Ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας είναι ασυνήθιστα θορυβώδης; Ο θόρυβος που κάνει πέρα από ενοχλητικός σας προκαλεί και ανησυχία για το οτι κάτι δεν πάει καλά;
Η εύρεση της αιτίας ενός θορυβώδους κινητήρα, θα σας δώσει σημαντικές πληροφορίες για να πάρετε μια σωστή απόφαση σχετικά με το πώς να λύσετε το πρόβλημα. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτρέψετε περαιτέρω ζημιές, θα διατηρήσετε το όχημά σας ασφαλές και θα βεβαιωθείτε ότι θα μπορέσετε να περάσετε την επιθεώρηση του αυτοκινήτου.
Έτσι, για να απαντήσουμε στην ερώτησή σας, «Γιατί ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου είναι τόσο θορυβώδης;», εδώ είναι 5 κοινές αιτίες.
5 κοινές αιτίες δυνατού θορύβου του κινητήρα
- Ελαττωματικός σιγαστήρας
- Διαρροή στην εξάτμιση
- Φθαρμένα ρουλεμάν
- Ο κινητήρας χρειάζεται λάδι
- Παλιός μετατροπέας ροπής
1. Ελαττωματικός σιγαστήρας
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να δείτε, είναι ένα πιθανό πρόβλημα με τον σιγαστήρα. Ένας φθαρμένος ή κατεστραμμένος σιγαστήρας σίγουρα θα κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο θορυβώδες. Ο σιγαστήρας είναι μία φιάλη, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη στην εξάτμιση.
Ο ρόλος του σιγαστήρα, είναι να φιλτράρει τους θορύβους που προέρχονται από τη λειτουργία του αυτοκινήτου.
Εκτός από την ένταση του θορύβου, άλλες πιθανές παρενέργειες προβλήματος στο σιγαστήρα θα μπορούσαν να είναι αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένοι καπνοί. Αυτό είναι ένα σχετικά μικρό πρόβλημα σε σύγκριση με τα άλλα που αναφέρονται παρακάτω.
Ωστόσο, φροντίστε να το φτιάξετε για να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας σε καλή κατάσταση και να βελτιώσετε τα χιλιόμετρά σας.
2. Διαρροή στην εξάτμιση
Όταν ο κινητήρας αρχίζει να να βουίζει, μία διαρροή στην εξάτμιση θα μπορούσε να είναι ο ένοχος, ειδικά αν παρατηρήσετε ότι έχει ανάψει το λαμπάκι «Check Engine». Οι διαρροές της εξάτμισης είναι πολύ επικίνδυνες, τόσο λόγω της ακραίας θερμότητάς τους (που είναι ικανή να λιώσει πλαστικά μέρη) όσο και του επικίνδυνου μονοξειδίου του άνθρακα που περιέχουν, που μπορεί να διαρρεύσει στην καμπίνα των επιβατών και να δηλητηριάσει τους επιβαίνοντες.
3. Φθαρμένα ρουλεμάν
Όταν τα ρουλεμάν του κινητήρα αρχίζουν να φθείρονται, θα το καταλάβετε με τη μορφή ενός συνεχούς χτυπήματος κάτω από το καπό. Αυτό είναι ένα αρκετά επείγον πρόβλημα γιατί αν τα ρουλεμάν του κινητήρα χαλάσουν εντελώς, ο κινητήρας είναι πιθανό να σταματήσει να λειτουργεί.
4. Ο κινητήρας χρειάζεται λάδι
Ένας θόρυβος που ακούγεται σαν τρίψιμο, συχνά σηματοδοτεί ότι ο κινητήρας έχει χαμηλό επίπεδο λαδιού. Εάν διαθέτετε νεότερο μοντέλο αυτοκινήτου, ίσως να βασίζεστε στο μετρητή στάθμης λαδιού του κινητήρα. Ωστόσο, ο αισθητήρας ενδέχεται να έχει σταματήσει να λειτουργεί σωστά.
Στην περίπτωση ενός παλαιότερου οχήματος, πρέπει να παρακολουθείτε μόνοι σας τη στάθμη του λαδιού.
5. Παλιός μετατροπέας ροπής
Αυτό είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να συμβεί μόνο σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένας ελαττωματικός μετατροπέας ροπής θα κάνει έναν αισθητό θόρυβο σαν τρίψιμο, όταν το όχημα έχει ταχύτητα.
Το πρόβλημα μπορεί να προκύψει από ανεπαρκές υγρό μετάδοσης ή από φθορά και ζημιά στα ρουλεμάν.