Ο Κάρλος Σάινθ ήταν φέτος ο οδηγός, που κράτησε ψηλά τη σημαία και το γόητρο της Scuderia Ferrari.
Μάζεψε βαθμούς, ανέβηκε στο βάθρο των νικητών και ήταν ο μόνος οδηγός, εκτός από τον Πέρεζ, που πήρε νίκη από τον Μαξ Φερστάπεν. Ωστόσο, ο Ισπανός δυσκολεύεται με την ανανέωση του συμβολαίου του με τους Ιταλούς.
Δυο χρόνια κι όχι ένα!
Το συμβόλαιο της Ferrari με τον Κάρλος Σάινθ λήγει μετά τη σεζόν του 2024. Ωστόσο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις για την ανανέωση του. Ο Ισπανός προτιμά ένα πολυετές συμβόλαιο, τουλάχιστον για δυο χρόνια – να είναι δηλαδή οδηγός της Scuderia μέχρι και το 2026-, ενώ οι Ιταλοί θέλουν να τον δεσμεύσουν μέχρι και το 2025. Προσφέρουν δηλαδή μετά το 2024 μονοετές συμβόλαιο στον Ισπανό.
Το 2025 είναι κομβική χρονιά για τους περισσότερους οδηγούς της F1, και αυτό γιατί το 2026 θα τρέξουν με τους νέους κανονισμούς, που θα ισχύσουν για εκείνη τη χρονιά. Έτσι, στο τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2025 πολλοί οδηγοί θα είναι ελεύθεροι από τις ομάδες τους και θα ψάχνουν θέση στο grid.
Οι Ιταλοί ξέρουν, πως ο Κάρλος Σάινθ έχει στόχο τη νέα ομάδα, που θα κάνει την εμφάνισή της το 2026 και αυτή είναι η Audi. Ωστόσο, ο Ισπανός έχει δουλέψει σκληρά για τη Ferrari και επιθυμεί να ολοκληρώσει σωστά και με επιτυχία τη παρουσία του στην ιταλική ομάδα.
Ούτε στα λεφτά τα βρίσκουν!
Οι φήμες θέλουν τα δυο μέρη, εκτός από τα χρόνια που θα δεσμευτεί ο οδηγός από τη Ferrari, να διαφωνούν και ως προς το χρηματικό ποσό του συμβολαίου. Οι μάχες, που δίνονται, μεταξύ των ανθρώπων του Μαρανέλο και του μάνατζερ του Ισπανού, είναι επικές.
Το παρασκήνιο θέλει τον Σάινθ πολύ σκληρό παίκτη και από ότι φαίνεται θα πουλήσει πολύ ακριβά την υπογραφή του. Από την άλλη η Ferrari θέλει να τον δεσμεύσει, αλλά ξέρει από την άλλη, πως ο Ισπανός έχει ήδη το ένα του πόδι στη Γερμανία.
Οι φίλοι της Ferrari περιμένουν να λυθεί σύντομα η «διαμάχη» και ο Ισπανός να συνεχίσει μέχρι και το 2026 να αγωνίζεται με τη Scuderia και να βοηθά την ομάδα σε όλα τα επίπεδα, όπως έχει κάνει μέχρι τώρα.