Site icon TheCars.gr

«Ξίνισε» ο Carlos Tavares

«Ξίνισε» ο Carlos Tavares

FILE PHOTO: Chief Executive Officer of Stellantis Carlos Tavares attends the 2022 Paris Auto Show in Paris, France October 17, 2022. REUTERS/Stephane Mahe/File Photo

Ο Carlos Tavares επικρίνει την έρευνα της ΕΕ κατά των επιδοτήσεων

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, σχολίασε ότι η έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής σχετικά με το αν τα φθηνότερα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα που εξάγονται στην Ευρώπη επωφελούνται από κρατικές επιδοτήσεις δεν είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για την αντιμετώπιση παγκόσμιων ζητημάτων.

Ο Tavares τάχθηκε υπέρ μιας κοινής γραμμής. «Καθώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε παγκόσμια ζητήματα, πρέπει να υιοθετήσουμε μια παγκόσμια νοοτροπία. Δεν υποστηρίζουμε έναν κατακερματισμένο κόσμο. Μας αρέσει ο ανταγωνισμός. Το να ξεκινήσουμε μια έρευνα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα», δήλωσε.

Ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Stellantis μίλησε σε συνέντευξη Τύπου στην πόλη Hangzhou μετά την ανακοίνωση ότι η Stellantis αγοράζει το 21% της Leapmotor έναντι 1,5 δισ. ευρώ περίπου.

Η Stellantis και η Leapmotor θα ιδρύσουν κοινοπραξία με έδρα την Ολλανδία, η οποία θα δώσει στην Stellantis τα αποκλειστικά δικαιώματα για την εξαγωγή, την πώληση και την κατασκευή των προϊόντων της Leapmotor εκτός Κίνας.

«Ξίνισε» ο Carlos Tavares

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα αυτό το μήνα για να αποφασίσει αν θα δημιουργήσει υψηλότερους δασμολογικούς φραγμούς ενάντια σε αυτό το οποίο η πρόεδρος της Επιτροπής Ursula von der Leyen αποκάλεσε πλημμύρα φθηνότερων κινεζικών εισαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων που επωφελούνται από κρατικές επιδοτήσεις.

Στο ‘μικροσκόπιο’ βρίσκονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εξάγονται στην Ευρώπη από την Κίνα, τόσο από Κινέζους κατασκευαστές όσο και από ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Tesla, η BMW και η Renault.

«Ξίνισε» ο Carlos Tavares

Τον Ιανουάριο, ο Tavares κάλεσε τους Ευρωπαίους πολιτικούς να βοηθήσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες της περιοχής να ανταγωνιστούν τις κινεζικές εταιρείες που επεκτείνονται στην Ευρώπη με μία επιθετική τιμολογιακή πολιτική.

Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS

Exit mobile version