Ράλι Ντακάρ – 6η ημέρα: γρηγορότερος όλων ο Κάρλος Σάινθ [βίντεο]

Ράλι Ντακάρ – 6η ημέρα: γρηγορότερος όλων ο Κάρλος Σάινθ [βίντεο]

Ο Κάρλος Σάινθ έφερε στην κορυφή του 46ου Ράλι Ντακάρ το ηλεκτροκίνητο Audi του. Ο Σάινθ ήταν γρηγορότερος όλων, στους δύσκολους σημερινούς αμμόλοφους, κυρίως όμως, ήταν νικητής ενός δύσκολου σκέλους, στο οποίο οι αγωνιζόμενοι τρέχουν για πρώτη φορά.

Διόλου παράξενο για τον King Carlos, που έχει αποδείξει, πως γεννηθεί για τα δύσκολα.

Ο Αλ Ρατζί έφυγε από την κορυφή και από τον αγώνα!

Μέχρι σήμερα ο Γιαζίντ Αλ Ρατζί κρατούσε τα ηνία του αγώνα, όμως στάθηκε άτυχος, όταν σχεδόν στο ξεκίνημα της διαδρομής το Toyota Hilux του κτύπησε άγαρμπα σε έναν αμμόλοφο, οι ζημιές στο αυτοκίνητο ανάγκασαν τον Σαουδάραβα να εγκαταλείψει. Η αλήθεια είναι, πως σήμερα όλοι οι αγωνιζόμενοι ήταν ιδιαίτερα αγχωμένοι και προσεκτικοί. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ντακάρ, οι οργανωτές έχουν σχεδιάσει ένα ιδιόρρυθμο 48ωρο σκέλος.

Τα αυτοκίνητα, οι μοτοσικλέτες και τα φορτηγά, θα έπρεπε να ακολουθήσουν διαφορετικές διαδρομές, σταματώντας πριν τις 16.00 της σημερινής ημέρας, σε ένα από τα πολλά bivouacs της διαδρομής, που θα είχαν επιλέξει, με την υποχρέωση την επόμενη μέρα να κάνουν την υπόλοιπη διαδρομή, που τους αναλογεί. Μάλιστα, οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να δεχθούν βοήθεια από τις ομάδες τους, γεγονός που κάνει ακόμα πιο δύσκολο το μαραθώνιο σκέλος.

Ο Σάινθ πετούσε

Ο Ισπανός ξεκίνησε εξ αρχής δυνατά. Προσπέρασε με το ηλεκτροκίνητο Audi του, άνετα τον Νάσερ Αλ Ατίγια το πρωί και πήρε τα ηνία του αγώνα. Ο Κάρλος Σάινθ στο τέλος της σημερινής μέρας ήταν επικεφαλής, έχοντας καλύψει τα πρώτα 398 χιλιόμετρα της διαδρομής.

Δεν ήταν όμως όλα ρόδινα για όλους τους οδηγούς της Audi. Ο Ματίας Έκστρομ τα πήγε περίφημα και ήταν στην πρώτη τριάδα, πίσω από τους Σάινθ και Λεμπ, όμως ο Στεφάν Πετερανσέλ αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Έτσι, πήγε στα σκουπίδια η χθεσινή του στρατηγική να σταματήσει για 5 λεπτά, έτσι ώστε να μη τερματίσει στους πρώτους, για να μην ανοίγει το δρόμο σήμερα.

«Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό και το σύστημα του υδραυλικού γρύλου δεν λειτούργησε. Δεν έχουμε χειροκίνητο γρύλο. Με τη ζημιά στο υδραυλικό σύστημα, έχασα το υδραυλικό τιμόνι και δεν ξέρω, πώς θα τα καταφέρουμε». Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Λούκα Μοράες χάνοντας χρόνο μέχρι να επαναφέρει στο δρόμο το Toyota του.

Ποιοι θα φτάσουν στη Shubaytah;

Η αυριανή μέρα θέλει τους οδηγούς να αγωνίζονται στα υπόλοιπα χιλιόμετρα για να συμπληρωθεί ο μαραθώνιος κύκλος της 48ωρης ειδικής διαδρομής. Τίποτα δεν τέλειωσε και όλα είναι προσωρινά. Αύριο θα ξέρουμε, ποιος θα είναι ο τελικός νικητής της, γεμάτη παγίδες, καινοτόμου διαδρομής.

Δείτε το βίντεο


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε