VW: πατάει φρένο στις προβλέψεις της

VW: πατάει φρένο στις προβλέψεις της

To VW Group μείωσε τις προβλέψεις του όσον αφορά τις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων για το σύνολο του 2023 εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας και εντεινόμενου ανταγωνισμού στην Κίνα.

Η VW αναμένει τώρα ότι οι παραδόσεις για το σύνολο του έτους θα κυμανθούν μεταξύ 9 και 9,5 εκατομμυρίων οχημάτων, αντί για περίπου 9,5 εκατομμύρια μονάδες που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα αντισταθμίσει τις χαμηλότερες παραδόσεις με την υψηλότερη τιμολόγηση και την αύξηση της αποδοτικότητας στην παραγωγή.

Ο μειωμένος στόχος πωλήσεων οφείλεται στην πτώση που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου στην Κίνα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Arno Antlitz.

Τα κέρδη της VW για το δεύτερο τρίμηνο απογοήτευσαν τους αναλυτές. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των καθαρών ταμειακών της ροών για το υπόλοιπο του έτους.

Ο Antlitz δήλωσε ότι είναι βέβαιος ότι η VW θα επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους της τάξης του 7,5% έως 8,5% φέτος «καταδεικνύοντας την ευρωστία του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε ένα δύσκολο περιβάλλον».

Οι προμήθειες βασικών εξαρτημάτων, όπως οι ημιαγωγοί, έχουν βελτιωθεί, αλλά οι καθυστερήσεις στις μεταφορές και τα logistics επιβάρυναν τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, σύμφωνα με την VW. Η εταιρεία αναμένει σημαντικά μικρότερους χρόνους αναμονής στο δεύτερο εξάμηνο, ενώ η ζήτηση είναι σταθερή, με τα βιβλία παραγγελιών να είναι γεμάτα φτάνοντας σε απόλυτα μεγέθη τα 1,65 εκατομμύρια οχήματα.

Παγκοσμίως, το VW Group παρέδωσε 2,3 εκατομμύρια οχήματα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, δηλαδή 18% περισσότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 5,6 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο, διαψεύδοντας τις προβλέψεις των αναλυτών. Οι καθαρές ταμειακές ροές μειώθηκαν περισσότερο από 71%, αγγίζοντας τα 226 εκατομμύρια ευρώ. Η VW εξακολουθεί να στοχεύει σε καθαρές ταμειακές ροές για το σύνολο του έτους μεταξύ 6 και 8 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Οι βασικές μάρκες του ομίλου, Volkswagen Passenger Cars, VW Commercial Vehicles, Seat, Skoda και Cupra, πέτυχαν περιθώριο λειτουργικού κέρδους 5,5% κατά το πρώτο εξάμηνο, ενώ εκείνο των Audi, Lamborghini, Bentley και Ducati έφτασε το 10%.

Ολες οι μάρκες του ομίλου υιοθετούν προγράμματα μείωσης του κόστους στο πλαίσιο μιας στρατηγικής που δίνει περισσότερο βάρος στη δημιουργία αξίας παρά στον όγκο πωλήσεων.

«Ο ανταγωνισμός εντείνεται και οι πελάτες είναι επιφυλακτικοί», δήλωσε ο Antlitz, αναφερόμενος στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. «Πρέπει να επιτύχουμε τα πρώτα αποτελέσματα αυτών των προγραμμάτων το δεύτερο εξάμηνο του 2023 για να γίνουμε πιο ανθεκτικοί».

Ο χαμηλότερος στόχος πωλήσεων της VW για το σύνολο του έτους υποδηλώνει μια πιθανή υποχώρησή τους στο δεύτερο εξάμηνο, εκτιμούν έγκυροι διεθνείς αναλυτές της αγοράς.

Πηγή: Automotive News

 


About the author


Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης