Οι οδηγοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, όλοι ξέρουμε, πως αμείβονται αδρά. Ποιος, όμως είναι στην κορυφή και ποιος ουραγός στο ταμείο της F1; Ποιοι είναι οι υπερεκτιμημένοι και ποιοι οι αδικημένοι;
Αμοιβές και αμοιβές!
Στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα οι μισοί και παραπάνω οδηγοί προσπαθούν να κλείσουν συμβόλαια για τις επόμενες χρονιές, καθώς λήγουν τα συμβόλαιά τους στο τέλος της σεζόν. Υπάρχουν και οδηγοί, που έχουν εξασφαλίσει όχι μόνο τα συμβόλαιά τους, αλλά και τις εξαιρετικά ψηλές αμοιβές τους. Δικαιολογημένα οι Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον, ως παγκόσμιοι πρωταθλητές αμείβονται αδρά, άλλοι όμως έχουν συμβόλαια από “κεκτημένη ταχύτητα” ή από υπερεκτίμηση, χωρίς να έχουν αποτελέσματα και προσφορά ανάλογη των συμβολαίων τους. Έχουμε ομάδες, που πληρώνουν ισάξια τους οδηγούς τους, όπως η Alpine. Οι Γάλλοι δίνουν τα ίδια στους Οκόν και Γκασλί, δίνοντας έτσι τη γραμμή, πως δεν υπάρχει στην ομάδα νούμερο ένα και νούμερο δύο οδηγός.
Εκατομμυριούχοι!
Όλοι οι οδηγοί του φετινού grid είναι εκατομμυριούχοι. Δεν υπάρχει αμοιβή κάτω από ένα εκατομμύριο. Αξιοσημείωτη είναι η διαφορά των οδηγών στη Haas. Εκεί, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ εισπράττει κάτω από τα μισά από τον team mate του, Κέβιν Μάγκνουσεν. Το ίδιο και η αμοιβή του Σαρλ Λεκλέρ, που εκτοξεύτηκε φέτος βάσει του νέου του συμβολαίου με τη Ferrari. Ωστόσο του χρόνου ο αδρά αμειβόμενος της Scuderia Ferrari θα είναι ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος θα παραμείνει στο βάθρο των πιο ακριβοπληρωμένων οδηγών του grid.
Δείτε επίσης

Γιατί η εξάτμιση βγάζει γλυκιά οσμή σε κινητήρα diesel;

Μπορεί να περάσει νερό μέσα στον κινητήρα αυτοκινήτου; (Και τι γίνεται αν συμβεί)

F1 – Hamilton: «Η Mercedes είναι πιο γρήγορη από εμάς»

F1 – Ferrari: «Κρέμονται από τα χείλη του Hamilton», την ώρα που ο Leclerc έχει ανακοινώσει ότι θα κάνει τα δικά του

F1: Χωρίς Verstappen το FP1 στο Μπαχρέιν – Μπαράζ αλλαγών με rookies και αναπληρωματικούς στην πίστα
