Site icon TheCars.gr

Σεμπάστιαν Λεμπ: στο «σφυρί» τα αυτοκίνητα του

Δύο αυτοκίνητα θρύλοι τα οποία κέρδισαν σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι αλλά και στο ράλι Ντακάρ, βγαίνουν στο «σφυρί», απο τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s, σε ποσά που αναμένεται να πλησιάσουν τις 750.000 ευρώ!

Συγκεκριμένα το Peugeot 3008 με νούμερο σασσί 22, είναι ένα από τα πέντε 3008 DKR που πήρε μέρος η ομάδα της Peugeot Sport στο Ράλι Ντακάρ του 2017 και κέρδισε την τρίτη θέση στο βάθρο από τον Κυρίλ Ντεσπρέ, ο οποίος είναι γνωστός απο τις επιτυχίες του στον αγώνα αυτόν πέντε φορές σαν οδηγός μοτοσυκλετας.

Τόσο ο πολυνίκης σε αυτόν τον θεσμό Στέφαν Πετερανσέλ, όσο και ο Σεμπαστιάν Λέμπ, οδήγησαν τα δύο απο τα πέντε Peugeot 3008 εκείνη την χρονιά! Όμως ο Λέμπ ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου το 2019 στο συγκεκριμένο ράλι Ντακάρ, με ένα αναβαθμισμένο Peugeot 3008 με ενισχυμένο πλαίσιο, το οποίο σε συνδυασμό με ένα κινητήρα  τρίλιτρο ντήζελ σε διάταξη V6 με δύο τούρμπο, απέδιδε 335 ίππους και 60 κιλά ροπής!

Το δεύτερο αυτοκίνητο ράλι, έχει γράψει την δική του ξεχωριστή ιστορία στα χέρια του Γάλλου άσσου Λέμπ με συνοδηγό τον Ντανιέλ Έλενα. Πρόκειται για το Citroen DS3 WRC του 2011, ένα από τα μόλις 13 προετοιμασμένα DS3 WRC που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2011 και 2016, το οποίο πέτυχε 11 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι, 16 βάθρα νικητών και 80 νίκες σε ειδικές διαδρομές, αριθμός ρεκόρ για οποιοδήποτε αυτοκίνητο του WRC.

Ο Λέμπ εξασφάλισε οκτώ από αυτές τις 11 επιτυχίες στο WRC με αυτό το DS3 με συνοδηγό πάντα τον Ντάνιελ Έλενα, περιλαμβάνοντας και τη νίκη στο Μόντε Κάρλο, μαζί με τον ένατο τίτλο του στο WRC, καθιστώντας τον γρήγορο Γάλλο, τον πιο επιτυχημένο οδηγό ράλι μέχρι σήμερα.

Αυτό το Citroen DS3 WRC, έχει εγκάρσια τοποθετημένο τετρακύλινδρο κινητήρα, κιβώτιο έξι ταχυτήτων και ζυγίζει με όλα του τα αγωνιστικά «καλούδια» μόνο 1.200 κιλά. Διαθέτει ιπποδύναμη 296 ίππους, ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο κέρδισε 20 αγώνες απο τους 25, στη σεζόν 2011-2012 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι!

Sébastien Loeb testing the Citroën C3 WRC!

Και τα δύο αυτοκίνητα πωλούνται δίχως ρεζέρβα (!) και αναμένεται να γίνει σκληρή «κόντρα» για την απόκτησή τους, απο τους απανταχού ανα το κόσμο «πορωμένους» των αγώνων ράλι, που διαθέτουν βέβαια και βαρύ πορτοφόλι.

Exit mobile version