Υπάλληλος της FIA σπάει τη σιωπή του σχετικά με την ποινή του Ferstapen και τις τακτικές εκφοβισμού

Υπάλληλος της FIA σπάει τη σιωπή του σχετικά με την ποινή του Ferstapen και τις τακτικές εκφοβισμού

Ο πρώην οδηγός της F1 και νυν επόπτης οδηγών της FIA, Johnny Herbert, εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την επιβολή ποινής στον Max Verstappen στην Αυστρία, καθώς και την τακτική «εκφοβισμού» που είναι σε θέση να χρησιμοποιεί προς όφελός του.

Στον Verstappen επιβλήθηκε ποινή χρόνου 10 δευτερολέπτων επειδή κρίθηκε κατά κύριο λόγο υπεύθυνος για τη δραματική επαφή με τον Norris στα τελευταία στάδια στην Αυστρία το Σαββατοκύριακο, και ο Herbert δήλωσε ότι ο Norris «έκανε το σωστό», καθώς παρέμεινε στην πορεία του κατευθυνόμενος προς τη στροφή 3.

Johnny Herbert: «Ήταν λάθος του Max Verstappen»

Ο Herbert, ο οποίος ήταν ανάμεσα στους επόπτες της FIA στο Grand Prix της Αυστρίας, εξήγησε ότι η ποινή των 10 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε ήταν η πιο αυστηρή που είχαν στη διάθεσή τους εκείνη τη στιγμή κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Παράλληλα, πιστεύει ότι ο Verstappen «εκφοβίζει τους πάντες» όταν βρίσκεται στην πίστα, κάτι που είναι επίσης ένα αποτελεσματικό εργαλείο που χρησιμοποιούν οι μεγάλοι πρωταθλητές του αθλήματος όταν έχουν προχωρήσει στους αγώνες τους.

«Ήταν λάθος του Max», δήλωσε ο Herbert στο Coin Poker.

«Είναι ένας σκληρός οδηγός αγώνων. Είναι πολύ, πολύ δύσκολο να τον νικήσεις. Εκφοβίζει τους πάντες. Αυτός ο εκφοβισμός είναι κάτι που έκαναν πάντα ο Lewis, ο Michael Schumacher και ο Ayrton Senna».

«Όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με τον Max, υπάρχει ένα σημείο, αν είσαι ο Λάντο, που πρέπει να πεις: Είμαι εδώ. Είμαι δίπλα σου. Προσπαθείς να με στριμώξεις εκτός πίστας. Και δεν πρόκειται να κουνηθώ.»

«Ο Λάντο έκανε το σωστό. Δεν κουνήθηκε. Δεν χρειαζόταν. Κάποιοι είπαν ότι θα μπορούσε να είχε κινηθεί. Αλλά δεν κερδίζεις έτσι τον Max ούτε κερδίζεις το Grand Prix».

«Αυτή είναι η πλευρά του Μαξ που υπήρχε πάντα στο οπλοστάσιό του. Απλά δεν την έχουμε δει εδώ και καιρό, επειδή κυριαρχούσε τόσο πολύ.»

«Είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αντιδρά υπό πίεση. Δεν συμφώνησε με την ποινή που του επιβλήθηκε, η οποία περιελάμβανε επίσης δύο βαθμούς στο δίπλωμά του».

«Είμαι σίγουρος ότι θα προβληματιστεί και μόλις έχει χρόνο να το σκεφτεί και να δει το βίντεο θα καταλάβει ότι δεν είναι μια κατάσταση στην οποία θα μπορούσε να εμπλακεί ξανά, διότι μπορεί να βλάψει τις πιθανότητές του να κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φέτος».

«Είναι καλό που βρίσκεται υπό πίεση για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. O Lando και η McLaren τον έκαναν κομμάτια και πλέον αρχίζεις να βλέπεις αυτές τις μικρές ρωγμές να κάνουν την εμφάνισή τους.»

