F1: Τα συμπεράσματα μας για τον αγώνα της Ιαπωνίας
Το GP της Σουζούκα έδωσε νέο ενδιαφέρον στην F1.
O Max Verstappen απάντησε δυνατά στους αμφισβητίες, κατακτώντας την πρώτη του νίκη στο 2025, και μάλιστα σε μία πίστα που δεν συγχωρεί. Με έναν γύρο-ποίημα στο Q3, ξεγύμνωσε McLaren και ανταγωνισμό, θυμίζοντας εποχές Alonso 2012: εκεί που ο οδηγός υπερβαίνει τις αδυναμίες του μονοθεσίου.
Ο ίδιος ο Fernando Alonso,παραδέχτηκε τη μαγεία: «Μόνο αυτός μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Ήταν μαγική στιγμή«. Και δεν έχει και άδικο. Με τη Red Bull να να προσπαθεί να δείξει ότι το μονοθέσιο της μπορεί ακόμα να κυνηγήσει πρωτίες, ο Verstappen στέλνει μήνυμα στους διεκδικήτες του τίτλου ότι δεν θα τα παρατήσει τόσο εύκολα.
McLaren: Δεν ρίσκαρε για την πρωτιά
Η McLaren τερμάτισε 2η και 3η με Norris και Piastri αντίστοιχα, αλλά πολλοί θεωρούν πως έχασε την ευκαιρία να νικήσει. Όμως φέτος, με τον εσωτερικό τίτλο να παίζεται ανάμεσα στους δύο οδηγούς και μετά τις 2 συνεχόμενες νίκες της, το βάρος κάθε απόφασης είναι τεράστιο. Η επιλογή της ομάδας να μην «κόψει» τον έναν για να ευνοήσει τον άλλο δείχνει πως κοιτάνε μακροπρόθεσμα και δεν βιάζονται να στηρίξουν τον έναν οδηγό.
Ο Piastri πήρε το undercut αλλά δεν ήρθε εντολή αλλαγής θέσεων με τονNorris στον τερματισμό.
Γιατί;
Γιατί κανείς δεν θέλει να «χαρίσει» βαθμούς που ίσως, στο τέλος, κρίνουν το πρωτάθλημα. Και επειδή η McLaren θυμάται τη=ο χαοτικό 1-2 της Ουγγαρίας πέρσι, αποφάσισε καλύτερα τρίτοι και ασφαλείς, παρά πρώτοι και διχασμένοι.
Doohan: Πιέσεις και λάθη στην Alpine
Ο Jack Doohan πλήρωσε ακριβά τη στρατηγική αμηχανία της Alpine, με το FP2 ατύχημά του να μοιάζει περισσότερο με αποτέλεσμα κακής διαχείρισης. Δεν έτρεξε στο FP1, ένιωσε την πίεση να αποδείξει πράγματα και υπερέβαλε. Το αποτέλεσμα; Ένα DRS ανοιχτό στη Στροφή 1 και μια πρόσκρουση που κοστίζει τόσο σε εμπιστοσύνη όσο και σε ανταγωνιστικότητα.
Στο παρασκήνιο, ο Colapinto «περιφέρεται» στα paddocks, έτοιμος να αναλάβει ανά πάσα στιγμή.
Tsunoda: Καλωσόρισες στην κόλαση της Red Bull
Η μεταγραφή-έκπληξη του Yuki Tsunoda στη Red Bull δεν ξεκίνησε ιδανικά. Αν και ο Ιάπωνας έδειξε άνεση με το RB21 σε μια δύσκολη πίστα, τερμάτισε πίσω και από τους δύο οδηγούς της Racing Bulls και σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Verstappen. Ο ενθουσιασμός έσβησε γρήγορα, οι στόχοι έγιναν πιο ρεαλιστικοί και το βάρος του «νούμερο δύο δίπλα στον Verstappen» τον προσγείωσε.
Αν η Red Bull ψάχνει «τον επόμενο Perez», ο Yuki πρέπει να ανεβάσει στροφές άμεσα.
Antonelli: Το restart της Mercedes
Η νέα εποχή της Mercedes έχει πρόσωπο και όνομα: Andrea Kimi Antonelli. Με ώριμη εμφάνιση στην Ιαπωνία, ο 18χρονος Ιταλός γύρισε την κατάσταση μετά από ένα χαμένο FP3, διάβασε telemetry, πήρε συμβουλές και μεταμόρφωσε το Σάββατό του, μειώνοντας απόσταση από τον Russell κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο.
Ο Toto Wolff ποντάρει σε αυτόν για το 2026, και ο μικρός δείχνει να ανταποκρίνεται σαν βετεράνος. Όταν οδηγάει, ξεχνάς την ηλικία του.
Συμπέρασμα: Όταν ο Max παίρνει φόρα, τίποτα δεν είναι δεδομένο
Η Red Bull έχει ακόμα αδυναμίες, αλλά ο Verstappen κάνει την τεράστια διαφορά. Αν οι αντίπαλοι δεν τον «τελειώσουν» νωρίς στο πρωτάθλημα, θα τους το πάρει από τα χέρια. Η McLaren χρειάζεται περισσότερη τόλμη, η Alpine αποφασιστικότητα και η Mercedes… υπομονή και πίστη.
Δείτε επίσης

F1 – GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία McLaren στο FP2 – Συναγερμός με το τιμόνι του Alonso

F1- Ferrari SF-25: Οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπαχρέιν – Σημαντικές αλλαγές στο πάτωμα

Πυροσβεστήρας στο αυτοκίνητο: Τον χρειάζεσαι; Τι λέει ο νόμος

Βάζεις τα πόδια στο ταμπλό του αυτοκινήτου; Δες τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση τροχαίου

Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες
