Site icon TheCars.gr

Μαξ Φερστάπεν: από πιλότος… καπετάνιος

Παρακολουθώντας αγώνες της Formula1 το ευρύ κοινό μάλλον, πιστεύει, πως οι οδηγοί των μονοθεσίων, οδηγούν το τριήμερο του αγώνα και μετά βγάζουν τα κράνη, τα γάντια τις φόρμες τους και γυρίζουν στο σπίτι τους.

Πέρα από τις υποχρεώσεις με την ομάδα – που τους τρώει μεγάλο μέρος από την ημέρα τους- και τη διατήρηση σε ψηλό επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης, οι οδηγοί έχουν επίσης πολλές υποχρεώσεις απέναντι στους χορηγούς, τόσο τους προσωπικούς τους, όσο και της ομάδας τους. Η δουλειά τους ουσιαστικά απαιτεί πλήρες ωράριο, που πολλές φορές ξεπερνά το κλασσικό καθιερωμένο οκτάωρο.

Τυχερά τα αγόρια των Κόκκινων Ταύρων.

Οι οδηγοί της F1 Redbull, καθώς και της “θυγατρικής” ομάδας της Alpha Tauri, είναι από τους πλέον τυχερούς, όσον αφορά στις υποχρεώσεις έναντι των χορηγών. Ο χορηγός, στον οποίο ανήκει και η ομάδα της F1, έχει επενδύσει σε πολλά και διαφορετικά σπορ, ανά τον πλανήτη, εκτός από την F1. Οι, Φερστάπεν, Πέρεζ, Ρικάρντο και Τσουνόντα, συνήθως πριν από κάθε γκραν πρι, παίρνουν μια μικρή γεύση από αυτά τα σπορ. Έτσι τον περασμένο Ιούνιο ο Φερστάπεν βρέθηκε στη Βαρκελώνη, όπου πέρασε μια μέρα με την ομάδα ιστιοπλοΐας Alinghi Red Bull Racing, που προετοιμαζόταν για το 37ο Αμερικανικό Κύπελλο, που θα διεξαχθεί στη πρωτεύουσα της Καταλονίας τον επόμενο χρόνο. Τα σκάφη, που συμμετέχουν στο America’s Cup, περιγράφονται, ως το ναυτικό ισοδύναμο των μονοθεσίων της Formula 1. Αξιοποιούν την σύγχρονη αεροδυναμική και την τεχνολογία υλικών, που χρησιμοποιεί και η ομάδα της F1 για το μονοθέσιο της και κατά τη διάρκεια του αγώνα πιάνουν ασύλληπτες ταχύτητες στην ανοικτή θάλασσα.

Έπεσε στα βαθιά

Ο Αρνού Ψαροφάγης, ο οποίος είναι ο κυβερνήτης του ιστιοφόρου, ξενάγησε τον Φερστάπεν στο χώρο του, εξηγώντας του, τα μυστικά και τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Φερστάπεν, εκτός από μια δοκιμή στον προσομοιωτή, βγήκε και στην ανοικτή θάλασσα. Μάλιστα, δεν έμαθε μόνο να δένει κόμπους, αλλά πήρε το τιμόνι του ιστιοφόρου και το οδήγησε. Με τον Ολλανδό στο τιμόνι έπιασαν ταχύτητες, έως και 100 km/h στα κύματα της Μεσογείου. Ο Φερστάπεν έτσι πήρε μια γερή δόση, από τους αγώνες του America’s Cup.

«Είχα μια υπέροχη μέρα με την Alinghi Red Bull Racing και τον κυβερνήτη Αρνού Ψαροφάγη στο σκάφος» δήλωσε ενθουσιασμένος ο Φερστάπεν. «Είδα από κοντά, τι έκανε η ομάδα και μου άρεσε. Είναι πάντα ωραίο για μένα να καταλαβαίνω, περισσότερα πράγματα για διαφορετικά σπορ, όπως αυτό. Τόσο η F1, όσο και η ιστιοπλοΐα έχουν να κάνουν με την επικοινωνία και την ομαδική δουλειά. Όταν είμαι στο αυτοκίνητο, επικοινωνώ με τόσους πολλούς ανθρώπους για να τελειώσουν όλα καλά σε ένα Σαββατοκύριακο αγώνα, και το ίδιο είδα, ότι συμβαίνει κι εδώ, με το οκταμελές πλήρωμα. Όλα έχουν να κάνουν με την επικοινωνία και τη συνεργασία, για να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Επιπλέον, στους επόμενους αγώνες F1 με βροχή, μετά από τα μαθήματα, που πήρα στο νερό, σίγουρα θα με βοηθήσει να τα πάω καλύτερα!».

Είναι ο Ψαροφάγης Έλληνας;

Εντυπωσιάστηκε ο Φερστάπεν από τον τρόπο, που λειτουργεί ένα πλήρωμα ιστιοπλοϊκού και μάλιστα σε τόσο ψηλό επίπεδο. Καθώς προετοιμάζονται για το Κύπελλο Αμερικής 2024, η ελβετική ομάδα έχει αρωγό,  όλη την τεχνογνωσία της παγκόσμιας πρωταθλήτριας F1,  στην αεροδυναμική, τα σύνθετα υλικά, το λογισμικό και τις προσομοιώσεις.

Μετά από όλη αυτή την ιστορία το ερώτημα είναι: Ο Ψαροφάγης έχει ελληνική καταγωγή ή όχι; Αυτό ακόμα το ερευνούμε.

 

Exit mobile version