F1: Δάμων και Φιντίας

F1: Δάμων και Φιντίας

Ο μύθος λέει, πως ο Δάμων και ο Φιντίας ήταν φιλόσοφοι, οι οποίοι ζούσαν στις Συρακούσες. Εκείνη την εποχή oι Συρακούσες διοικούνταν απολυταρχικά από το Διονύσιο το Νεότερο.

Ο τύραννος κατηγόρησε τον Φιντία, ότι σχεδίαζε την ανατροπή του. Ο Φιντίας συνελήφθη και καταδικάστηκε σε θάνατο. Όμως, του ικανοποίησαν την τελευταία του επιθυμία, να επισκεφθεί δηλαδή τους συγγενείς του και να τακτοποιήσει κάποιες σοβαρές εκκρεμότητες του.

Ο Δάμων εγγυητής με τη ζωή του!

Εγγύηση για την επιστροφή του, θα ήταν ο φίλος του ο Δάμων. Ο Δάμων προσφέρθηκε εθελοντικά να πάρει τη θέση του φίλου του Φιντία. Σε περίπτωση, που ο Φιντίας δεν επέστρεφε και το έσκαγε, τότε θα εκτελούσαν τον Δάμωνα στη θέση του. Τελικά μετά από πολλές δυσκολίες ο Φιντίας επέστρεψε. Μάλιστα έφτασε αργοπορημένος και ο Δάμωνας ζήτησε να εκτελεστεί αυτός, μιας και ο φίλος του ο Φιντίας είχε φτάσει μετά τη χρονική προθεσμία, που του είχε θέσει ο τύραννος.

Ο Διονύσιος τότε, θαυμάζοντας τη δυνατή τους φιλία, τους ελευθέρωσε και τους ζήτησε να γίνει και αυτός φίλος τους. Θα αναρωτηθείτε τι σχέση μπορεί να έχει ο αρχαίος ελληνικός μύθος για τη δύναμη της φιλίας με την F1; Απολύτως καμία. Τέτοιες φιλίες δεν θα δούμε μέσα στην πίστα. Εκεί όλοι είναι αντίπαλοι και μάχονται για μια θέση στη γενική κατάταξη. Στα πάντοκς, όμως έχουμε δυνατές φιλίες που κρατάνε χρόνια. 

Carlando!

Μια δυνατή σχέση έχει δημιουργηθεί με τον Κάρλος Σάινθ και τον Λάντο Νόρις, από την εποχή που ήταν οι δυο τους team mates στη McLaren. Ο αμοιβαίος σεβασμός γρήγορα έγινε μια καλή φιλία.

Ακόμα και όταν ο Σάινθ άφησε τη McLaren για να πάει στη Ferrari οι δυο οδηγοί διατήρησαν τη φιλία τους. Οι φίλοι του σπορ τους θεωρούν κολλητούς και τους βάπτισαν “Καρλάντο”.

Όμως, δεν είναι αυτοί, το δυνατό δίδυμο στο μαγικό κόσμο της F1. Την πιο μακροχρόνια φιλία και δυνατή σχέση έχουν, ο οδηγός της Ferrari Σαρλ Λεκλέρ με τον οδηγό της Alpine Πιερ Γκασλί.

Οι δυο τους γνωρίζονται από μικρά παιδιά. Πιτσιρίκια του δημοτικού σχολείου ήταν, όταν ξεκίνησαν να αγωνίζονται στα καρτ. Από τότε δέσανε. Η αγωνιστική τους πορεία ήταν παράλληλη. Κι οι δυο μπήκαν με άνεση στην F1. Ο Γκασλί ταλαιπωρήθηκε για να εδραιωθεί σαν οδηγός, ενώ για τον Λεκλέρ το μονοπάτι μέσω της ακαδημίας της Ferrari ήταν πιο εύκολο. Ο Γάλλος της Alpine πέρασε από 40 κύματα και κόντεψε να κατέβει από το τραίνο της F1 και αυτό γιατί έπεσε στα νύχια του Μάρκο Χέλμουτ. 

Η Redbull κόβει φτερά!

Ο Γκασλί ήταν στις ακαδημίες της RedBull και όταν ξεκίνησε τους αγώνες στην F1, είχε μια εξαιρετική χρονιά στην Toro Rosso, σημερινή Alpha Tauri. Όταν ο Ντάνιελ Ρικάρντο άφησε στα κρύα του λουτρού τη RedBull για τα εκατομμύρια της Renault, τότε αναγκάστηκαν να προβιβάσουν τον Γκασλί στην πρώτη ομάδα, ως team mate του Μαξ Φερστάπεν.

Μόλις ο Γκασλί πήγε στην πρώτη ομάδα, αμέσως μπήκε στο μάτι του Χέλμουτ Μάρκο. Ό,τι κι αν έκανε ο Γκασλί, δεν άρεσε στον Μάρκο, που το εξέφραζε ανοικτά, απαξιώνοντας το νεαρό οδηγό. Τα φτερά του νεαρού Γκασλί κόπηκαν, αφού πρώτα τσαλαπατήθηκε το εγώ του. Μέχρι και κοστολόγιο ανακοίνωνε δημόσια ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, ο Κρίστιαν Χόρνερ, μετά από κάθε έξοδο του νεαρού Πιερ.

Ο Γάλλος πιέστηκε τόσο πολύ, που έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο. Σε όλο αυτό το “δράμα”, που περνούσε ο Γκασλί είχε ένα σύμμαχο. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν πάντα δίπλα του. Τον στήριζε και τον ενθάρρυνε. Αυτός πρώτος έτρεχε να τον αγκαλιάσει και να τον συγχαρεί, όταν έφερνε καλά αποτελέσματα και αυτός πάλι να τον παρηγορήσει, όταν έπεφτε στα τάρταρα.

Οι δυο τους κάνουν παρέα και εκτός αγώνων. Πρόσφατα βρέθηκαν με τις κοπέλες τους να παρακολουθούν αγώνα τένις. Η σχέση τους είναι μακροχρόνια και μέχρι τώρα δείχνει δυνατή. Μάλιστα, δέθηκαν ακόμα πιο πολύ, μετά την απώλεια του κοινού τους φίλου Αντουάν Ουμπέρ – σκοτώθηκε σε αγώνα της F2 στο Βέλγιο. 

Στην F1 πάντα κρατάμε μικρό καλάθι!

Φυσικά δεν ξέρουμε, αν οι δυο τους ήταν team mates, πως θα αντιδρούσαν. Θα μετέφεραν την κόντρα τους στον αγώνα και εκτός πίστας; Θα μπορούσαν να διατηρήσουν μια δυνατή φιλία, αν έπρεπε ο ένας να ακολουθεί τις εντολές της ομάδας, προς όφελος του άλλου; Μάλλον με το ταπεραμέντο, που διαθέτουν οι δυο τους, δύσκολα θα έκαναν ένα αρμονικό οδηγικό δίδυμο. Εκρηκτικό θα ήταν σίγουρα!


About the author


Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;