«Ο Max έπρεπε να επιστρέψει στον σκληρό εαυτό του, ο οποίος μερικές φορές ξεπερνάει τα όρια και μπλέκεται σε μπελάδες».

Όταν του τέθηκε το ερώτημα για το αν ο Verstappen έκανε την κίνηση σκόπιμα, ο Herbert διευκρίνισε: «Είναι εσκεμμένη και γι’ αυτό χρησιμοποιώ τη λέξη εκφοβισμός, κατά την οποία φτάνει στα όρια του χωρίς να μπλέκει σε μπελάδες. Αλλά αυτό το είχε πάντα στην καριέρα του».

Όσον αφορά την ποινή, ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, ήλπιζε σε μια πιο αυστηρή τιμωρία για τον Verstappen, δεδομένου ότι δεν έχασε καμία θέση στην καρό σημαία ως αποτέλεσμα των 10 δευτερολέπτων που προστέθηκαν στον χρόνο του αγώνα.

Αλλά όπως είπε ο Herbert, αυτό ήταν το περισσότερο που είχαν στη διάθεσή τους.

«Αυτό είναι το πιο σκληρό που μπορεί να εφαρμοστεί σύμφωνα με τις οδηγίες της FIA, βάσει των οποίων λειτουργούμε ως επόπτες», είπε.

«Η McLaren έχει δηλώσει ότι θα έπρεπε να ήταν πιο αυστηρή ποινή, αλλά αυτό είναι το παιχνίδι που παίζουν όλες οι ομάδες.»

«Αν κάποιος είχε αναποδογυριστεί με το όχημα του ή έκανε τούμπες στην πίστα, δεν ξέρω αν θα άλλαζε τα πράγματα. Η ποινή δόθηκε για επικίνδυνη προσπέραση που ανάγκασε τον άλλο οδηγό να εγκαταλείψει την ιδανική του γραμμή ή να βγει εκτός πίστας.»

« Αυτή ήταν η ανώτατη ποινή που θα μπορούσαμε να είχαμε λάβει.»

Για το πώς μπορεί να εξελιχθούν οι μελλοντικές μάχες μεταξύ του Norris και του Verstappen, ο Herbert πιστεύει ότι ο εκφοβισμός του Verstappen είναι ένα ισχυρό εργαλείο που πρέπει να έχει μέσα του καθώς προχωράει, ενώ ο Norris ίσως χρειαστεί να γίνει έξυπνος αν θέλει να νικήσει τον οδηγό της Red Bull.

«Ο Lando είναι μάλλον αυτός που έχει λιγότερη επιθετικότητα, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να τον ξεγελάσει και μάλιστα με έξυπνο τρόπο», είπε.
«Για μένα ο εκφοβισμός εξακολουθεί να είναι το πιο ισχυρό πράγμα όταν πηγαίνεις σε μονομαχία».

Δείτε επίσης

Είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέρος μιας συνωμοσίας;

Είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέρος μιας συνωμοσίας;

Πότε πρέπει να αλλάξετε τους υαλοκαθαριστήρες; 3 προειδοποιητικά σημάδια

Πότε πρέπει να αλλάξετε τους υαλοκαθαριστήρες; 3 προειδοποιητικά σημάδια

Πόσο ζυγίζει ένα αυτοκίνητο; Το μέσο βάρος οχημάτων ανά κατηγορία

Πόσο ζυγίζει ένα αυτοκίνητο; Το μέσο βάρος οχημάτων ανά κατηγορία

Ο απίστευτος λόγος που η Tesla δεν φτιάχνει μοτοσικλέτες

Ο απίστευτος λόγος που η Tesla δεν φτιάχνει μοτοσικλέτες

Μπορώ να αλλάζω κατασκευαστές λαδιών για τον κινητήρα;

Μπορώ να αλλάζω κατασκευαστές λαδιών για τον κινητήρα;

Κουίζ: Πόσο σου αρέσουν οι 4 τροχοί; Μόνο το 5% κάνει το 3/3

Κουίζ: Πόσο σου αρέσουν οι 4 τροχοί; Μόνο το 5% κάνει το 3/3