Site icon TheCars.gr

Κάρλος Σάινθ: ένας… Αϊνστάιν στην F1

Και ξαφνικά όλοι μα όλοι, μετά τη νίκη του Κάρλος Σάινθ στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης ανακάλυψαν τον Ισπανό.

Ανακάλυψαν το μεγάλο του ταλέντο, κυρίως όμως, ανακάλυψαν την απίστευτη ευφυϊα του και την τρομερή ικανότητά του, να αναλύει τον αγώνα και να εφαρμόζει, οδηγώντας με 300 χιλ/ώρα την αδύνατη, για τα δεδομένα της Ferrari και της F1 στρατηγική, να κερδίσει δηλαδή με ένα υποδεέστερο αυτοκίνητο.

Αλήθεια, δεν ήξεραν τίνος γιος είναι ο οδηγός της Ferrari; Δεν ήξεραν, ποιου το αγωνιστικό DNA κουβαλά; Δεν ήξεραν τόσα χρόνια, πως οδηγούσε – ακόμα οδηγεί- και πως αντιμετώπιζε τους αγώνες, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα ράλι και συνονόματος του οδηγού της F1, ο τεράστιος Κάρλος Σάινθ; Δεν ήξεραν, ότι είναι ο γιος, του καλύτερου οδηγού όλων των εποχών στο WRC;

Να, που τώρα, τους ανάγκασε να τον αναγνωρίσουν και ακόμα καλύτερα να υποκληθούν στο μεγαλείο της ψυχής και του μυαλού του, μετά την εμφατική του νίκη στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης.

Ο αόρατος οδηγός

Όσοι παρακολουθούν την πορεία των οδηγών της F1, ήξεραν πολύ καλά για την ποιότητα του Κάρλος Σάινθ. Πριν πάρει τη μεταγραφή για τη Ferrari είχε απογειώσει την ομάδα της McLaren. Είχε κάνει τρομερούς αγώνες με τη βρετανική ομάδα και είχε καταφέρει να την πάρει από τα χαμηλά και να την ανεβάσει πολλά επίπεδα. Ο ίδιος ήταν ο καλύτερος οδηγός, μετά τους οδηγούς των ομάδων, που διεκδικούσαν τον παγκόσμιο τίτλο. The best of the rest.

Την προσπάθειά του, όμως για ένα περίεργο λόγο, που ακόμα δεν έχει μάθει κανένας, δεν την έδειχναν στις ζωντανές τηλεοπτικές μεταδόσεις των  αγώνων F1. Το τεράστιο τηλεοπτικό κοινό δεν έχει δει “τα θαύματα”, που έχει κάνει ο Σάινθ με τη McLaren. Μάλιστα, του είχαν βγάλει το παρατσούκλι, όσο ήταν στο πορτοκαλί στρατόπεδο, «ο αόρατος οδηγός», γιατί ποτέ ο σκηνοθέτης δεν έδειχνε, ούτε καν σε επανάληψη τις τρομερές προσπεράσεις του και τις έξυπνες τακτικές του, που έδιναν βαθμούς στη McLaren.

Όσοι παρακολουθούσαν την πορεία του Ισπανού, έβλεπαν την απίστευτη προσπάθεια του και το τι έκανε, από τα high light μετά τον αγώνα, στο διαδίκτυο. Για τον πολύ κόσμο ήταν “αόρατος”. Τα ταμεία της McLaren γέμισαν από την τελική βαθμολογική της θέση, όταν είχε τον Κάρλος Σάινθ οδηγό. Η επένδυση στον Ισπανό ήταν άκρως προσοδοφόρα. Οι σχέσεις του με τον εκάστοτε team mate του, ήταν και είναι, πάντα εξαιρετικές και αυτό, γιατί δεν δημιουργεί ποτέ προβλήματα στις συνεργασίες του.

Η συμβολή του στο στήσιμο και τη βελτίωση του μονοθεσίου είναι το μεγαλύτερο του προσόν. Τα data, που δίνει, απόρροια της σκληρής και επίμονης δουλειάς καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, όπως και του αναλυτικού μυαλού, που διαθέτει, είναι μια σημαντική παρακαταθήκη για την εξέλιξη του μονοθεσίου και της ομάδας. Ο Ματία Μπινότο, όταν αποφάσισε να τον εντάξει στην ομάδα της Ferrari είχε τότε δηλώσει: «Ακούσαμε από το radio, όλες τις συνομιλίες του Κάρλος Σάινθ με την ομάδα του, τη McLaren, κατά τη διάρκεια των αγώνων και εντυπωσιαστήκαμε. Ήταν ένας από τους βασικούς λόγους, που τον ήθελα στην ομάδα μου».

Όλοι σας και μόνος μου!

