Η VW κυκλοφόρησε την πρώτη εικόνα ενός από τα βασικά οχήματα σε αυτό το πρότζεκτ, ένα μικρό SUV με μπαταρία.
Το σουπερμίνι, θα αντικαταστήσει αποτελεσματικά τα T-Cross, ID.2x ή ID.2 Cross. Αυτό σημαίνει ότι η VW δεν έχει ακολουθήσει τα αναφερόμενα σχέδια να εγκαταλείψει τη στρατηγική ονοματοδοσίας της ταυτότητας.
Η εικόνα αποκαλύπτει μεγάλους, φουσκωτούς θόλους τροχών, που δεν είναι αρκετά στρογγυλοί, ούτε και τετράγωνοι. Όμως, ενώ θα πρόκειται για SUV, η επιθετική μπροστινή όψη, μοιάζει περισσότερο με κάτι από κουπέ και η κεκλιμένη γραμμή της οροφής με τη «γενναιόδωρη» πίσω αεροτομή, έχει ξεκάθαρες σπορ ενδείξεις.
Μακράν όμως η πιο συναρπαστική λεπτομέρεια είναι η τμηματοποιημένη κολόνα C, η οποία θυμίζει αρχιτεκτονικές απο άλλους καιρούς. Αν και η εικόνα δείχνει ελάχιστα για την εμπρός και πίσω σχεδίαση του μικρού SUV, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η αλληλεπίδραση του προβολέα και της μάσκας, θα δανειστεί σε μεγάλο βαθμό από το ID.2 all του επερχόμενου αυτοκινήτου παραγωγής ID.2, που θα χρησιμεύσει ουσιαστικά ως αντικατάσταση του Polo.
Το εσωτερικό επίσης, είναι πιθανό να περιλανβάνει λίγες αλλαγές, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να περιμένουμε ένα σύστημα infotainment τύπου tablet 12,9 ιντσών και ένα πακέτο ψηφιακού μετρητή των 10,9 ιντσών.
Χτισμένο, όπως το ID.2, γύρω από μια κοντύτερη, βασική ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μόνο έναν κινητήρα μπροστά και να οδηγεί τους μπροστινούς τροχούς, το SUV θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και με τις μπαταρίες 38 kWh και 58 kWh. Αλλά το βαρύτερο αμάξωμα και η κατώτερη αεροδυναμική, σημαίνουν ότι δεν θα ταιριάζει με την αυτονομία των 450 χλμ του σουπερμίνι και φυσικά, θα είναι επίσης πιο ακριβό.
Η VW κάνει λόγο για τιμή εκκίνησης απο 23.000 ευρώ για το ID.2 hatch, επομένως τα 25.000 ευρώ για το νέο μικρό SUV, φαίνονται σαν μια λογική εικασία. Σίγουρα αν ισχύσει αυτή η τιμή, θα το κάνει ανάμεσα στα πιο προσιτά ηλεκτρικά SUV στην Ευρώπη.