F1: άστραψε και βρόντηξε ο Μοντεζέμολο!

F1: άστραψε και βρόντηξε ο Μοντεζέμολο!

Στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 η ομάδα της Ferrari δεν τα πάει και τόσο καλά. Οι κόκκινοι έχουν, μέχρι στιγμής, μόνο μία νίκη, στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης και αυτή χάρη στο εξαιρετικό μυαλό του Κάρλος Σάινθ. Πέρσι η ιταλική ομάδα ήταν δεύτερη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των κατασκευαστών πίσω από την παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα της Redbull.

Δεύτερος ήταν και ο οδηγός της Σαρλ Λεκλέρ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν. Η αλήθεια είναι, πως οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια.

 Ακόμα μια κόκκινη πανωλεθρία

Όπως πέρσι έτσι και φέτος η RedBull και ο Φερστάπεν ήταν άπιαστοι και δεν αμφισβητήθηκε η κυριαρχία τους από κανέναν, πόσο μάλλον από τη Ferrari, που πάλεψε για τη δεύτερη θέση. Το 2022 η Redbull μάζεψε συνολικά 759 βαθμούς, ενώ η Ferrari μόλις 554. Ο δε Φερστάπεν, πέρσι είχε συνολικά 454 βαθμούς, ενώ ο δεύτερος Λεκλέρ μόλις 308. Φέτος τα πράγματα είναι σαφέστατα χειρότερα για τους Ιταλούς. Όχι μόνο είναι πίσω από τους παγκόσμιους πρωταθλητές, που κατέκτησαν τον τίτλο 6 αγώνες πριν τελειώσει η σεζόν, αλλά παλεύουν για τη δεύτερη θέση με τη Mercedes.

Μάλιστα οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας είναι απελπιστικά πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μάξ Φερστάπεν. Ο Φερστάπεν έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο και μετά το γκραν πρι του Κατάρ, που επίσης κέρδισε με άνεση, έχει 433 βαθμούς, ενώ ο πρώτος οδηγός της Ferrari στη γενική βαθμολογία Κάρλος Σάινθ έχει μόλις 153 και είναι 5ος.

F1: άστραψε και βρόντηξε ο Μοντεζέμολο!

Η Ferrari δε, είναι τρίτη έχοντας μαζέψει μόλις 298 βαθμούς και παλεύει με τη Mercedes, η οποία έχει συνολικά 326, πολύ μακριά από τη φετινή παγκόσμια πρωταθλήτρια Redbull, που μετά τον αγώνα στο Κατάρ έχει συνολικά 657 βαθμούς. Ακόμα ένας περίπατος για την ομάδα του Κρίστιαν Χόρνερ και ένας Γολγοθάς για τους Ιταλούς. Αυτά βλέπει και ο Λούκα ντι Μοντεζέμολο και βγαίνει από τα ρούχα του, μιλώντας για την πορεία της Ferrari, της οποίας παλιότερα ήταν το μεγάλο αφεντικό. 

Χάσε, σαν πρωταγωνιστής

Ο πρώην πρόεδρος της Ferrari, Λούκα ντι Μοντεζέμολο, έγινε έξαλλος με τους ανθρώπους της Ferrari, επειδή πανηγυρίζουν για την τρίτη θέση. Θεωρεί, πως έτσι απλά αποδέχονται την ήττα τους.

Όλοι περίμεναν, μετά τη δεύτερη περσινή θέση να στοχεύσουν φέτος στην πρώτη, αντ΄ αυτού όμως, οι φιλοδοξίες τους εξανεμίστηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού πρωταθλήματος. Μάλιστα, όχι μόνο δεν μπόρεσαν να κυνηγήσουν τη Redbull, αλλά βρέθηκαν να παλεύουν με τη Mercedes, την Aston Martin και να έχουν πλέον την αναπνοή της McLaren στο σβέρκο τους. Ο Μοντεζέμολο μάλιστα θεωρεί, πως το κυνήγι της δεύτερης θέσης, είναι απόλυτα συμβιβαστικό για τη Ferrari και πως πάντα στόχος της έπρεπε να είναι η πρώτη θέση.

 «Δεν μου αρέσει εκεί που βρίσκεται η Ferrari σήμερα, δεν μου αρέσει να πανηγυρίζω μια τρίτη θέση, η οποία για μένα ήταν πάντα ήττα», είπε ο Μοντεζέμολο. Μάλιστα ο Ιταλός δεν θεωρεί τους οδηγούς της ομάδας Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ υπεύθυνους για τη φετινή κακή απόδοση, αλλά την SF-23.

«Οι πιλότοι; Νομίζω, ότι είναι το λιγότερο από τα προβλήματα, το πρόβλημα είναι το αυτοκίνητο. Ως οπαδός ονειρεύομαι μια Ferrari, που δεν κερδίζει πάντα, αλλά που παλεύει για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Όπως το 1997, το 1998, το 1999, το 2008, το 2010, το 2012. Μπορείς να χάσεις, αλλά ως πρωταγωνιστής, όχι ως συμπλήρωμα».


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε