Από όλα τα πράγματα που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε ένα γκαράζ αυτοκινήτων, η μισή Ferrari δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.
Ακόμα και η εύρεση μιας άθικτης θα ήταν αρκετά εξαιρετική.
Αλλά ένας YouTuber – ο Effspot – βρήκε μια Ferrari που ήταν κομμένη ακριβώς στη μέση σε ένα γκαράζ στο Λος Άντζελες και φυσικά ήταν περίεργος για την ιστορία της.
Γιατί αυτή η Ferrari χωρίστηκε στη μέση;
Πρόκειται για μια Ferrari Mondial, που κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1981.
Στο εσωτερικό του μισού αυτοκινήτου υπάρχει μια οθόνη που μοιάζει με tablet, ενώ ένα πλαστικό κουτί στο πίσω μέρος περιέχει ένα PlayStation.
Υπάρχει επίσης ένα DVD player – συνολικά, αρκετές προσθήκες για ένα αυτοκίνητο από το οποίο λείπει το μισό μέρος του.
Μόνο το κάθισμα του οδηγού και ένα από τα πίσω καθίσματα παραμένουν στη θέση τους. Το τιμόνι παραμένει στη θέση του.
Με την πάροδο των χρόνων, πολλές θεωρίες έχουν προκύψει για να εξηγήσουν πώς αυτή η Ferrari κατέληξε να είναι χωρισμένη στη μέση.
Μια ιστορία υποστηρίζει ότι ο αρχικός ιδιοκτήτης, ο οποίος ήταν έμπορος αυτοκινήτων, την έκοψε στα δύο και την εξέθεσε στον εκθεσιακό του χώρο για να διασκεδάζει τα παιδιά των πελατών του.
Έκανε επίσης μια εμφάνιση σε μια από τις ταινίες Cannonball Run, με πρωταγωνιστές τους Burt Reynolds, Roger Moore και Jackie Chan.
Σε αυτή την ιστορία, ο σκηνοθέτης Hal Needham επέλεξε να κόψει ένα πραγματικό αυτοκίνητο στη μέση για ένα κόλπο αντί να πάρει μια μακέτα.
Και στη συνέχεια, υπήρξαν αστεία ότι το αυτοκίνητο χωρίστηκε σε διαζύγιο, καθώς η σύζυγος του ιδιοκτήτη πήρε κυριολεκτικά τα μισά από όλα.
Αυτό το τελευταίο όπως φαντάζεστε δεν είναι και τόσο πιθανό.
Δεν είναι σαφές τι συνέβη στο άλλο μισό, και ίσως να μην μάθουμε ποτέ.
Ακόμα και αν με κάποιο τρόπο κολληθεί ξανά, υπάρχουν πολύ λίγες πιθανότητες να επιστρέψει στους δρόμους.
Η ιστορία της Ferrari Mondial
Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1981, η Mondial δεν έτυχε καλής υποδοχής.
Θεωρήθηκε μη ελκυστική και πολλοί θεώρησαν ότι δεν υποστήριζε αυτό που αντιπροσώπευε η Ferrari.
Λόγω των πρόσθετων καθισμάτων στο πίσω μέρος, ήταν πολύ βαριά και δεν είχε τη δύναμη ενός σπορ αυτοκινήτου.
Ως εκ τούτου, αποτελεί πλέον την πιο προσιτή κλασική Ferrari στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – αν θέλετε να αποκτήσετε μία για τον εαυτό σας.