«Ο Νόρις είναι 0.8 πίσω σου και έχει DRS». Eιδοποίησαν, στους τελευταίους γύρους του γκραν πρι της Σιγκαπούρης, τον Σάινθ οι άνθρωποι της Ferrari. «Το κάνω επίτηδες» ήταν η απάντηση του Ισπανού, που άφησε άφωνο όλο τον πλανήτη, που παρακολουθούσε τον αγώνα. Ο Σάινθ όλο το τριήμερο ήταν γρήγορος και μάλιστα είχε κερδίσει και την pole – δεύτερη συνεχόμενη μετά τη Μόντσα. Ο Ισπανός ξεκίνησε πρώτος τον αγώνα και είχε παραμείνει εκεί.

Ωστόσο οι οδηγοί της Μercedes – Ράσελ και Χάμιλτον- είχαν τη δυνατότητα να πιάσουν και να περάσουν τον Σάινθ. Μάλιστα, όταν βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκαν στα πιτ και έβαλαν φρέσκα ελαστικά, θυσιάζοντας τη δεύτερη θέση, που είχαν για να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις ελπίδες τους για τη νίκη. Ο Νόρις ήταν πλέον πίσω από τον Σάινθ – και οι δυο πρώην team mate δεν ακολούθησαν τις Mercedes για αλλαγή ελαστικών και έμειναν στον αγώνα με τα φθαρμένα ελαστικά τους κρατώντας τις θέσεις τους.

Ήταν θέμα χρόνου να τους πιάσουν και να τους περάσουν. Όμως εδώ ήταν, που έβαλε σε εφαρμογή το μεγαλοφυές σχέδιο του, ο Κάρλος Σάινθ. Θα τους περίμενε στη γωνία! Όλοι είδαν τους οδηγούς της Mercedes να πλησιάζουν το Νόρις, όμως ο Σάινθ, που ήταν πρώτος, αντί να επιταχύνει και να προσπαθήσει να απομακρυνθεί, όπως θα έκανε οποιοσδήποτε άλλος οδηγός, έμεινε σε απόσταση αναπνοής από τη McLaren και τις δυο Μercedes.

Όλοι σκέφτηκαν, πως δεν έχει δυνατότητα να ξεφύγει, όμως αυτός, είχε τη μεγαλοφυή ιδέα να χρησιμοποιήσει σαν team mate και ασπίδα, το ταλέντο και την ταχύτητα της McLaren και κυρίως του Λάντο Νόρις. Έτσι δεν επιτάχυνε, αντίθετα επιβράδυνε για να δίνει διαρκώς DRS στο Νόρις, για να μπορεί έτσι ο Βρετανός να αμυνθεί στις δυο Mercedes. Όπερ και εγένετο.

Ο Νόρις κράτησε τη θέση του και ο Σάινθ πήρε μια πανάξια νίκη, η οποία βασίστηκε στο μεγάλο του ταλέντο να κρατηθεί, οδηγώντας άψογα, μέσα στην πίστα και να ελέγχει στα δέκατα του δευτερολέπτου το ρυθμό του, για να δίνει DRS, όταν έπρεπε στο Νόρις. Κι όλα αυτά, καθώς τον κυνηγούσαν τρία ταχύτερα μονοθέσια.

Βαθιά υπόκλιση

Το σίγουρο είναι πλέον, πως ο Κάρλος Σάινθ έχει το σεβασμό όλων στο χώρο της F1. Όλοι υποκλίθηκαν στο ταλέντο και την απίστευτη οξυδέρκειά του μυαλού του, κατά τη διάρκεια ενός τόσο δύσκολου αγώνα, όπως το γκραν πρι της Σιγκαπούρης. Δεν είναι πλέον ο «αόρατος οδηγός», αλλά ένας υπολογίσιμος αντίπαλος με εξαιρετικό ταλέντο και λαμπρό μυαλό. Όσο και να λασπώσεις τα διαμάντια, αυτά δεν χάνουν την αξία τους, λέει ο σοφός λαός και ταιριάζει γάντι η ρήση  στον Κάρλος Σάινθ.

Ο Ισπανός ήθελε μια ευκαιρία να δείξει σε όλους, από τι πάστα οδηγού είναι φτιαγμένος και τα κατάφερε, νικώντας με εμφατικό τρόπο, έναν αγώνα, που ήταν χαμένος μιας και το μονοθέσιό του δεν είχε τη δυνατότητα να κρατήσει πίσω του, τους αντιπάλους του.

Αυτό το έκανε το απίστευτο μυαλό του Κάρλος Σάινθ, που επέλεξε μια τακτική, η οποία ήθελε ταλέντο, καθαρό μυαλό και ένα ταλαντούχο οδηγό στο τιμόνι της Ferrari, όπως και ένα τρομερό team mate, τον Νόρις που οδήγησε άψογα τη McLaren του. Θα δούμε κι άλλα από τον Κάρλος Σάινθ, ήταν να μη γίνει η αρχή.

Exit mobile version