Όπως το U8 SUV, το Yangwang U9 είναι επίσης κατασκευασμένο στην αρχιτεκτονική e4 Platform, με τέσσερις ανεξάρτητους κινητήρες, έναν ανά τροχό, με ένα σύστημα torque vectoring. Μια τεχνολογία, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για θεαματικές ιδέες, όπως η δυνατότητα του αυτοκινήτου να περιστρέφεται μόνο του, αλλά και να διαχειρίζεται καλύτερα τη διαθέσιμη ισχύ. Το οποίο, στην περίπτωση του U9, αγγίζει τους 1.300 HP, ενώ η ροπή του, είναι 168 κιλά.
Η δεύτερη τεχνολογία του Yangwang που τοποθετείται σε αυτό το ηλεκτρικό supercar, είναι το σύστημα ελέγχου πλαισίου DiSus-X Intelligent Body Control System, το οποίο υπόσχεται μεγάλη αντιδραστικότητα, με πλήρη πλεονέκτημα της απόδοσης αυτής στις στροφές. Η απόσταση από το έδαφος μπορεί να ποικίλλει κατά 75 χλστ.
Φόρτιση έως 500 kW.
Στις πιο πρόσφατες δοκιμές που διεξήχθησαν από οδηγούς δοκιμών, το U9 έφτασε σε μέγιστη ταχύτητα 309,19 χλμ/ώρα, με επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ/ώρα, σε μόλις 2,36 δευτερόλεπτα, ενώ διένυσε και την απόσταση των 400 μέτρων σε 9,78 δευτερόλεπτα.
Μεταξύ ενεργητικής και παθητικής, παρέχονται δώδεκα διαφορετικές λύσεις για τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή και τη βελτίωση της απαγωγής της θερμότητας. Η μπαταρία Blade, της οποίας η χωρητικότητα δεν έχει ακόμα κοινοποιηθεί, μπορεί να επαναφορτιστεί ταυτόχρονα από δύο σταθμούς φόρτισης συνεχούς ρεύματος, για μέγιστη ισχύ 500 kW.
Δερμάτινο εσωτερικό και premium hi-fi.
Το Yangwang U9, διαθέτει επίσης το σύστημα τηλεμετρίας DiLink150 με τσιπ 5G 4nm, σχεδιασμένο ειδικά για χρήση σε πίστα και προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες και χάρτες για περίπου τριάντα κινεζικά κυκλώματα. Το εσωτερικό είναι πολυτελές, πολύ συμπαγές και με κάθετη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ επίσης υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 14 κατευθύνσεων, στερεοφωνικό σύστημα Dynaudio Evidence, επένδυση και δέρμα που εναλλάσσονται με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα (όπως οι ακτίνες στο τιμόνι), σταθμός φόρτισης για το smartphone στο κεντρικό τούνελ, καθώς και κάμερα για τους λάτρεις των social media.