Dr. Marko: O κακός των Κόκκινων Ταύρων!

Dr. Marko: O κακός των Κόκκινων Ταύρων!

Έχει ανακαλύψει πολλούς από τους σημερινούς αστέρες της F1. Όλοι τους έχουν μια σχέση, μίσους και σεβασμού μαζί του, εκτός από τον Μάξ Φερστάπεν.

Τον Ολλανδό, ο Dr Μάρκο Χέλμουτ, στον οποίο αναφερόμαστε, τον λατρεύει. Μιλούν την ίδια γλώσσα. Έχουν κοινό κώδικα συνεννόησης. Ο Μαξ είναι το καμάρι του Dr Μάρκο. Όλοι οι υπόλοιποι, που πέρασαν ή ακόμα είναι στην ομάδα της F1 των Κόκκινων Tαύρων, υποφέρουν από τις δηλώσεις και τις πράξεις του. Ακόμα και αυτοί, που έφυγαν από τον στάβλο των Κόκκινων Ταύρων, τον τρέμουν!

Από δράμα σε δράμα

Ο Μάρκο Χέλμουτ ήταν και αυτός οδηγός αγώνων. Μάλιστα το 1971 είχε κερδίσει τις 24 ώρες του Λεμάν με την ομάδα Martini Racing Team (DEU), οδηγώντας μια Porsche 917KH Coupé.

Όμως, ο Αυστριακός έζησε το δράμα του σε ένα αγώνα της F1. Για ένα μικρό διάστημα, από το 1971 έως και το 1972, ο Χέλμουτ ήταν οδηγός μονοθεσίου και πήρε μέρος σε 10 γκραν πρι, παρακαλώ. Δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί σε κανέναν από τους δέκα αγώνες και η καριέρα του, τέλειωσε δραματικά και άδοξα.

Στο γαλλικό γκραν πρι στη Κλερμόν Φεράν του 1972, από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, που οδηγούσε ο Φιτιπάλντι, πετάχτηκε ένα χαλίκι, το οποίο κτύπησε στη ζελατίνα του κράνους του Χέλμουτ. Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα,  ο αυστριακός οδηγός να τραυματιστεί σοβαρά και να χάσει το αριστερό του μάτι. Ο Μάρκο Χέλμουτ φυσικά σταμάτησε τους αγώνες, σαν οδηγός, γιατί ως μάνατζερ ήταν πάντα παρών και μάλιστα, ως σύμβουλος της αγωνιστικής ομάδας της Redbull και στο να ανακαλύπτει ταλέντα, έχει κάνει εξαιρετική δουλειά.

Ο Χέλμουτ είναι από τους ανθρώπους της F1, που έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τις σπουδές του και μάλιστα κατέχει διδακτορικό στα νομικά – το ολοκλήρωσε με επιτυχία το 1967. Ο αυστριακός, κατά γενική ομολογία, σκληρός άντρας της F1 Redbull, ήταν συμμαθητής και καλός φίλος με έναν άλλο οδηγό, που άφησε το στίγμα του στους αγώνες και η πορεία του, χαρακτηρίστηκε, ως ένα από τα μεγάλα δράματα στην ιστορία του σπορ, τον Γιόχεν Ριντ.

Ο Ριντ είναι ο οδηγός της F1, που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, μετά θάνατον. Ο Ριντ το 1970 σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών για το ιταλικό γκραν πρι και στο τέλος της χρονιάς κέρδισε το πρωτάθλημα. Από τις πιο μοιραίες ιστορίες του μαγικού κόσμου της F1.

Tα αστέρια του Χέλμουτ

Ο αυστριακός σύμβουλος της αγωνιστικής ομάδας της Redbull ήταν αυτός, που επέμεινε στη δημιουργία ακαδημίας νεαρών οδηγών, από την οποία η ομάδα θα αντλούσε τα καλύτερα ταλέντα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Ντάνιελ Ρικάρντο, ο Κάρλος Σάινθ, ο Πιέρ Γκασλί, ο Ντάνι Κβίατ, ο Μάξ Φερστάπεν, όλοι τους, προήλθαν από το πρόγραμμα νέων ταλέντων της Redbull, την επίβλεψη του οποίου είχε ο Μάρκο Χέλμουτ.

