Ο Σαρλ Λεκλέρ βιάστηκε να υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari. Ο Μονεγάσκος μέχρι χθες, ήταν ευτυχισμένος και ένοιωθε, πως ήταν άνετα το νούμερο ένα στην ομάδα του. Η Scuderia ανανέωσε τη συνεργασία τους, για πολλά ακόμα χρόνια και με ένα καλό ποσό, που έκανε τον Λεκλέρ αναμφισβήτητα τον ηγέτη της Ferrari. Όμως, τα πράγματα άλλαξαν δραματικά!
Μυθικό ποσό!
Ο Λιούις Χάμιλτον υπέγραψε ένα επίσης πολυετές συμβόλαιο με τη Ferrari, για να μετακινηθεί από τη Mercedes, από το 2025 και μετά. Επίσης θα είναι πρεσβευτής της ιταλικής φίρμας και το ποσό του συμβολαίου του αγγίζει τα 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως – σχεδόν τριπλάσια από αυτά του Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος είχε υπογράψει για 30 εκατομμύρια με option να γίνουν 50 , με τον όρο ο Μονεγάσκος να μείνει στην Ferrari για μια πενταετία τουλάχιστον. Τότε, που υπέγραφε ο Λεκλέρ, το συμβόλαιό του φάνταζε ιδανικό, τώρα όμως;
Νούμερο 2!
Ο Σαρλ Λεκλέρ βρέθηκε, από τη μια στιγμή στην άλλη, να μην είναι πλέον ο πρωταγωνιστής της ομάδας, μιας και ο επτά παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, με βάση και το συμβόλαιο του – ουσιαστικά το ποσό της αμοιβής του- αυτόματα κάνει τον Βρετανό νούμερο ένα. Ο Λεκλέρ φυσικό είναι, να νοιώθει δυσαρεστημένος, από τη μια γιατί θα μπορούσε να “απαιτήσει” μεγαλύτερη αμοιβή στο συμβόλαιό του και καλύτερες ρήτρες, ενώ από την άλλη ξαφνικά βρέθηκε, θεωρητικά και ουσιαστικά πίσω από το νεοφερμένο Χάμιλτον.
Σκληρή δουλειά!
Η αλήθεια είναι, πως η μετακίνηση του Χάμιλτον στη Ferrari δίπλα από τον Λεκλέρ, αν όχι μπροστά του, καλό θα κάνει στον Μονεγάσκο. Ήρθε η ώρα να δουλέψει σκληρά για τη θέση του νούμερο ένα στην ομάδα του, γιατί μέχρι τώρα η Ferrari του την είχε δώσει άκοπα. Η έλευση του Χάμιλτον θα φέρει τον Λεκλέρ, σε μια καλύτερη θέση για την εξέλιξή του.