F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Το Grand Prix της Βραζιλίας είναι ένας αγώνας, που ο Σαρλ Λεκλέρ θα ήθελε να διαγράψει από το μυαλό του.

Ο Μονεγάσκος, ενώ ξεκινούσε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ήταν δεύτερος στις κατατακτήριες της Παρασκευής, κατέληξε να μη ξεκινήσει καν τον αγώνα, μιας και εγκατέλειψε στον προθερμαντικό γύρο. Ο Λεκλέρ ωστόσο, πέτυχε μια “επική νίκη” την περασμένη εβδομάδα.

Ενώ πετούσε στα σύννεφα

Ο Μονεγάσκος, όπως και όλοι οι άνθρωποι της F1, μετά το Grand Prix του Μεξικού έπρεπε να ταξιδέψουν αμέσως για τη Νότια Αμερική. Βλέπετε, το Grand Prix Βραζιλίας ήταν αμέσως μετά τον αγώνα της Πόλης του Μεξικού. Ο οδηγός της Ferrari μοιράστηκε το αεροπορικό του ταξίδι με τον “κολλητό” του – από την εποχή, που έτρεχαν παιδιά ακόμα στα καρτ-, τον Πιερ Γκασλί.

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Η φιλία τους είναι γνωστή σε όλους στα πάντοκς και όχι μόνο της Formula 1. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους είχαν μια μοναδική μονομαχία. Έπαιξαν μια παρτίδα σκάκι και ο Σαρλ Λεκλέρ νίκησε. Χάρηκε τόσο πολύ, που ανέβασε την “επική του νίκη” στις λογαριασμούς του στα social media.

Mέχρι και η Ryanair!

Δυστυχώς όμως, η νίκη του αυτή δεν του έφερε καθόλου τύχη. Όλοι, όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα στη Βραζιλία, άκουσαν τον Σαρλ Λεκλέρ, μετά το πρώτο σοκ από την εικόνα της Ferrari κολλημένη στις μπαριέρες ασφαλείας, να λέει: “Γιατί να είμαι τόσο άτυχος; Γιατί;”

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έγινε ένας πανικός. Πολλοί ήταν αυτοί, που έσπευσαν να κατηγορήσουν τον ταλαντούχο οδηγό, πως έφταιγε για την έξοδο και εγκατάλειψή του. Μέχρι και η αεροπορική εταιρία Ryanair “τρολάρισε” τον Μονεγάσκο, ανεβάζοντας ένα ποστ, που έγραφε: “Φέτος είναι υπερβολικά άτυχος. Χρειάζεται ένα ταξίδι στη Λούρδη”. Ο ίδιος ο Λεκλέρ δήλωσε, πως μπορεί, όντως να χρειάζεται ένα ταξίδι στη Λούρδη.

Ανέλαβε ο Βασέρ!

Μετά από όλα αυτά, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Φρεντ Βασέρ, αμέσως υπερασπίστηκε τον οδηγό του, λέγοντας, πως το πρόβλημα το είχε το μονοθέσιο και πως ο Λεκλέρ δεν μπορούσε να κάνει απολύτως τίποτα και άδικα τον κατηγορούν. “Το μονοθέσιο έχασε το υδραυλικό του σύστημα, με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το τιμόνι και μετά ο κινητήρας. Μάλλον, είναι κάποιο πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου, το οποίο πρέπει να εξετάσουμε. Χωρίς τιμόνι και κινητήρα δεν μπορεί κανείς να κάνει πολλά”.


About the author


Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία