Η νέα δυναμική συνεργασία μεταξύ Brabus και Smart, είναι σε μέτριο βαθμό εντυπωσιακή και αυτό οφείλεται κυρίως στη διχρωμία του αυτοκινήτου, που συνδυάζει ένα γκρι ματ αμάξωμα με οροφή Laser Red και μαύρες πινελιές.
Πέρα όμως από τον κομψό συνδυασμό των χρωμάτων, το Brabus #1 είναι από κάθε άποψη, αρκετά συγκρατημένο, τουλάχιστον σε σύγκριση με τις προηγούμενες αναβαθμίσεις της Brabus! Η κύρια οπτική διαφορά μεταξύ της έκδοσης Brabus και του στάνταρ Smart #1, είναι ένα λεπτό κιτ αμαξώματος, το οποίο προσθέτει μπροστινές εισαγωγές αέρα, δύο επιπλέον εισαγωγές πάνω από τη μάσκα, έναν βαθύτερο πίσω προφυλακτήρα και μια διακριτική αεροτομή οροφής.
Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι εντυπωσιακές ασημί και μαύρες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, μαζί με τα ελαστικά Sporting 235/45R19 της Dunlop Sportmaxx, όπως και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Η κινητήρια δύναμη του #1 Brabus, είναι οι δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, καθιστώντας το τετρακίνητο. Σε συνδυασμό, αποδίδουν 422 hp και 54,3 κιλά ροπής, που είναι 150 ίππους και 20 κιλά ροπής περισσότερα από το #1 Premium.
Η Smart λέει ότι το #1 Brabus, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Η διαμόρφωση της μπαταρίας στην έκδοση Brabus, ακολουθεί αυτήν που βρίσκεται στο #1 Premium, που διαθέτει μπαταρία 66 kWh. Με το πρόσθετο φορτίο ενός δεύτερου κινητήρα έναντι του πίσω κινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς της έκδοσης Premium, η αυτονομία του Brabus πέφτει από 440 χλμ στα 400 χλμ στον κύκλο WLTP, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί εντυπωσιακό αν ληφθεί υπόψη η βελτιωμένη ισχύ που έχει η Brabus σε σχέση με την τυπική έκδοση.
Η απόδοση φόρτισης παραμένει η ίδια, με τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός ρυθμού φόρτισης DC έως και 150 kW. Στο εσωτερικό του Brabus #1, υπάρχει ένα αξιοσημείωτο άλμα στην ποιότητα των εσωτερικών υλικών, χωρίς θεμελιώδεις αλλαγές. Εκτός όμως από τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας, το κεντημένο προσκέφαλο και τα σπορ πεντάλ, δεν μένουν πολλά για να αναβαθμιστούν. Τα κύρια σημεία είναι τα καλυμμένα με Alcantara όπως και τα καθίσματα και το χείλος του τιμονιού.
Έτσι, ενώ το Smart Brabus #1 διαθέτει μια σειρά από σπορ στοιχεία, το κύριο γεγονός εξακολουθεί να επικεντρώνεται στον επιπλέον κινητήρα, που βρίσκεται ανάμεσα στους μπροστινούς τροχούς. Το πώς μεταφράζεται η πρόσθετη ισχύς και η ευελιξία που προσφέρει το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης στο δρόμο, είναι κάτι που θα αποδειχτεί, κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον.