Μπορεί ο τεράστιος Γιούχα Κάνκουνεν να ήταν πέντε χρόνια μεγαλύτερος από τον Κάλε Ροβάνπερα, όταν το 1986 πήρε τον πρώτο του τίτλο, όμως οι δυο τους έχουν πολλά κοινά.
Αποφοίτησαν από την ίδια σχολή
Πρώτα απ’ όλα, έχουν και οι δυο αποφοιτήσει από τη μεγάλη φινλανδική σχολή, που συνεχίζει να γεννά παγκόσμιους πρωταθλητές. Και οι δυο έσπασαν, ο καθένας στην εποχή του, το ρεκόρ ηλικίας, ως οι νεότεροι παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι. Η οδήγησή τους, για όσους ευλογήθηκαν να τους θαυμάσουν στα βουνά, είναι παρόμοιες, για να μη πούμε ίδιες. Και οι δυο έχουν απίστευτο κοντρόλ και η πλαγιολίσθηση στα χέρια τους, γίνεται ζωγραφιά, κέντημα. Στο κυνήγι της κατάκτησης του παγκόσμιου τίτλου και οι δυο τους, κρατούσαν χαρτί και μολύβι. Ο Γιούχα δεν πήγαινε να κερδίσει όλους τους αγώνες, αλλά στόχευε αυτούς, στους οποίους ήξερε, πως θα διαλύσει τον ανταγωνισμό. Στους άλλους – βλέπε ασφάλτινα ράλι- προσπαθούσε να πάρει το μέγιστο, χωρίς να ρισκάρει. Ο Ροβάνπερα, ειδικά στο δεύτερο του παγκόσμιο τίτλο, κέρδισε εκεί που μπορούσε, ενώ δεν ρισκάρισε για την πρωτιά σε κάποιους αγώνες, για να εξασφαλίσει έτσι τη τελική του, επιτυχία.Ο Κάνκουνεν έχει κατακτήσει 4 παγκόσμιους τίτλους, με τρεις διαφορετικές ομάδες. Peugeot 205, Toyota Celica και δυο τίτλους με Lancia Delta HF και Integrale. Ο Ροβάνπερα έχει ήδη κερδίσει στα 23 του, δυο παγκόσμιους τίτλους, οδηγώντας Toyota Yaris.
Τάδε έφη Γιούχα!
Θα καταφέρει ο Κάλε Ροβάνπερα να κατακτήσει 4 παγκόσμιους τίτλους, όσους ο Γιούχα Κάνκουνεν; Μήπως καταφέρει να τους ξεπεράσει κιόλας; Ο ίδιος ο Γιούχα Κάνκουνεν θεωρεί, πως ο Κάλε είναι τρομερό ταλέντο και ότι έχει όλο το χρόνο να καταφέρει να κατακτήσει ακόμα περισσότερους.
«Ο Κάλε είναι ένα ιδιαίτερο ταλέντο», είπε ο Κάνκουνεν. «Αυτό είναι εμφανές και το έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό. Πόσα πρωταθλήματα; Δεν νομίζω, ότι κάποιος ξέρει ακόμα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι έχει το χρόνο να κερδίσει πολλά».