Μέχρι πρότινος η ομάδα των Κόκκινων Ταύρων, δεν είχε στις τάξεις της οδηγούς, που δεν είχαν “αποφοιτήσει” από την ακαδημία τους. Πρόσφατα αυτό άλλαξε με τη μεταγραφή στην ομάδα του Σέρχιο Πέρεζ. Οι οδηγοί, τόσο της Redbull όσο και της Alpha Tauri τρέμουν την κριτική του Μάρκο Χέλμουτ. Ο Αυστριακός δεν είναι λίγες οι φορές, που έχει ανεβοκατεβάσει οδηγούς, τσακίζοντας την ψυχολογία τους. Κάποιους,  τους έχει καταστρέψει, όπως τον Ντανιέλ Κβίατ, που τον υποβίβασε από τη μεγάλη ομάδα στη μικρή και τελικά τον έδιωξε.

Κάποιους,  τους έχει διώξει με τον κακό του τρόπο, όπως τον Ρικάρντο, που του έκλεισε όλες τις πόρτες και τον ανάγκασε να φύγει “νύχτα”, από την ομάδα για να πάει στην ομάδα της Renault. Κάποιους, τους έχει καρατομήσει, όπως πρόσφατα το νεαρό Ντε Βρις, που ως νεοφώτιστο στην Alpha Tauri, δεν του άφησε περιθώριο, ούτε να αναπνεύσει, τον έδιωξε και στη θέση του έβαλε τον “άσωτο γιο”, που είχε εν τω μεταξύ επιστρέψει στη βάση του, τον Ντάνιελ Ρικάρντο. Ο Ντε Βρις ακόμα να καταλάβει, τι του συνέβη και πως βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη, εκτός F1.

Στάζει χολή

Όταν δεν γίνεται το δικό του, και κάποιος από τους οδηγούς αποφασίζει να “του τη φέρει”, όπως έκανε ο Ρικάρντο, παίρνοντας μεταγραφή την τελευταία στιγμή για τη γαλλική ομάδα και αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τη Redbull, δεν το παίρνει καλά.

Ο Χέλμουτ τότε, αναγκάστηκε να ρίξει τα μούτρα του και να φέρει πίσω τον Κβίατ. Το λες και μεγάλη ήττα, για ένα χαρακτήρα σαν κι αυτόν του Αυστριακού, να πέσεις ξανά στην ανάγκη του Ρώσου, που είχες με κακό τρόπο διώξει, ως άχρηστο. Με τον Ρικάρντο πάντως, είχε ανταλλάξει βαριές κουβέντες και μάλιστα είχε δηλώσει, ότι ο Αυστραλός. δεν επρόκειτο με τη Renault να κάνει ούτε ένα πόντιουμ, πόσο μάλλον νίκη.

Τώρα πάντως, που τον χρειάστηκε ξανά, είτε σαν εργαλείο εκβιασμού για τον Πέρεζ, που σήκωσε κεφάλι και θέλει να διεκδικήσει τον τίτλο, είτε γιατί θέλει να αποτελειώσει τον ίδιο τον Αυστραλό. Πολύ εύκολα πήρε πίσω στην ομάδα τον Ρικάρντο και ακόμα πιο εύκολα, του έδωσε τη θέση του Ντε Βρις.

Πόσο λέτε να αντέξει αυτή η σχέση αγάπης του Dr Evil, όπως τον χαρακτηρίζουν στα πάντοκς της F1 και του Ρικάρντο; Ή μήπως είναι απασχολημένος με τον Πέρεζ και έχει επικεντρωθεί να εξαφανίσει τον Μεξικανό, που ενοχλεί τον αγαπημένο του, Φερστάπεν; Τροφή για σκέψη!


About the author


Δείτε επίσης

Νέος ΚΟΚ: Για ποιες παραβάσεις προβλέπονται αυστηρές ποινές – Έως το τέλος Σεπτεμβρίου έρχεται προς ψήφιση στη Βουλή

Νέος ΚΟΚ: Για ποιες παραβάσεις προβλέπονται αυστηρές ποινές – Έως το τέλος Σεπτεμβρίου έρχεται προς ψήφιση στη Βουλή

7 συμβουλές για να διώξετε τις μυρωδιές από το αυτοκίνητο

7 συμβουλές για να διώξετε τις μυρωδιές από το αυτοκίνητο

Γιατί οι προβολείς δεν φωτίζουν μακριά: Αιτίες και πώς να τους επισκευάσετε

Γιατί οι προβολείς δεν φωτίζουν μακριά: Αιτίες και πώς να τους επισκευάσετε

Harley-Davidson: Τί σημαίνει η λυχνία με το κόκκινο κλειδί στο καντράν;

Harley-Davidson: Τί σημαίνει η λυχνία με το κόκκινο κλειδί στο καντράν;

Google Maps: Πώς να αποφύγετε τα διόδια και την εθνική

Google Maps: Πώς να αποφύγετε τα διόδια και την εθνική

Την Κυριακή με τη Realnews: Δωροεπιταγή 10€

Την Κυριακή με τη Realnews: Δωροεπιταγή 10€