Ο 61χρονος Κάρλος Σάινθ δεν έχει χάσει τίποτα από το σήμα κατατεθέν του, που δεν είναι άλλο από το αγωνιστικό του πνεύμα.
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1990 και 1992), που σημάδεψε μια εποχή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αναζητά την τέταρτη νίκη του στο Ντακάρ και θέλει να το κάνει με στυλ. Ο Σάινθ θελει να γίνει ο πρώτος οδηγός που θα κερδίσει το Ντακάρ οδηγώντας ένα αυτοκίνητο που κινείται με ηλεκτροκινητήρες.
Πριν την F1, θέλει νίκη!
Ο Μαδριλένος έχει κερδίσει ήδη τρεις φορές το Ράλι Ντακάρ και μάλιστα με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές (2010 με VW, 2018 με Peugeot και 2020 με Mini X-Raid). Aυτή τη χρονιά θέλει να κερδίσει τον αγώνα με την Audi. Μάλιστα φέτος θα είναι σαν ένας αποχαιρετισμός και μια τελευταία ευκαιρία να γράψει ιστορία, καθώς η Audi Sport θα αγωνιστεί στο τρίτο και τελευταίο Ντακάρ, ως εργοστασιακή ομάδα.
Μετά ο γερμανός κατασκευαστής θα αφοσιωθεί στο μεγάλο νέο της εγχείρημα τη συμμετοχή της στη Formula 1 για τη σεζόν 2026. Ο Σάινθ έχει γράψει μια εκπληκτική ιστορία στα ράλι, αν και οι αθλητικές του αρχές ξεκίνησαν σε ένα πολύ διαφορετικό και πειθαρχημένο σπορ, το σκουός. Ήταν ο Ισπανός πρωταθλητής στο σκουός σε ηλικία 16 ετών. Η εμμονή του στη λεπτομέρεια και η τελειότητα είναι δύο χαρακτηριστικά, που τον καθόριζαν πάντα από τότε που ξεκίνησε να αγωνίζεται στα ράλι. Στην πραγματικότητα, ήταν το αγωνιστικό του πνεύμα, που σημάδεψε μια γενιά οπαδών με τους δύο τίτλους του στο WRC και τις 26 νίκες του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
O καλύτερος όλων των εποχών!
Σε μια ψηφοφορία στον επίσημο ιστότοπο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι το 2020, οι οπαδοί από όλο τον κόσμο τον ψήφισαν, ως τον κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών, μπροστά από τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι, Σεμπαστιέν Λεμπ.
Οι περιπέτειες του Σάινθ στην έρημο ξεκίνησαν το 2006 με τη Volkswagen, όπου αγωνίστηκε στις δύο τελευταίες εκδόσεις του Dakar στην Αφρική. Ωστόσο, μόλις το 2010, στη Νότια Αμερική, ο ίδιος και ο αχώριστος συνοδηγός του Λούκας Κρουζ κατάφεραν να σηκώνουν το περίφημο τρόπαιο Touareg στον ουρανό.
Το 2023, μετά την ανάρρωσή του, από τους δύο σπασμένους σπονδύλους από ατύχημα που είχε στο περσινό Ντακάρ, συμμετείχε στο Ράλι Baja Aragon και στο ράλι Μαρόκο, καθώς και σε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών με το Audi RS Q e-tron E2.
Επίσης φέτος έφτιαξε τη δική του ομάδα την Extreme E για αγώνες εκτός δρόμου. Οι κανονισμοί έχουν δώσει στην ομάδα Audi Sport 15kW (20bhp) περισσότερη ισχύ από τους κύριους αντιπάλους της, αν και θα εξακολουθούν να είναι περίπου 100 κιλά βαρύτεροι από τα Toyota και Prodrive 4x4s.
Ο Σάινθ με συνοδηγό τον πιστό Κρούθ, ανυπομονούν να ξεκινήσει ο αγώνας. Ο “El Matador” δεν είναι έτοιμος να κρεμάσει το κράνος του και θέλει να συνεχίσει να προσθέτει τίτλους, έπαθλα και επιτεύγματα στην τεράστια αθλητική του καριέρα.
Δεν θα είναι αυτός ο «τελευταίος μου χορός»
«Προσεγγίζουμε αυτό το Ντακάρ γνωρίζοντας ότι θα είναι η τελευταία χρονιά για την Audi Sport, ότι είναι φέτος ή ποτέ. Ανυπομονούμε να κερδίσουμε για την ομάδα. Μετά από όσα ζήσαμε πέρυσι, ελπίζουμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί με τα επιπλέον kW που μας δίνει η FIA, αν και είμαστε ακόμα 100 κιλά βαρύτεροι από τους αντιπάλους μας. Ακόμα κι έτσι, είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να παλέψουμε σώμα με σώμα μαζί τους.
Λόγω της πολυπλοκότητας του εγχειρήματος, ξέραμε ότι θα χρειαζόταν λίγο περισσότερο από τρία χρόνια για να πετύχουμε τη νίκη. Δουλεύουμε όμως, όσο πιο σκληρά μπορούμε. Ξεκινήσαμε λίγο πριν το καλοκαίρι τη σκληρή δουλειά, για να αποφύγουμε τα προβλήματα, που είχαμε τον περασμένο Ιανουάριο. Δεν θα είναι εύκολο. Αλλά, νομίζω ότι μπορούμε να παλέψουμε για τη νίκη και από την αρχή με τα Toyota και Prodrive.
Υπό αυτή την έννοια, πιστεύουμε, ότι πρέπει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί από πέρυσι. Δεν νομίζω, ότι είναι ο τελευταίος μου χορός. Θα δούμε αν υπάρχει κάτι νέο που θα με ενθουσιάσει στο μέλλον. Πάντα αναλύω τον αγώνα, όταν επιστρέφω σπίτι και αυτό θα συνεχίσω να το κάνω».