F1 - Grand Prix Λας Βέγκας: κόβει... τιμολόγιο η Ferrari

F1 - Grand Prix Λας Βέγκας: κόβει... τιμολόγιο η Ferrari

Η Ferrari ζητά “τα ρέστα της”, από τους διοργανωτές του Grand Prix στο Λας Βέγκας.

H ιταλική ομάδα είδε το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ να καταστρέφεται στις ελεύθερες δοκιμές του αγώνα στην πόλη της αμαρτίας και ζητά αποζημίωση για την τεράστια ζημιά, που προκλήθηκε στο αυτοκίνητό της.

Είχαν ποντάρει στο 55 μαύρο!

Στο 8ο λεπτό των πρώτων ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix Λας Βέγκας, ο Κάρλος Σάινθ πέρασε πάνω από ένα καπάκι αποχέτευσης και διέλυσε την SF-23 του. Οι ελεύθερες δοκιμές σταμάτησαν και βγήκε αμέσως η κόκκινη σημαία. Η περίοδος δοκιμών εξελίχθηκε πολύ άσχημα για τους διοργανωτές του αγώνα, όπως και για τη Ferrari, που είδε ουσιαστικά τον ένα από τους δύο οδηγούς της εκτός δράσης, πριν καλά, καλά ξεκινήσει ο αγώνας.

F1 - Grand Prix Λας Βέγκας: κόβει... τιμολόγιο η Ferrari

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, αμέσως μετά το περιστατικό, δήλωσε: “Αυτά είναι απαράδεκτα για τη σύγχρονη Formula 1. H ζημιά στο μονοθέσιο είναι τεράστια, έχει διαλύσει τη μπαταρία, τον κινητήρα, τα πάντα και η επισκευή του, θα κοστίσει μια περιούσια”. Μετά από αυτή τη δήλωση ήταν θέμα χρόνου να δοθεί εντολή στο λογιστήριο της Scuderia να κοστολογήσουν τη ζημιά για να ζητηθεί αποζημίωση.

F1 - Grand Prix Λας Βέγκας: κόβει... τιμολόγιο η Ferrari

Η αλήθεια είναι πως, εκείνο το απόγευμα οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας άλλαξαν, την μπαταρία, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και ότι άλλο καταστράφηκε από τη σύγκρουση. Επίσης οι αλλαγές, που έγιναν στο μονοθέσιο έστειλαν τον Σάινθ 10 θέσεις πίσω στην εκκίνηση, γιατί σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA, οι αλλαγές αυτές, τέτοια ποινή επιφέρουν.

Το λογιστήριο έβγαλε τη λυπητερή

Το κόστος της ζημιάς στο μονοθέσιο του Σάινθ, ανέρχεται στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ, δίχως να συμπεριλαμβάνεται σε αυτή το κόστος του κινητήρα.
Μετά την αρχική κοστολόγηση ο Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε, πως η ομάδα του, θα ζητήσει από τους διοργανωτές του αγώνα στο Λας Βέγκας αποζημίωση: «Μέχρι τώρα, τέτοιου είδους ζημιές περιλαμβάνονται στο όριο δαπανών της κάθε ομάδας. Το επιπλέον κόστος είναι τεράστιο. Είχαν ζημιά, η μπαταρία, το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο κινητήρας και το σασί έσπασαν. Το κόστος είναι τεράστιο για να το επιβαρυνθεί η ομάδα. Δεν έχουμε πολλά περιθώρια. Θα πρέπει να ζητήσουμε για τις ζημιές αποζημίωση».

Οι άλλοι τα πήραν!

Για την ιστορία και το δεδικασμένο της υπόθεσης, τόσο ο Γκίνταρ Στάινερ της Haas -2017 Grand Prix Μαλαισίας, όσο και η Κλερ Γουίλιαμς – 2019 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, απαίτησαν και πήραν αποζημιώσεις για τις ζημιές στα μονοθέσια τους, από παρόμοια περιστατικά με καπάκια αποχέτευσης, που διέλυσαν τα μονοθέσιά τους.


About the author


Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία