Site icon TheCars.gr

Formula 1: ποινή 10 θέσεων για τον Κάρλος Σάινθ!

Όλα τα είχε η Ferrari, ήρθε και η ποινή στον Κάρλος Σάινθ, για να ολοκληρωθεί το σενάριο.

Ο Ισπανός θα χάσει 10 θέσεις στην εκκίνηση και αυτό, γιατί ένα καπάκι αποχέτευσης κατέστρεψε το μονοθέσιο του και πρέπει να αλλαχθεί η μονάδα ισχύος – όπως και πολλά άλλα. Αυτή η αλλαγή αντιστοιχεί σε ποινή 10 θέσεων.

Και κ****άς και δαρμένος!

Ο Κάρλος Σάινθ ήταν το θύμα της παράβλεψης των οργανωτών του Grand Prix του Λας Βέγκας. Το μονοθέσιο του Ισπανού σχεδόν καταστράφηκε, όταν έπεσε σε καπάκι αποχέτευσης κατά τη διάρκεια της FP1. Ένα συμβάν, που το έχουμε συναντήσει αρκετές φορές σε σιρκουί πόλης. Οι μηχανικοί της ομάδας δουλεύουν σκληρά για να μπορέσουν να επιδιορθώσουν το μονοθέσιο του Σάινθ, έτσι ώστε να προλάβει να τρέξει στο FP2.

Οι αλλαγές όμως, που πρέπει να γίνουν είναι “γραμμένες με κόκκινο μελάνι” στους κανονισμούς της FIA. Όλοι γνωρίζουν, πως κάποια εξαρτήματα και κυρίως η μονάδα ισχύος, όταν πρέπει να αλλαχθούν επιφέρουν ποινές θέσεων στην εκκίνηση και από αυτές δεν κατάφερε να ξεφύγει ο Σάινθ.

Πυρ και μανία ο Βασέρ

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ “ανέβασε θερμοκρασία” και τα είπε έξω από τα δόντια. “ Το μονοθέσιο έπαθε μεγάλη ζημιά. Θα μας κοστίσει μια περιουσία. Καταστράφηκε ο κινητήρας και η μπαταρία. Αυτό, που συνέβη είναι απαράδεκτο για το σημερινό παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1”. Η ιταλική ομάδα έκανε ότι μπορούσε και προσπάθησε να αποτρέψει την ποινή. Όμως, ο κανονισμός είναι σαφέστατος και δεν κοιτάει την αιτία. Οπότε, σε όποια θέση τερματίσει ο Κάρλος Σάινθ στις κατατακτήριες, θα πρέπει την Κυριακή να ξεκινήσει δέκα θέσεις πιο πίσω.

Οι αγωνοδίκες πάντως συνεδρίασαν για την περίπτωση του Σάινθ πολλές ώρες, παρουσία και του Νικόλα Τομπάζη. Η τελική απόφαση ήταν, πως ο οδηγός της Ferrari θα δεχθεί ποινή και αυτό δεν αλλάζει.

Όλα καλά για τον Τότο Βολφ

Αντίθετα με τον Βασέρ ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes δεν βλέπει το λόγο να φωνάζουν, για την εξέλιξη στο Grand Prix του Λας Βέγκας. “Έχει ξανασυμβεί δεν χρειάζεται να γίνεται τόση φασαρία για ένα καπάκι. Δεν είναι τίποτα” είπε ο Τότο Βολφ. Βέβαια, αν ήταν το δικό του μονοθέσιο, που διαλύθηκε από το καπάκι της αποχέτευσης οι δηλώσεις του, το πιθανότερο να ήταν άλλες.

Exit mobile version