F1: Δημοσίευμα ιταλικής εφημερίδας μιλάει για «φωτιά» στο στρατόπεδο της Ferrari
Μπορεί, εξωτερικά, το κλίμα στα κόκκινα γκαράζ του Μαρανέλλονα δείχνει ήρεμο ,σύμφωνα, όμως,με πρόφατο ρεπορτάζ της Corriere dello Sport, τα πράγματα στο εσωτερικό της Ferrari είναι κάθε άλλο παρά «business as usual». Ο Charles Leclerc φέρεται να έχει ενημερώσει τη Scuderia πως πλέον θα ακολουθήσει δική του κατεύθυνση με την SF-25, ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις και τις οδηγίες που προέρχονται από την πλευρά του Lewis Hamilton.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η Ferrari «κρέμεται από κάθε λέξη» του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή από τη μέρα που έκανε το μεγάλο βήμα και άφησε τη Mercedes για το Μαρανέλο. Όμως, ο Leclerc φαίνεται πως δεν σκοπεύει να μείνει στη σκιά του.
F1: Ο Leclerc χαράζει δικό του δρόμο
Η τέταρτη θέση του Μονεγάσκου στη Σουζούκα είναι μέχρι στιγμής το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Ferrari στο 2025. Αν και ο Hamilton κατέκτησε τη νίκη στο Sprint της Κίνας, η Scuderia δείχνει να μην έχει ακόμη βρει τον ρυθμό της, μένοντας προς το παρόν τέταρτη στη βαθμολογία των Κατασκευαστών.
Το Σάββατο το βράδυ στην Ιαπωνία, μετά τις κατατακτήριες όπου ο Leclerc ήταν 4ος και ο Hamilton 8ος, ο Charles φέρεται να ανακοίνωσε στον Fred Vasseur και τα ανώτερα στελέχη της ομάδας πως «θα ακολουθήσω τον δικό μου δρόμο». Σκοπεύει μάλιστα να δοκιμάσει ένα εντελώς διαφορετικό σετάρισμα για το προσεχές GP στο Μπαχρέιν, βασισμένο στο δικό του οδηγικό του στυλ. Στα ίσα ,λοιπόν, ο Leclerc λέει στην ομάδα ότι δεν είναι πλέον διατεθειμένος να ακολουθήσε το σχέδιο της Ferrari να προσαρμόσει το μονοθέσιο στις προτιμήσεις του Hamilton.
Την ίδια στιγμή, η Ferrari ετοιμάζει το νέο πάτωμα για την SF-25, αλλά φαίνεται πως ακόμη δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση για το πότε θα το φέρει στην πίστα.
Τα σχόλια του Hamilton
Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο ενδιαφέροντα όταν, μετά τον αγώνα στην Ιαπωνία, ο Hamilton μίλησε δημόσια για «υπολειτουργία» σε συγκεκριμένο στοιχείο του μονοθεσίου και «μια διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές του γκαράζ». Εμμέσως πλην σαφώς, άφησε να εννοηθεί ότι κάτι δεν πάει καλά ,είτε σε επίπεδο εξέλιξης, είτε σε επίπεδο ισορροπίας μεταξύ των δύο οδηγών.
«Απλά δεν έχουμε την απόδοση»
Από τη δική του πλευρά, ο Leclerc ήταν ξεκάθαρος:
«Ήταν ένας εκνευριστικός αγώνας. Ήμουν μόνος μου, οι μπροστινοί ήταν πολύ πιο γρήγοροι. Νομίζαμε στην αρχή ότι μπορούσαμε να κάνουμε κάτι, αλλά τελικά δεν υπήρχε ρυθμός».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως παρότι το μονοθέσιο είχε καλή ισορροπία, του λείπει καθαρή απόδοση:
«Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πάρουμε τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς. Ελπίζω πιο μετά στη σεζόν να μπορέσουμε να παλέψουμε για καλύτερα αποτελέσματα».
Οι αριθμοί λένε την αλήθεια
Στην κατάταξη τα πράγματα είναι ενδεικτικά. Ο Leclerc έχει τερματίσει μπροστά από τον Hamilton και στα τρία Grand Prix της χρονιάς, και βρίσκεται πέντε βαθμούς πάνω από τον teammate του στη βαθμολογία οδηγών.
Την ίδια ώρα ο Max Verstappen φαίνεται πως επιστρέφει στην συζήτηση μετά την άνετη νίκη του στην Ιαπωνία ενώ η McLaren φαίνεται να είναι η πιο «έτοιμη» ομάδα με Lando Norris και Oscar Piastri σε διαδοχικά βάθρα.
Η Ferrari, τώρα, πρέπει να αποφασίσει γρήγορα αν θα πορευτεί με έναν οδηγό-ηγέτη ή αν θα βρει τρόπο να δουλέψει με δυο ηγετικές προσωπικότητες ταυτόχρονα, γιατί προς το παρόν, δείχνει να ταλαντεύεται και να μην είναι ικανή να απειλήσει Ferrari και Red Bull.
Δείτε επίσης

F1- Verstappen: «Δεν διεκδικώ το πρωτάθλημα του 2025 – Απλώς συμμετέχω»

F1 – GP Bahrain 2025:Τρεις διαφορετικές ομάδες στην πρώτη τριάδα

Βρήκες λάδι στην πολλαπλή εισαγωγής; Δες τι μπορεί να συμβαίνει

F1 – GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία McLaren στο FP2 – Συναγερμός με το τιμόνι του Alonso

F1- Ferrari SF-25: Οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπαχρέιν – Σημαντικές αλλαγές στο πάτωμα
