F1: Ο χειρισμός του αγώνα στην Σουζούκα και η στρατηγική που αποφάσισε να ακολουθήσει η McLaren μπήκαν στο στόχαστρο του επικεφαλής της Red Bull
Λίγες μέρες μετά τη δήλωση του Lando Norris ότι η McLaren είναι η μόνη ομάδα με «δύο καλούς οδηγούς», η στρατηγική της ομάδας στην Ιαπωνία προκάλεσε ερωτήματα, ειδικά στον επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.
Στον αγώνα της Suzuka, οι Norris και Piastri κυνήγησαν τον πρωτοπόρο Max Verstappen, χωρίς αποτέλεσμα. Ο Piastri ζήτησε να περάσει τον Norris δηλώνοντας στο team radio ότι είχε τον ρυθμό για να πιέσει τον Verstappen, αλλά η McLaren αρνήθηκε να εκδώσει team orders. Η σειρά τερματισμού, εν τέλει, παρέμεινε η ίδια: Norris δεύτερος, Piastri τρίτος.
Horner: «Αυτό είναι το τίμημα όταν αφήνεις τους οδηγούς να παλεύουν μεταξύ τους»
«Το πρόβλημα είναι ότι έχουν δύο οδηγούς που παλεύουν για το Πρωτάθλημα Οδηγών», δήλωσε ο Horner. «Έχουν αποφασίσει να τους αφήσουν να αγωνιστούν. Αυτή είναι η επιλογή τους, αλλά υπάρχει κόστος σε αυτό.»
Ο επικεφαλής της Red Bull υπαινίχθηκε ότι αν η ομάδα του ήταν σε αυτή τη θέση, η προτεραιότητα θα ήταν σαφής και θα έδινε προτεραιότητα στον οδηγό που μπορεί να πιέσει για το πρωτάθλημα. Όπως έχει κάνει αμέτρητες φορές με τον Max Verstappen.
F1: Χαμένες ευκαιρίες για νίκη και τακτική «αντιγραφής»;
Η στρατηγική της McLaren σχολιάστηκε και από τον Jacques Villeneuve, ο οποίος κατηγόρησε την ομάδα ότι «προσπάθησε να μην κερδίσει», καθώς απλώς αντέγραψε τις κινήσεις του Verstappen.
Ο Horner συμφώνησε ότι υπήρχαν ευκαιρίες, αλλά τελικά πίστευε πως ο Max είχε την απαραίτητη ταχύτητα:
«Ο Max είχε τον ρυθμό να απαντήσει σε οτιδήποτε κι αν του πέταγε η McLaren. Άλλοτε ο Lando φαινόταν πιο γρήγορος, άλλοτε ο Oscar. Αλλά όπως είδαμε, οι προσπεράσεις σε όλο το grid ήταν σχεδόν μηδενικές.»
Η McLaren, σύμφωνα με τον Norris, βλέπει το γεγονός ότι έχει στις τάξεις της δύο εξαιρετικούς οδηγούς ως ένα σοβαρό πλεονέκτημα:
«Είμαστε η μόνη ομάδα με δύο καλούς οδηγούς αυτή τη στιγμή. Αυτό κάνει τη διαφορά», δήλωσε.