταθή λειτουργία του κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία. Η υπερβολική εισαγωγή αέρα μπορεί να οδηγήσει σε καύση του καυσίμου εκτός ρυθμού, με αποτέλεσμα το όχημα να τρέμει όταν είναι ακίνητο.

5. Αισθητήρας οξυγόνου

Ο αισθητήρας οξυγόνου παρέχει πληροφορίες για την αναλογία καυσίμου-αέρα που απαιτείται για τη βέλτιστη καύση του καύσιμου εντός του κινητήρα. Όταν φθείρεται, μπορεί να στείλει εσφαλμένα δεδομένα στον υπολογιστή του αυτοκινήτου, προκαλώντας μη ισορροπημένη καύση και έπειτα, τρέμουλο στον κινητήρα.

6. Βάσεις κινητήρα

Οι βάσεις του κινητήρα είναι αυτές που συγκρατούν τον κινητήρα στη θέση του. Αν είναι φθαρμένες ή σπασμένες, δεν παρέχουν τη σωστή στήριξη στα εξαρτήματα, και ο κινητήρας μπορεί να παράγει κραδασμούς .

Αν έχετε παρατηρήσει πως οι κραδασμοί μειώνονται όταν βάζετε νεκρά σχέση στο σασμάν, αυτό μπορεί να σημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα στις βάσεις.

Exit mobile version