F1: Ο χειρισμός του αγώνα στην Σουζούκα και η στρατηγική που αποφάσισε να ακολουθήσει η McLaren μπήκαν στο στόχαστρο του επικεφαλής της Red Bull
Λίγες μέρες μετά τη δήλωση του Lando Norris ότι η McLaren είναι η μόνη ομάδα με «δύο καλούς οδηγούς», η στρατηγική της ομάδας στην Ιαπωνία προκάλεσε ερωτήματα, ειδικά στον επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.
Στον αγώνα της Suzuka, οι Norris και Piastri κυνήγησαν τον πρωτοπόρο Max Verstappen, χωρίς αποτέλεσμα. Ο Piastri ζήτησε να περάσει τον Norris δηλώνοντας στο team radio ότι είχε τον ρυθμό για να πιέσει τον Verstappen, αλλά η McLaren αρνήθηκε να εκδώσει team orders. Η σειρά τερματισμού, εν τέλει, παρέμεινε η ίδια: Norris δεύτερος, Piastri τρίτος.
Horner: «Αυτό είναι το τίμημα όταν αφήνεις τους οδηγούς να παλεύουν μεταξύ τους»
«Το πρόβλημα είναι ότι έχουν δύο οδηγούς που παλεύουν για το Πρωτάθλημα Οδηγών», δήλωσε ο Horner. «Έχουν αποφασίσει να τους αφήσουν να αγωνιστούν. Αυτή είναι η επιλογή τους, αλλά υπάρχει κόστος σε αυτό.»
Ο επικεφαλής της Red Bull υπαινίχθηκε ότι αν η ομάδα του ήταν σε αυτή τη θέση, η προτεραιότητα θα ήταν σαφής και θα έδινε προτεραιότητα στον οδηγό που μπορεί να πιέσει για το πρωτάθλημα. Όπως έχει κάνει αμέτρητες φορές με τον Max Verstappen.
F1: Χαμένες ευκαιρίες για νίκη και τακτική «αντιγραφής»;
Η στρατηγική της McLaren σχολιάστηκε και από τον Jacques Villeneuve, ο οποίος κατηγόρησε την ομάδα ότι «προσπάθησε να μην κερδίσει», καθώς απλώς αντέγραψε τις κινήσεις του Verstappen.
Ο Horner συμφώνησε ότι υπήρχαν ευκαιρίες, αλλά τελικά πίστευε πως ο Max είχε την απαραίτητη ταχύτητα:
«Ο Max είχε τον ρυθμό να απαντήσει σε οτιδήποτε κι αν του πέταγε η McLaren. Άλλοτε ο Lando φαινόταν πιο γρήγορος, άλλοτε ο Oscar. Αλλά όπως είδαμε, οι προσπεράσεις σε όλο το grid ήταν σχεδόν μηδενικές.»
Η McLaren, σύμφωνα με τον Norris, βλέπει το γεγονός ότι έχει στις τάξεις της δύο εξαιρετικούς οδηγούς ως ένα σοβαρό πλεονέκτημα:
«Είμαστε η μόνη ομάδα με δύο καλούς οδηγούς αυτή τη στιγμή. Αυτό κάνει τη διαφορά», δήλωσε.
Δείτε επίσης

F1: Ο Hamilton αποκαλύπτει τα τεχνικά προβλήματα και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην Ferrari

Πώς οι αερόσακοι μας προστατεύουν

Πώς ένα Honda μας έφερε πιο κοντά στους εξωγήινους

Φίλτρο κινητήρα vs. φίλτρο αέρα καμπίνας: Ποια είναι η διαφορά;

F1 – Lando Norris:«Ο Verstappen δεν αφήνει χώρο»
