Formula 1 - Φερστάπεν: “Αν ήταν του Τότο το αυτοκίνητο άλλα θα έλεγε!”

Formula 1 - Φερστάπεν: “Αν ήταν του Τότο το αυτοκίνητο άλλα θα έλεγε!”

Άστραψε και βρόντηξε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Λας Βέγκας ο Μάξ Φερστάπεν. Τα είπε έξω από τα δόντια για το σόου πριν τον αγώνα, κυρίως όμως, δεν μάσησε τα λόγια του για την, κατ’ αυτόν, άδικη τιμωρία, που δέχθηκε ο Κάρλος Σάινθ.

Ζήτησε και πέτυχε να τιμωρηθεί

Η ιστορία έχει ως εξής: Στα πρώτες ελεύθερες δοκιμές του αγώνα στο Λας Βέγκας, ένα καπάκι αποχέτευσης, που ξεκόλλησε την ώρα που περνούσε από πάνω του ο Σάινθ με τη Ferrari του, διέλυσε το μονοθέσιο του Ισπανού. Οι μηχανικοί πάλευαν για ώρες για να το επισκευάσουν, έτσι ώστε ο Σάινθ να μπορέσει να πάρει μέρος στη συνέχεια του αγωνιστικού τριήμερου.

Οι αλλαγές, που έκανε η ομάδα στο μονοθέσιο, σύμφωνα με τον κανονισμό της F1, έπρεπε ο οδηγός να δεχθεί ποινή θέσεων. Έτσι ο Σάινθ δέχθηκε ποινή 10 θέσεων και από δεύτερος, που ήταν στις κατατακτήριες έπεσε στη 12η θέση. Όλοι μίλησαν για αδικία. Ωστόσο, υπήρξε και παρασκήνιο. Μία ομάδα ζήτησε και πέτυχε, να εφαρμοστεί χωρίς εξαιρέσεις ο κανονισμός και να δεχθεί ο Σάινθ την ποινή. Αυτή ήταν η Mercedes.

Να θυμίσουμε, ότι Mercedes και Ferrari παλεύουν μέχρι εσχάτων για τη δεύτερη θέση των κατασκευαστών. Αυτό σημαίνει, πως όταν οι ομάδες μοιράσουν τη πίτα στο τέλος της χρονιάς ο δεύτερος στη βαθμολογία θα βάλει αρκετά παραπάνω εκατομμύρια στο ταμείο του, σε σχέση με τον τρίτο. Επομένως το καπάκι, που έθεσε εκτός μάχης τον οδηγό της Ferrari ήταν λαχείο για τους Γερμανούς. Έτσι, ο Τότο Βολφ ζήτησε να εφαρμοστεί ο κανονισμός και να μη γίνει εξαίρεση. Μια εξαίρεση, που όλοι οι υπόλοιποι έβλεπαν με καλό μάτι, μιας και το κακό προήλθε από αβλεψία των οργανωτών, που έπρεπε να σφραγίσουν καλά τα καπάκια των υπονόμων.

Δεν αισθανόταν τα πόδια του!

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν μεταξύ αυτών που πίστευαν, ότι ήταν άδικο να τιμωρηθεί ο Κάρλος Σάινθ και μάλιστα όταν έμαθε, ότι ο Τότο Βολφ το απαίτησε είπε: “Οι ομάδες δεν έπρεπε να έχουν λόγο για τις τιμωρίες των οδηγών. Αυτό που έγινε στον Σάινθ ήταν άδικο”. Ο Τότο Βολφ επικαλέστηκε τον κανονισμό και πως θα πρέπει πάντα να τηρούν το γράμμα του νόμου και αυτό έφερε ακόμα μια δήλωση, πιο καυστική από τη μεριά του παγκόσμιου πρωταθλητή.

“Αν ήταν δικό του (του Τότο Βολφ) το αυτοκίνητο, τότε δεν θα τα έλεγε αυτά. Θα έλεγε άλλα. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από αυτόν. Ο Κάρλος Σάινθ είπε, ότι για λίγα δευτερόλεπτα δεν αισθανόταν τα πόδια του. Θα μπορούσε να ήταν ακόμα χειρότερο το ατύχημα “.

Επαναστάτησε!

Όσο, για το συμβάν στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, όταν ζήτησαν οι οργανωτές να εκκενωθούν οι εξέδρες και να μην έχουν θεατές, ο Μαξ δεν το άφησε, ούτε αυτό ασχολίαστο, μόλις έμαθε ότι οι αποζημίωση, που δόθηκε ήταν 200 ευρώ. “Αν ήμουν εγώ θεατής και μου έδιναν 200 ευρώ αποζημίωση, θα τα γκρέμιζα όλα γύρω μου”. Όλες αυτές οι “επαναστατικές” δηλώσεις ξένισαν ακόμα και κάποιους οδηγούς. Ο Ντάνιελ Ρικάρντο μάλιστα είπε, πως ο Μαξ το παίζει επαναστάτης. Σίγουρα ο Φερστάπεν άνοιξε πολλά μέτωπα στο Λας Βέγκας με την ….επανάστασή του!

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης