Είναι νωρίς για σενάρια, αλλά η θέση του Λιούις Χάμιλτον στην ομάδα της Mercedes αδειάζει στο τέλος της φετινής σεζόν. Ποιος είναι ο οδηγός, που θα πάρει τη θέση του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη γερμανική ομάδα;
Ο Τότο ψάχνει!
Ο Τότο Βολφ βρέθηκε ξαφνικά να ψάχνει οδηγό για το 2025. Βέβαια, πολλοί οδηγοί θα ελευθερωθούν στο τέλος της φετινής σεζόν. Ποιοι είναι οι επικρατέστεροι για μια θέση στην ομάδα της Mercedes;
Νούμερο ένα υποψήφιος είναι ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός θα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να αποκτήσει η γερμανική ομάδα για να καλύψει το κενό του Λιούις Χάμιλτον. Άλλωστε ο Αλόνσο περνάει μια δεύτερη νεότητα και απέδειξε, πως ακόμα το “έχει”. Πήρε την Aston Martin και την απογείωσε το 2023. Το μόνο, που δεν κατάφερε ήταν να κερδίσει αγώνα, αλλά κι ο Λιούις Χάμιλτον δεν κέρδισε φέτος ούτε ένα grand prix και μάλιστα με πιο δυνατή ομάδα από αυτή του Ισπανού; Ο Ισπανός είναι ο ιδανικός για να πάρει τη θέση του Βρετανού, αν προσθέσουμε και τις εξαιρετικές σχέσεις, που έχει ο Φερνάντο Αλόνσο με τον Τζορτζ Ράσελ, τότε γιατί όχι;
Άλεξ Άλμπον
Αν βέβαια, η Mercedes θέλει να επενδύσει στο μέλλον, τότε αρκεί να κοιτάξει προς τη Williams. Ο Άλμπον θα είναι ελεύθερος στο τέλος αυτής της χρονιάς και έχει αποδείξει το ταλέντο του. Ο Άλεξ ήταν και φέτος εξαιρετικός και δεν πέρασε η επίδοσή του απαρατήρητη από τους μάνατζερ των μεγάλων ομάδων. Η στενή φιλία του με τον Ράσελ, που τον έφερε στη Williams, μπορεί να παίξει το ρόλο της και για τη μεταγραφή στη μεγάλη ομάδα της Mercedes, δίπλα από το Βρετανό.
Πιερ Γκασλί
Ο Γάλλος της Alpine είναι εξαιρετικός οδηγός και αυτό που χρειάζεται είναι μια καλή ομάδα να τον εμπιστευτεί. Ο Γκασλί είναι ικανός και γρήγορος οδηγός, όσο και αποτελεσματικός. Δίπλα στον Ράσελ θα μπορούσε να κάνει ένα ισχυρό δίδυμο. Ο Γκασλί, όπως και ο Άλμπον, είναι στην ατζέντα των μάνατζερ των μεγάλων ομάδων, γιατί η επίδοσή του μέχρι τώρα, ήταν σταθερή και σε διαρκή εξέλιξη. Μην απορήσετε, αν δείτε τον Γάλλο ντυμένο στα χρώματα της Mercedes.
Σέρτζιο Πέρεζ
Ο Μεξικάνος θα ήταν ιδανικός οδηγός για τη Mercedes. Είναι γρήγορος, διψάει για διάκριση και έχει πίσω του ένα μεγάλο χορηγό. Ο Πέρεζ, μπορεί αυτή τη στιγμή να μην είναι η πρώτη προτεραιότητα κάποιας ομάδας, όμως είναι πάντα υπολογίσιμος κυρίως στις δυνατές μεταγραφές.
Κάρλος Σάινθ
Ο Ισπανός δεν θα είναι πλέον οδηγός της Ferrari. Αυτό, όμως ήταν αναμενόμενο, μιας και οι φήμες τον θέλουν ήδη με το ένα πόδι στην Audi, που θα μπει στην F1 το 2026. Τί θα κάνει ο Ισπανός το 2025, που μένει πλέον χωρίς ομάδα και συμβόλαιο; Τρεις είναι οι επιλογές του. Η πρώτη είναι να πάει στη Sauber και να προετοιμάσει από τώρα το έδαφος για την Audi. Η δεύτερη περίπτωση είναι να πάει στη Redbull, αν φύγει ο Πέρεζ. Θα ήταν ιδανικός team mate του Φερστάπεν και τελευταία αυτή η φήμη έχει κυκλοφορήσει αρκετά στο χώρο της F1. Tέλος, θα μπορούσε να γίνει η απόλυτη τράμπα και να πάει στη θέση του Χάμιλτον, κάτι που μάλλον φαντάζει απίθανο, αν και στην F1 όλα είναι δυνατά.
Υπάρχει ακόμα ένας!
Τελευταίο σενάριο, αλλά όχι και τόσο αδύνατο, είναι η επιστροφή του Βάλτερι Μπότας στην παλιά του ομάδα. Ο Φινλανδός μένει χωρίς τιμόνι στο τέλος του 2024, μιας και θα είναι δύσκολο να τον κρατήσει η Audi. Οπότε, δεν είναι διόλου απίθανο να δείτε τον Μπότας να γυρνά στα παλιά του λημέρια στη Mercedes.