Formula 1: Grand Prix Ιαπωνίας: Ο Μαξ Φερστάπεν Poleman για τέταρτη φορά στη σειρά φέτος!

Formula 1: Grand Prix Ιαπωνίας: Ο Μαξ Φερστάπεν Poleman για τέταρτη φορά στη σειρά φέτος!

Εμφατική επιστροφή της Redbull στην πρώτη σειρά της εκκίνησης του αγώνα με τον Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ να κάνουν το 1-2 αντίστοιχα. Τρίτος ήταν ο Λάντο Νόρις με την ανεβασμένη McLaren.

Tη τιμή της Ferrari έσωσε ξανά, ο απολυμένος Κάρλος Σάινθ, ο οποίος θα ξεκινήσει αύριο από τη δεύτερη σειρά, δίπλα από τον Λάντο Νόρις.

Eπιστροφή στη “κανονικότητα”

Οι κατατακτήριες δοκιμές στην γρήγορη πίστα της Σουζούκα έγιναν σε στεγνό οδόστρωμα. Η βροχή που απειλούσε να έρθει δεν έφτασε ποτέ και οι οδηγοί είχαν την άνεση να τα δώσουν όλα για μια θέση στην αυριανή εκκίνηση.

Ο Φερστάπεν έγραψε πάλι έναν άπιαστο χρόνο, τον οποίο κανένας δεν αμφισβήτησε, ή μάλλον μόνο ο team mate του Πέρεζ έφτασε μια ανάσα πίσω του, αλλά τελικά δεν κατέφερε να πάρει αυτός την pole. O Oλλανδός έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά φέτος και έχει πάρει όλες τις pole. Στους 4 αγώνες που έχουν μέχρι στιγμής γίνει ο Φερστάπεν ξεκίνησε από την πρώτη θέση.

Στις συνεντεύξεις μετά τις κατατακτήριες δοκιμές έκανε ο Ζαν Αλεζί. Ο Μαξ είπε πως ήταν ευχαριστημένος με το μονοθέσιο του. “Το οδόστρωμα της πίστας είναι άγριο και θέλει μεγάλη προσοχή με τα ελαστικά για να κάνεις το τέλειο γύρο. Έκανα τον τέλειο γύρο σήμερα και το σημαντικό είναι πως η ομάδα μου έφερε ένα ακόμα 1-2 και θα ξεκινήσουμε και οι δυο από την πρώτη σειρά. Εδώ νοιώθω σαν το σπίτι μου, έχω μεγάλη υποστήριξη από αυτό το απίθανο κοινό”.

Πίσω από τον Μάξ ο Τσέκο προσπάθησε και ήταν μερικά δέκατα πίσω από τον Μαξ. “Είμαστε πολύ κοντά. Η πίστα έχει κάποια “πονηρά” σημεία που θέλουν προσοχή και εκεί μπορείς να χάσεις κάποια δέκατα. Ήμουν κοντά όλες τις υπόλοιπες μέρες. Σήμερα έχασα χρόνο, όταν πήρα ανοικτά μια στροφή, σημασία έχει, πως θα είμαστε δυνατοί αύριο στον αγώνα”.

Προβλήματα η Ferarri!

Στη τρίτη θέση ο Λάντο Νόρις ήταν ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο του. “Έχουμε καλό αυτοκίνητο” είπε ο οδηγός της McLaren. “Δουλεύουμε εμείς και τα παιδιά σκληρά και σιγά, σιγά η σκληρή δουλειά αποδίδει. Ωστόσο αύριο είναι η κυρίως δουλειά, στον αγώνα. Ελπίζω να είμαστε δυνατοί και να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα”.

Στη τέταρτη θέση ήταν ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός μετά το Q2 έδωσε κάποιες πληροφορίες για το μονοθέσιο του. Κάτι δεν πήγαινε καλά και όπως τους είπε, ήθελε προσοχή και να το δουν. Η τέταρτη θέση του Κάρλος ήταν τιμητική, αν σκεφτεί κανείς, που ήταν ο team mate του και νούμερο ένα στην ομάδα του.

Ο Λεκλέρ υπέφερε, κάτι δεν του πήγαινε στο μονοθέσιο του και δεν μπορούσε να αποδώσει στο maximum, που συνήθως δίνει στις κατατακτήριες. “Ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω, ειλικρινά” ακούστηκε να λέει μέσα από το radio της ομάδας, όταν τον πληροφόρησαν πόσο πίσω ήταν από τον Μαξ. “Δεν ξέρω τι έγινε, ειλικρινά…”.

Ελπίζουν οι Σάινθ και Λεκλέρ μέχρι αύριο να έχουν βρει τι φταίει και να έχουν ένα καλό μονοθέσιο για τον αγώνα. Για την ιστορία ο Λεκλέρ τερμάτισε 8ος και θα ξεκινήσει πίσω από το μελλοντικό του team mate, τον Λιούις Χάμιλτον, που ήταν μόλις 7ος.

Αναζητείται μισό δευτερόλεπτο!

Ο Χάμιλτον τα έχει δει όλα φέτος. Ενώ, έχει τη διάθεση να κάνει κάτι διαφορετικό, δεν τα καταφέρνει. Σήμερα ήταν ξανά πίσω – μόλις 7ος. Όταν η ομάδα του τον πληροφόρησε, πως ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω σε χρόνο από τον Μάξ Φερστάπεν αυτός τους είπε απογοητευμένος : “Που είναι αυτό το μισό δευτερόλεπτο παιδιά;”

Είναι ο χρόνος, που ψάχνουν εδώ και τρία χρόνια στη Mercedes και δεν το βρίσκουν. Αντίθετα οι πελάτες της γερμανικής ομάδας με πιλότο τον Φερνάντο Αλόνσο ήταν πάλι μπροστά τους. Ο Ισπανός οδήγησε άψογα την Aston Martin και μάλιστα, όταν τον ενημέρωσαν πως ήταν μόλις 5ος είπε: “Κρίμα, νόμιζα πως έκανα ένα άψογο γύρο”.

Τι να πει και ο Ρικάρντο; Ο Αυστραλός έχει από την Μελβούρνη πάρει τελεσίγραφο από τον Χέλμουτ Μάρκο και ξανά σήμερα νικήθηκε από τον team mate του Τσουνόντα. Ο Ιάπωνας πετούσε μπροστά από το κοινό του και έφερε το μονοθέσιο του στη δέκατη θέση και στο Q3, πετώντας έξω τον Ρικάρντο.

Ο Τσουνόντα ξεκινά ξανά στη δεκάδα και στον αγώνα θα έχει καλύτερες προοπτικές για βαθμούς από τους αντιπάλους του στον πόλεμο των ουραγών. Το θετικό για τον Ρικάρντο είναι πως θα έχει την πολυτέλεια να επιλέξει ελαστικά για την εκκίνηση αύριο.

Ες αύριον τα σπουδαία

Ό,τι έγινε, έγινε σήμερα, αύριο είναι ο αγώνας, που θα δώσει βαθμούς για τα παγκόσμια πρωταθλήματα και θα ορίσει τους οδηγούς του βάθρου των νικητών. Το Grand Prix Ιαπωνίας ξεκινά στις 08:00 το πρωί ώρα Ελλάδας και θα μεταδοθεί ζωντανά από τον ANT1+.

Δείτε το video με τους υπέροχους ιάπωνες θεατές!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε