Site icon TheCars.gr

Δείκτης βενζίνης:Γιατί βάζεις καύσιμο και δεν κουνιέται – 4 λόγοι που δεν σου λέει σωστά το καύσιμο που έχεις

Δείκτης βενζίνης

123rf

Δείκτης βενζίνης: Γιατί ενώ εσύ πήγες σε πρατήριο και έβαλες καύσιμο, ο δείκτης δεν κουνήθηκε και το ρεζερβουάρ σου λέει ακόμα οτι δεν έχεις βάλει. Που είναι το πρόβλημα και πώς το φτιάχνω;

Πολλές φορές, μπορεί να σου τύχει να βάλεις καύσιμο στο ρεζερβουάρ σου και να δεις στο ταμπλό ότι το ρεζερβουάρ σου είναι ακόμη εκεί που ήταν πριν το γεμίσεις.

Για αυτό ευθύνεται ο δείκτης της βενζίνης, ένα ψηφιακό όργανο ή όργανο που αξιποιεί μια βελόνα και σου λέει πόσο καύσιμο έχεις, ανά πάσα στιγμή, στο ρεζερβουάρ σου για να ξέρεις πότε ξεμένεις και πρέπει να πας βενζινάδικο.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι μην αφήνουμε το αυτοκίνητο μας, συνεχώς, με άδειο το ρεζερβουάρ καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ζημιές στην αντλία καυσίμου.

Αν όμως, ο δείκτης καυσίμου δεν λειτουργεί, τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Είναι το πρόβλημα απλά στην αναγνώριση της ποσότητας ή μπορεί να έχεις λιγότερο από όσο νόμιζες ότι έβαλες;

Πάμε να δούμε.

4 λόγοι που ο δείκτης βενζίνης δεν λειτουργεί

Σε περίπτωση που βλέπεις πως ο δείκτης βενζίνης στο αυτοκίνητο σου δεν δουλεύει, αυτό μπορεί να οφείλεται σε ένα από αυτά τα 4 προβλήματα:

Πρόβλημα στη Μονάδα Αποστολής (Sending Unit)

Η μονάδα αυτή βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ σου και είναι υπεύθυνη να μεταφέρει δεδομένα στον μετρητή. Είναι κάτι σαν σένσορας που βλέπει πόσο καύσιμο έχεις.Αν έχει χαλάσει:

Τι κάνω: Αν υποψιάζεσαι κάτι τέτοιο, θα πρέπει να ελέγξεις τη μονάδα και τις επαφές της για φθορά.

Πρόβλημα στο Κύκλωμα

Το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι το «νευρικό σύστημα» του μετρητή σου. Αν υπάρχει θέμα εδώ, μπορεί:

Τι κάνω:
Έλεγξε πρώτα τις συνδέσεις στον πίνακα και τη μονάδα αντλίας καυσίμου για διάβρωση ή χαλαρά καλώδια. Κάποιες φορές, καθαρίζοντας απλώς τις επαφές, μπορείς να λύσεις το πρόβλημα.

Βλάβη στον Μετρητή Καυσίμων

Εδώ μιλάμε για πιο σπάνια περίπτωση, αλλά γίνεται κι αυτό. Ο μετρητής μπορεί:

Τι κάνω: Αυτό συνήθως απαιτεί εξειδικευμένο έλεγχο και πιθανώς αλλαγή του ίδιου του μετρητή.

Βλάβη στον Πίνακα Οργάνων

Αυτή είναι η λιγότερο συχνή, αλλά και η πιο δαπανηρή περίπτωση. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πίνακες που είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα. Αν χαλάσει ο μετρητής ως μέρος του πίνακα, δυστυχώς χρειάζεται αντικατάσταση όλης της μονάδας.

Πώς να εντοπίσεις το πρόβλημα

Θα χρειαστείς:

   Αυτοέλεγχος Πίνακα Οργάνων: Μερικά σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν λειτουργία αυτοελέγχου. Δες στο εγχειρίδιο ή ψάξε online πώς γίνεται για το μοντέλο σου.

Έλεγχος Μονάδας Αποστολής Καυσίμου:

 

Έλεγχος του Μετρητή Καυσίμων:

 

Exit mobile version